http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-11-06 10:05:56
Strona / WŁADZE / Stanowiska
Alina Gumiela
stanowisko: Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - Referat Podatków i Opłat, st. inspektor ds. BHP

 

Alina Gumiela

Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - Referat Podatków i Opłat,

st. inspektor ds. BHP

pokój nr 14

tel. (015) 876-30-58 lub (015) 876-30-41 wew. 15

Do zadań Inspektora do spraw podatków i opłat należy:

 

1. Wydawanie zaświadczeń dla interesantów w sprawach:
a) posiadania gospodarstwa rolnego,
b) o stanie majątkowym,
c) o nie zaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości;
2. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem zobowiązań podatkowych osób prawnych - podatek rolny, podatek leśny, podatek od nieruchomości;
3. Przyjmowanie i kontrola deklaracji podatkowych osób prawnych;
4. Sprawozdanie kwartalne z realizacji wpływów podatkowych;
5. Prowadzenie urządzeń księgowych zobowiązań pieniężnych osób prawnych;
6. Realizacja zadań zleconych z zakresu administracji rządowej wynikających z ustawy z dnia 10 marca 2006r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
7. Realizowanie zadań nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi wynikającego ze znowelizowanych przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach:
a) współudział w opracowywaniu dokumentów, aktów prawa miejscowego wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) prowadzenie bazy danych nieruchomości położonych na terenie gminy, służącej do ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
c) przyjmowanie, analiza i weryfikacja deklaracji składanych przez właścicieli nieruchomości,
d) egzekucja należności za odbieranie odpadów,
e) współudział w przygotowywaniu i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami,
f) redagowanie decyzji administracyjnych w przypadku uchylania się od uiszczania opłat, stwierdzenia zaległości lub zaniżania opłat za gospodarowanie odpadami,
g) bieżąca analiza finansowa funkcjonowania systemu;
8. Przy realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami pracownik współpracuje ze stanowiskiem pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej;
9. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza, Skarbnika Gminy i Miasta, Kierownika Referatu.

Zadania starszego inspektora ds. BHP:
1.     Wykonywanie zadań w zakresie przestrzegania przepisów bhp, ppoż. sanitarnych w urzędzie gminy oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie:
a) organizowania i prowadzenia szkoleń w zakresie bhp, ppoż, sanitarnym,
b) opracowywanie stosownych instrukcji bhp, ppoż. dla urzędu,
c) kontrolowanie i organizowanie okresowych badań lekarskich,
d) współpraca z PIP, SANEPID, PSP,
e) wykonywanie innych czynności wynikających z aktualnych przepisów bhp, ppoż, i sanitarnych;

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska