-
Zastępowanie Burmistrza podczas jego nieobecności w zakresie posiadanych upoważnień.
-
Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry.
-
Opracowywanie projektów zmian regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy pracowników Urzędu oraz innych dokumentów regulujących wewnętrzną organizację Urzędu.
-
Opracowywanie zakresów czynności na poszczególne stanowiska pracy.
-
Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
-
Prowadzenie kart urlopowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy.
-
Opracowywanie projektów pism urzędowych i innych dokumentów zleconych przez Burmistrza.
-
Wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych wynikających z obowiązującego zakresu czynności.
-
Wydawanie w myśl ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, poświadczeń do Notariusza o posiadaniu kwalifikacji rolniczych na podstawie oświadczenia rolnika.
-
Sporządzanie zeznań świadków zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 1990r. o wliczaniu okresów pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych do pracowniczego stażu pracy.
-
Opracowywanie projektu wydawanej przez Burmistrza decyzji przyznającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej, na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
-
Stwierdzanie zgodności z oryginałem pism wytworzonych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ulanowie.
-
Potwierdzanie tożsamości osoby i własnoręczności podpisu.
-
Odbiór, przechowywanie oraz prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych i oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej składanych przez Zastępcę Burmistrza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz pracowników Urzędu Gminy i Miasta wydających decyzje w imieniu Burmistrza.
-
Opieka nad osobami, które odbywają staż na stanowiskach biurowych w Urzędzie oraz praktyki uczniowskie i studenckie.
-
Koordynacja i organizacja spraw związanych ze statystyką publiczną oraz spisami.
-
Organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o uzupełnianie zbiorów Urzędu.
-
Bieżące uzupełnianie wpisów do Kroniki Gminy i Miasta Ulanów oraz Księgi Honorowych Obywateli Gminy i Miasta Ulanów.
-
Udział w posiedzeniach Sesji Rady Miejskiej.
-
Znajomość obowiązujących przepisów określających tryb i zasady prowadzenia przydzielonych kartą zadań spraw, a w szczególności KPA.
-
Sporządzanie pełnej i rzetelnej sprawozdawczości wynikającej z zakresu działania i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gminy.
-
Sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych, związanych z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy.
-
Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.