http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
Rada Miejska
Komisje Rady
Interpelacje i zapytania
Burmistrz Gminy
Sekretarz
Skarbnik
Urząd Stanu Cywilnego
Komórki organizacyjne
Stanowiska
Sołectwa
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Stanowiska 
WŁADZE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:58
data ostatniej modyfikacji:  06-11-2013 | 10:08
ostatnio modyfikowal: Stanislaw Garbacz
Grzegorz Bandyga, Podinspektor d/s gospodarki gruntami i kadr 24.10.2012

pokój nr 5

tel. (015) 876-30-41 wew. 17

Do zadań Podinspektora do spraw gospodarki gruntami i kadr należy:

Zadania z zakresu gospodarki gruntami:

1) prowadzenie spraw związanych z:

a) gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd,

b) ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,

c) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,

d) nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy,

e) komunalizacja gruntów,

f) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,

g) tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy,

h) załatwianie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,

i) wyłączanie gruntów z produkcji,

j) sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych na okres 10 lat /zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników/.

2) czynności związane z przygotowaniem decyzji o podziale nieruchomości.

3) prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu użytkowania wieczystego.

Zadania z zakresu spraw kadrowych:

1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminych jednostek organizacyjnych, 

2) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,

3) prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniem pracowników,

4) prowadzenie dokumentacji związanej z nagrodami jubileuszowymi pracowników, odprawami emerytalnymi i rentowymi oraz wnioskami emerytalno-rentowymi,

5) zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych mianowanych pracowników Urzędu,

6) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,

7) prowadzenie rejestru zatrudnionych pracowników Urzędu Gminy i Miasta,

8) zakup i prowadzenie ewidencji pieczęci,

9) sporządzanie sprawozdań dotyczących stanu zatrudnienia i rozliczania czasu pracy.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska