http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
NABÓR 
 
data publikacji:  13-05-2015 | 11:42
data ostatniej modyfikacji:  13-05-2015 | 11:42
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ulanowie poszukuje osoby na stanowisko asystenta rodziny. 13.05.2015

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Ulanowie  poszukuje osoby na stanowisko asystenta rodziny .

Forma zatrudnienia – umowa zlecenie  (sugerowany koszt jednej godziny to około 11 zł brutto)

Wymagania konieczne:

1.  Obywatelstwo polskie;

2.  Wykształcenie:

a)  wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub

b)  wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia

 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

 4. Niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;

 5. Osoba nie może być pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie może być zawieszona ani ograniczona;

 6. Wypełniany obowiązek alimentacyjny;

   Wymagania pożądane:

1. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych;

2.  Obsługa komputera;

3.  Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;

4.  Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;

5.  Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność, kreatywność;

6.  Odporność na sytuacje stresowe;

7.  Umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną.

8. Wskazane jest posiadanie prawa jazdy w związku z dosyć dużą rozległością terenu do pracy

  Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:

1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji  z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej;

2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;

3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi;

4. Wspieranie aktywności społecznej rodzin;

5. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców;

6. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;

7. Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;

8. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;

9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;

10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;

11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny;

12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;

13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;

14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka  i rodziny.

Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny z przedstawieniem motywacji do podjęcia pracy na stanowisku – asystent  rodziny;

2. Życiorys (CV),

3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,

4.Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,

5. Oświadczenie o niekaralności,

6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystent rodziny,

7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych,

8. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,

9. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek został na niego nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,

10. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji  Ośrodka Pomocy Społecznej w Ulanowie zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)”.

 

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów  bezpośrednio w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej  w Ulanowie, ul. 3-go Maja 19, 37 – 410 Ulanów w terminie do 25.05.2015 r. do godz. 12:00  z dopiskiem ASYSTENT RODZINY .

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (15) 8763028 – Pani Leokadia Kopyto – Kierownik OPS

 

 

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska