tel. (15) 876 33 25
-
Uczestnictwo w naradach i spotkaniach z udziałem Burmistrza Gminy i Miasta – sporządzanie stosownej dokumentacji w tym zakresie.
-
Opracowywanie projektów pism i innych dokumentów zleconych przez Burmistrza.
-
Współdziałanie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy oraz podległymi jednostkami w zakresie przekazywania informacji wynikających z organizowanych narad i spotkań.
-
Bieżące przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mediów dotyczących wydarzeń w Gminie.
-
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów i ulotek.
-
Współpraca z innymi instytucjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję Gminy.
-
Załatwianie spraw związanych z organizacja współpracy z zagranicą.
-
Przygotowywanie materiałów do aktualizacji strony internetowej Gminy i Miasta Ulanów.
-
Obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach Portalu Sprawozdawczego.
-
Bieżące wprowadzanie i uaktualnianie danych przekazanych przez jednostki organizacyjne Gminy, referaty i samodzielne stanowiska pracy do publikatora – Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie.
-
Pomoc w realizacji zadań pracowników na stanowisku ds. inwestycji i zamówień publicznych, w zakresie realizacji inwestycji oraz pozyskiwania dla Gminy krajowych i zagranicznych dotacji, w tym z Funduszy Unii Europejskiej.
-
Bieżące sprawdzanie poczty przychodzącej na skrzynkę e-mailową Burmistrza Gminy i Miasta oraz przekazywanie jej do Sekretariatu Urzędu w celu rejestracji.
-
Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym – z zakresu swoich zadań.
-
Sporządzanie i prowadzenie rzetelnej sprawozdawczości wynikającej z zakresu działania i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami na dokumentację zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt i instrukcją kancelaryjną.
-
Realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza Gminy i Miasta.