http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-11-06 10:15:07
Strona / WŁADZE / Stanowiska
Bartłomiej Pucko
stanowisko: Asystent Burmistrza Gminy i Miasta
 

pokój nr 15

tel. (15) 876 33 25


Do podstawowych zadań asystenta Burmistrza Gminy i Miasta należy:


  1. Uczestnictwo w naradach i spotkaniach z udziałem Burmistrza Gminy i Miasta – sporządzanie stosownej dokumentacji w tym zakresie.

  2. Opracowywanie projektów pism i innych dokumentów zleconych przez Burmistrza.

  3. Współdziałanie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy oraz podległymi jednostkami w zakresie przekazywania informacji wynikających z organizowanych narad i spotkań.

  4. Bieżące przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mediów dotyczących wydarzeń w Gminie.

  5. Przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów i ulotek.

  6. Współpraca z innymi instytucjami w podejmowaniu działań mających na celu promocję Gminy.

  7. Załatwianie spraw związanych z organizacja współpracy z zagranicą.

  8. Przygotowywanie materiałów do aktualizacji strony internetowej Gminy i Miasta Ulanów.

  9. Obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach Portalu Sprawozdawczego.

  10. Bieżące wprowadzanie i uaktualnianie danych przekazanych przez jednostki organizacyjne Gminy, referaty i samodzielne stanowiska pracy do publikatora – Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie.

  11. Pomoc w realizacji zadań pracowników na stanowisku ds. inwestycji i zamówień publicznych, w zakresie realizacji inwestycji oraz pozyskiwania dla Gminy krajowych i zagranicznych dotacji, w tym z Funduszy Unii Europejskiej.

  12. Bieżące sprawdzanie poczty przychodzącej na skrzynkę e-mailową Burmistrza Gminy i Miasta oraz przekazywanie jej do Sekretariatu Urzędu w celu rejestracji.

  13. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym – z zakresu swoich zadań.

  14. Sporządzanie i prowadzenie rzetelnej sprawozdawczości wynikającej z zakresu działania i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  15. Prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami na dokumentację zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt i instrukcją kancelaryjną.

  16. Realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza Gminy i Miasta.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska