http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-11-06 11:02:57
Strona / WŁADZE / Stanowiska
Magdalena Hasiak
stanowisko: Sekretarz Gminy i Miasta

 

pokój nr 15

tel. (15) 876 33 25 lub (15) 876 30 41 wew. 16

 

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:

  1. Zastępowanie Burmistrza podczas jego nieobecności w zakresie posiadanych upoważnień.

  2. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry.

  3. Opracowywanie projektów zmian regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy pracowników Urzędu oraz innych dokumentów regulujących wewnętrzną organizację Urzędu.

  4. Opracowywanie zakresów czynności na poszczególne stanowiska pracy.

  5. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.

  6. Prowadzenie kart urlopowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy.

  7. Opracowywanie projektów pism urzędowych i innych dokumentów zleconych przez Burmistrza.

  8. Wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych wynikających z obowiązującego zakresu czynności.

  9. Wydawanie w myśl ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, poświadczeń do Notariusza o posiadaniu kwalifikacji rolniczych na podstawie oświadczenia rolnika.

  10. Sporządzanie zeznań świadków zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 1990r. o wliczaniu okresów pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych do pracowniczego stażu pracy.

  11. Opracowywanie projektu wydawanej przez Burmistrza decyzji przyznającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej, na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

  12. Stwierdzanie zgodności z oryginałem pism wytworzonych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ulanowie.

  13. Potwierdzanie tożsamości osoby i własnoręczności podpisu.

  14. Odbiór, przechowywanie oraz prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych i oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej składanych przez Zastępcę Burmistrza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz pracowników Urzędu Gminy i Miasta wydających decyzje w imieniu Burmistrza.

  15. Opieka nad osobami, które odbywają staż na stanowiskach biurowych w Urzędzie oraz praktyki uczniowskie i studenckie.

  16. Koordynacja i organizacja spraw związanych ze statystyką publiczną oraz spisami.

  17. Organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o uzupełnianie zbiorów Urzędu.

  18. Bieżące uzupełnianie wpisów do Kroniki Gminy i Miasta Ulanów oraz Księgi Honorowych Obywateli Gminy i Miasta Ulanów.

  19. Udział w posiedzeniach Sesji Rady Miejskiej.

  20. Znajomość obowiązujących przepisów określających tryb i zasady prowadzenia przydzielonych kartą zadań spraw, a w szczególności KPA.

  21. Sporządzanie pełnej i rzetelnej sprawozdawczości wynikającej z zakresu działania i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  22. Prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gminy.

  23. Sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych, związanych z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy.

  24. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska