Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Piątek, 2024-11-22 ( Imieniny: Cecylii, Jonatana)

Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina i Miasto Ulanów - Zaświadczenia o stanie majątkowym

Zaświadczenia o stanie majątkowym

W celu uzyskania zaświadczenia o stanie majątkowym, tj.:

  • o niezaleganiu w podatkach,
  • o wysokości posiadanych użytków rolnych,
  • o dochodowości z gospodarstwa rolnego,
  • o posiadaniu nieruchomości,
  • o opłacaniu składki na F.U.S.R.

- należy zwrócić się do Referatu Podatków i Opłat Lokalnych, tel. 15 8763 058.
Zaświadczenie wydawane jest na druku ZAS-W.

Wymagane dokumenty:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia z podaniem uzasadnienia,
  • dowód uiszczenia opłaty.

Opłaty: opłata skarbowa od wydania zaświadczenia wynosi 21,00 zł.
Wpłaty można dokonać w kasie Urzędu Miasta lub na konto:
Nadsański Bank Spółdzielczy Oddział Ulanów 10 9430 1032 4000 0303 2000 0001

Czas oczekiwania: do 7 dni.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900).

Załącznik: wniosek w sprawie wydania zaświadczenia - plik do wydrukowania

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2021-06-09 12:42:39przez:
Opublikowano:2021-06-09 00:00:00przez:
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina i Miasto Ulanów
Odwiedziny:1084

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo