http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
Ochrona środowiska
Podatki
Załatwianie spraw obywateli
Wnioski
Opłata skarbowa
Dodatki mieszkaniowe
Sprawy komunalne
Działalność gospodarcza
Sprawy budowlane/planowanie przestrzenne
Ewidencja ludności
Urząd Stanu Cywilnego
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Załatwianie spraw obywateli 
MOJA SPRAWA
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:58
data ostatniej modyfikacji:  08-11-2012 | 11:10
Ogólne zasady przyjmowania i załatwiania spraw Interesantów 24.10.2012

Organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania indywidualnych spraw Interesantów w Urzędzie Gminy i Miasta

          Ogólne zasady postępowania ze sprawami wniesionymi przez interesantów określa kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna oraz przepisy szczególne dotyczące zwłaszcza organizacji przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków.

         Sprawy wniesione przez interesantów do Urzędu są ewidencjonowane w spisach spraw.

       Stanowisko pracy ds. organizacyjno-gospodarczych rejestruje wszystkie sprawy /w tym skargi i wnioski/ wpływające do Urzędu.

      Kwalifikacji skarg, wniosków i indywidualnych spraw Obywateli dokonuje Burmistrz lub Zastępca Burmistrza a w razie ich nieobecności Sekretarz Gminy, kierując je do załatwienia wraz z odpowiednią dyspozycją właściwym Referatom lub stanowiskom pracy.

         Pracownicy obsługujący interesantów zobowiązani są do:

1)     udzielania niezbędnych informacji przy załatwianiu danej sprawy i wyjaśnienia treści obowiązujących przepisów,

2)     rozstrzygnięcia sprawy w miarę możliwości na miejscu a w pozostałych przypadkach do określonego terminu załatwiania,

3)     informowania zainteresowanych o stanie załatwiania ich sprawy,

4)     powiadomienia o przedłużeniu terminu rozstrzygnięcia sprawy w przypadku zaistnienia takiej okoliczności,

5)     informowania o przysługujących środkach odwoławczych lub środkach zaskarżenia od wydanych rozstrzygnięć.

         Interesanci mają prawo uzyskiwać informacje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej.

     

           

           

            

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska