Grzegorz Bandyga stanowisko: Podinspektor d/s gospodarki gruntami i kadr
pokój nr 5
tel. (015) 876-33-33 lub (015) 876-30-41 wew. 17
Do zadań Podinspektora do spraw gospodarki gruntami i kadr należy:
Zadania z zakresu gospodarki gruntami:
1) prowadzenie spraw związanych z:
a) gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd,
b) ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
c) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,
d) nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy,
e) komunalizacja gruntów,
f) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
g) tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy,
h) załatwianie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,
i) wyłączanie gruntów z produkcji,
j) sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych na okres 10 lat /zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników/.
2) czynności związane z przygotowaniem decyzji o podziale nieruchomości.
3) prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu użytkowania wieczystego.
Zadania z zakresu spraw kadrowych:
1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminych jednostek organizacyjnych,
2) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
3) prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniem pracowników,
4) prowadzenie dokumentacji związanej z nagrodami jubileuszowymi pracowników, odprawami emerytalnymi i rentowymi oraz wnioskami emerytalno-rentowymi,
5) zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych mianowanych pracowników Urzędu,
6) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
7) prowadzenie rejestru zatrudnionych pracowników Urzędu Gminy i Miasta,
8) zakup i prowadzenie ewidencji pieczęci,
9) sporządzanie sprawozdań dotyczących stanu zatrudnienia i rozliczania czasu pracy. |