Andrzej Wójcik stanowisko: Inspektor d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych
pokój nr 3
tel. (015) 876-30-05 lub (015) 876-30-41 wew.26
Do zadań Inspektora do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych należy:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
2) współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie dyscypliny meldunkowej, bezpieczeństwa i porządku publicznego,
3) prowadzenie stałego rejestru wyborców,
4) prowadzenie dokumentacji pobytu stałego /KOM/ i kartoteki alfabetycznej stałych i byłych mieszkańców,
5) prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie wymeldowania z pobytu stałego, rozstrzyganie charakteru pobytu i stwierdzenia istnienia obowiązku meldunkowego,
6) sporządzanie spisu wyborców dla przeprowadzenia wyborów lub referendum,
7) realizacja zadań związanych z nadawaniem i upowszechnianiem numerów ewidencyjnych w KOM-ach,
8) przyjmowanie, kompletowanie oraz prowadzenie dokumentów stanowiących podstawę do wydania dokumentu stwierdzającego tożsamość,
9) realizacja zadań wynikających z ustaw o zgromadzeniach publicznych, o zbiórkach publicznych,
10) sprawy związane z oznaczeniem nieruchomości numerami porządkowymi,
11) prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Ulanowie.
|