Anna Konior stanowisko: Inspektor d/s obsługi Rady Miejskiej i jej Komisji - 1/2 etatu
pokój nr 10
tel. (015) 876-33-12 lub (015) 876-30-41 wew. 12
Do zadań Inspektora do spraw obsługi Rady Miejskiej i jej komisji należy:
Prowadzenie spraw zwiazanych z:
1) wyborami Prezydenta RP, do Parlamentu RP, Rady Miejskiej, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, referendum, organów samorządu mieszkańców miasta i wsi i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów,
2) obsługą kancelaryjno-biurową Rady Miejskiej i komisji Rady Miejskiej,
3) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami, samodzielnymi stanowiskami pracy, projektów uchwał: Rady i jej komisji, zarządzeń Burmistrza oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady organów gminy, komisji Rady Miejskiej,
4) opracowywanie protokołów z obrad, uchwał, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,
5) prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, Zarządzeń Burmistrza Gminy i Miasta, wniosków i opinii Komisji, rejestru wniosków i interpelacji radnych,
6) egzekwowaniem terminu załatwiania interpelacji i wniosków radnych przez organy, instytucje i jednostki gospodarcze,
7) prowadzeniem dokumentacji organów samorządu mieszkańców miasta i wsi, a w szczególności związane z:
a) ewidencją sołtysów/przewodniczących samorządu mieszkańców Ulanowa/,
b) gromadzeniem protokołów z zebrań samorządu mieszkańców,
c) przekazywaniem opinii i uchwał z zebrań samorządu mieszkańców Burmistrzowi Gminy i Miasta,
d) przygotowywaniem informacji o pracy samorządu mieszkańców miasta i wsi dla potrzeb Burmistrza Gminy i Miasta, Rady Miejskiej,
8) związane z opracowywaniem danych statystycznych i sprawozdań dotyczących Rady Miejskiej i jej komisji. |