|
|
|
|
|
Stanowiska |
|
|
|
data publikacji: | |
24-10-2012 | 09:58
|
data ostatniej modyfikacji: | |
06-11-2013 | 10:59
|
ostatnio modyfikowal: | | Stanislaw Garbacz |
|
Piotr Gątarz, Podinspektor d/s drogow,kultury,promocji,turyst,zdrowia,ochr... |
24.10.2012 |
|
pokój nr 5
(015) 876-30-41 wew. 17
Do zadań Podinspektora do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury i kultury fizycznej należy:
Z zakresu ochrony środowiska:
-
Zadania związane z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości i rosnących w pasie drogowym,
-
Zadania związane z ograniczeniami dotyczącymi maszyn i urządzeń technicznych,
-
Ochrona środowiska przed odpadami- wydawanie decyzji, postanowień zgodnie z ustawą o odpadach,
-
Zadania z zakresu gospodarki wodnej – naruszenie stanu wody na gruncie,
-
Współdziałanie w realizowaniu zadań związanych z ochroną powietrza atmosferycznego,
-
Realizowanie zadań związanych z przygotowaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
-
Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego gospodarowania zasobami przyrodniczymi oraz do przeciwdziałania szkodliwym wpływom na środowisko powodującym jego zniszczenie, uszkodzeniu lub zanieczyszczenie.
Z zakresu gospodarki komunalnej:
-
Realizacja zadań związanych z zapewnieniem czystości i porządku na terenie gminy i miasta – stosownie do postanowień i unormowań prawnych w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-
Współudział z Inspektorem ds. podatków i opłat lokalnych w zakresie realizowania zadań nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi wynikającego ze znowelizowanych przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-
Przygotowywanie i przedkładanie odpowiednim organom, przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami,
-
Zakładanie i utrzymanie zieleni,
-
Prowadzenie spraw związanych z mieszkaniowym zasobem gminy,
-
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skierowane przez Sądy,
-
Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt lub współudział w realizacji zadań w przypadku zwierząt gospodarskich.
Z zakresu drogownictwa:
-
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi i ulicami,
-
Koordynacja i obsługa we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych,
-
Wydawanie zezwoleń - prawo do dysponowania gruntem pasa drogowego, zajęcie pasa drogowego w celu przeprowadzenia robót oraz oświadczeń o możliwości przyłączenia działki do drogi publicznej (gminnej),
-
Określanie warunków wykonania indywidualnych zjazdów z drogi publicznej (gminnej).
Ponadto:
-
Składanie do Referatu Podatków i Opłat Lokalnych w tut. Urzędzie, w terminie do 15 stycznia roku kalendarzowego rocznych deklaracji na podatek od nieruchomości na mienie gminne – drogi wewnętrzne oraz egzekwowanie od klubów sportowych korzystających z użyczonego do działalności statutowej mienia komunalnego będącego własnością Gminy i Miasta Ulanów w/w obowiązku podatkowego.
-
Prowadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem dotacji klubom sportowym na ich statutową działalność – zgodnie z ustawą o sporcie, ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwałami Rady Miejskiej w przedmiotowym zakresie.
-
Wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań.
|
|
|
««« powrót |
|
|
|
|
|
|
|