http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2009-10-22 14:34:44
Zaproszenie na spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla osób fizycznych planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej - 2009-10-22

Zaproszenie na spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla osób fizycznych planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej

 

OGŁOSZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Nisko, Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku,

Dyrektor Oddziału ZUS w Rzeszowie, Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku

zapraszają na spotkanie informacyjno-szkoleniowe dla osób fizycznych planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. Spotkanie, przeznaczone przede wszystkim dla osób bezrobotnych z terenu powiatu niżańskiego odbędzie się w dniu 18.11.2009 r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Nisku w sali nr 21.

Tematyka spotkania obejmować będzie:

1. Sprawy związane z rejestracją działalności w Gminie - zasada jednego okienka.

2. Sprawy związane z przyznawaniem bezrobotnym środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej.

3. Sprawy podatkowe, tj. rejestrację podatnika, zawieszenie i likwidację działalności (NIP), zasady wyboru formy opodatkowania oraz płacenia podatku dochodowego i podatku VAT, zwolnienia podatkowe dla bezrobotnych.

4. Sprawy związane z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, w tym ulgi dla rozpoczynających działalność.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska