pokój nr 15
tel. (15) 876 33 25 lub (15) 876 30 41 wew. 16
Do podstawowych zadań inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego oraz promocji gminy i informacji publicznej należy:
Z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarzadzania kryzysowego:
-
Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z rejestracją osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej –sporządzenie rejestru,
-
Sporządzenie list stawiennictwa osób podlegających kwalifikacji wojskowej,
-
Realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych,
-
Prowadzenie spraw dotyczących akcji kurierskiej, uzupełnienia sił zbrojnych, reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej,
-
Planowanie i koordynowanie przygotowań i realizacji przedsięwzięć z zakresu spraw obronnych na terenie Gminy i Miasta,
-
Organizowanie szkoleń z zakresu obronności, współpraca z jednostkami współdziałającymi,
-
opracowywanie niezbędnej dokumentacji tj. planów oc, przeciwpowodziowych, programów szkoleń i ćwiczeń, dokonywanie ocen i analiz,
-
Prowadzenie sprawozdawczości z wykonywania zadań,
-
Reklamowanie żołnierzy rezerwy do pełnienia funkcji w formacjach obrony cywilnej,
-
Realizacja zadań z zakresu System Wykrywania i Alarmowania,
-
Przygotowanie i utrzymanie w stałej gotowości dokumentacji STAŁEGO DYŻURU,
-
Przygotowanie dokumentacji i organizowanie zadań związanych z natychmiastowym uzupełnieniem sił zbrojnych – Akcja Kurierska,
-
Prowadzenie ewidencji magazynu OC oraz magazynu przeciwpowodziowego.
-
Prowadzenie dokumentacji związanej z wystąpieniem zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej w infrastrukturze komunalnej,
-
Wnioskowanie o ogłoszenie stanu klęski żywiołowej,
-
Monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji,
-
Realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,
-
Opracowywanie i aktualizowanie planu zarządzania kryzysowego,
-
Przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej,
-
Organizacja posiedzeń gminnego zespołu zarządzania kryzysowego oraz organizacja ćwiczeń,
-
Obsługa i aktualizacja Serwisu Gromadzenia i Przetwarzania Informacji bazy danych Zarządzania Kryzysowego, prowadzenie i obsługa programu HNS – Punkt kontaktowy,
-
Prowadzenie spraw z zakresu kancelarii niejawnej Urzędu Gminy i Miasta Ulanów.
Z zakresu promocji gminy i informacji publicznej:
-
Gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę i miasto na zewnątrz /pod względem merytorycznym i technicznym/,
-
Współpraca z innymi instytucjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję Gminy,
-
Prowadzenie strony internetowej Gminy i Miasta Ulanów,
-
Bieżące przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mediów dotyczących wydarzeń w Gminie,
-
Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie gminy i miasta Ulanów,
-
Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie,
-
Bieżąca obsługa informatyczna Urzędu /elektroniczna skrzynka podawcza, portal sprawozdawczy GUS, LAS/,
-
Obsługa informatyczna systemu wyborczego PKW z ramienia Urzędu Gminy i Miasta.
|