http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-11-05 12:24:26
Strona / URZĄD / Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna Urzędu

Kierownictwo Urzędu Gminy i Miasta:                        Symbol

1. Burmistrz Gminy i Miasta                                                  BG

2. Zastępca Burmistrza Gminy                                              ZB

3. Sekretarz Gminy i Miasta                                                  Or

Komórki organizacyjne Urzędu Gminy i Miasta:

1. Referat Finansów - 4 etaty

   1) Skarbnik Gminy i Miasta ( Kierownik Referatu)                 Fn

   2) 3-osobowe stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej  Fn

2. Referat Podatków i Opłat Lokalnych - 3 etaty

   1) Kierownik Referatu                                                       FnI

   2) 2-osobowe stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej, wymiaru podatków i opłat lokalnych                                                   FnI

3. Referat Spraw Obywatelskich - 3 etaty

   1) Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (Kierownik Referatu)   USC,Poż

   2) Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych  SO,BHP

   3) Stanowisko pracy ds. wojskowych, obrony cywilnej, gospodarki lokalami, dodatków mieszkaniowych i cmentarnictwa                       SO,OC,ZK,GK 

 4. Samodzielne stanowiska pracy /10 1/2 etatu/

   1) Stanowisko pracy ds. administracyjno-gospodarczych Or,Arch

   2) Stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami i kadr Or,GG

   3) 2-osobowe stanowisko przcy ds. inwestycji i zamówień publicznych I,ZP

   4) Stanowisko pracy ds. gospodarki przestrzennej GP

   5) Stanowisko pracy ds. rolnictwa i handlu R,H

   6) 2-osobowe stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia   -OS, GK, D, K, Kf, PG, T, Z

   7) Stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miejskiej i jej komisji  BR

   8) Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i informacji publicznej Or, BIP

   9) Radca prawny RP

5. Pracownicy obsługi:

   1) Sprzątaczka - 1 etat

   2) Palacz co - konserwator - 1 etat (sezon grzewczy)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska