http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
Rada Miejska
Komisje Rady
Interpelacje i zapytania
Burmistrz Gminy
Sekretarz
Skarbnik
Urząd Stanu Cywilnego
Komórki organizacyjne
Stanowiska
Sołectwa
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Stanowiska 
WŁADZE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:58
data ostatniej modyfikacji:  06-11-2013 | 10:08
ostatnio modyfikowal: Stanislaw Garbacz
Anna Konior, Inspektor d/s obsługi Rady Miejskiej i jej Komisji - 1/2 etatu 24.10.2012

pokój nr 10

tel.  (015) 876-30-41 wew. 12

Do zadań Inspektora do spraw obsługi Rady Miejskiej i jej komisji należy:

Prowadzenie spraw zwiazanych z:

1) wyborami Prezydenta RP, do Parlamentu RP, Rady Miejskiej, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, referendum, organów samorządu mieszkańców miasta i wsi i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów,

2) obsługą kancelaryjno-biurową Rady Miejskiej i komisji Rady Miejskiej,

3) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami, samodzielnymi stanowiskami pracy, projektów uchwał: Rady i jej komisji, zarządzeń Burmistrza oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady organów gminy, komisji Rady Miejskiej,

4) opracowywanie protokołów z obrad, uchwał, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,

 5) prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, Zarządzeń Burmistrza Gminy i Miasta, wniosków i opinii Komisji, rejestru wniosków i interpelacji radnych,

6) egzekwowaniem terminu załatwiania interpelacji i wniosków radnych przez organy, instytucje i jednostki gospodarcze,

7) prowadzeniem dokumentacji organów samorządu mieszkańców miasta i wsi, a w szczególności związane z:

a) ewidencją sołtysów/przewodniczących samorządu mieszkańców Ulanowa/,

b) gromadzeniem protokołów z zebrań samorządu mieszkańców,

c) przekazywaniem opinii i uchwał z zebrań samorządu mieszkańców Burmistrzowi Gminy i Miasta,

d) przygotowywaniem informacji o pracy samorządu mieszkańców miasta i wsi dla potrzeb Burmistrza Gminy i Miasta, Rady Miejskiej,

8) związane z opracowywaniem danych statystycznych i sprawozdań dotyczących Rady Miejskiej i jej komisji.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska