http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-11-06 10:08:21
Strona / WŁADZE / Stanowiska
Grzegorz Bandyga
stanowisko: Podinspektor d/s gospodarki gruntami i kadr

pokój nr 5

tel. (015) 876-33-33 lub (015) 876-30-41 wew. 17

Do zadań Podinspektora do spraw gospodarki gruntami i kadr należy:

Zadania z zakresu gospodarki gruntami:

1) prowadzenie spraw związanych z:

a) gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd,

b) ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,

c) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,

d) nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy,

e) komunalizacja gruntów,

f) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,

g) tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy,

h) załatwianie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,

i) wyłączanie gruntów z produkcji,

j) sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych na okres 10 lat /zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników/.

2) czynności związane z przygotowaniem decyzji o podziale nieruchomości.

3) prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu użytkowania wieczystego.

Zadania z zakresu spraw kadrowych:

1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminych jednostek organizacyjnych, 

2) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,

3) prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniem pracowników,

4) prowadzenie dokumentacji związanej z nagrodami jubileuszowymi pracowników, odprawami emerytalnymi i rentowymi oraz wnioskami emerytalno-rentowymi,

5) zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych mianowanych pracowników Urzędu,

6) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,

7) prowadzenie rejestru zatrudnionych pracowników Urzędu Gminy i Miasta,

8) zakup i prowadzenie ewidencji pieczęci,

9) sporządzanie sprawozdań dotyczących stanu zatrudnienia i rozliczania czasu pracy.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska