Wszczęcie postepowania - 2012-06-06
Kompleksowy nadzór nad Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni publicznej Miasta Ulanowa wraz z udostępnieniem jej na cele turystyczno sportowe”
Ulanów, 2012-06-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.26.2012. Nazwa zadania: Kompleksowy nadzór nad Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni publicznej Miasta Ulanowa wraz z udostępnieniem jej na cele turystyczno sportowe
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego Rynek 5
Kod Miejscowość 37-410 Ulanów
Telefon: 158763041
Faks: 158763053
adres strony internetowej www.ulanow.pl
adres poczty elektronicznej miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 37-410 Ulanów ,pok. 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Kompleksowy nadzór nad Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni publicznej Miasta Ulanowa wraz z udostępnieniem jej na cele turystyczno sportowe"
.
Nad następującymi robotami
- Wiata z miejscem na ognisko - wiata ośmiokątna o wym. 8,30x8,30 m, balustrada drewniana z krawędziaków 8x8 cm, pokrycie dachu blacha powlekana dachówko podobna, komin ze stali żaroodpornej fi 300 mm grub. 3 mm, oświetlenie,
posadzka z elementów kamiennych grub. 3 cm.
- Szatnia dla sportowców - roboty murarskie, tynkarskie, posadzkowe, stolarskie, malarskie, elewacja z ociepleniem, instalacja wodociągowa, zestaw solarny podgrzewania wody, instalacja kanalizacyjna, ogrzewanie i wentylacja.
Przebudowa istniejących szatni na umywalnie dla sportowców połączone bezpośrednio z szatniami; wc dla zawodników; w pokoju sędziego zaplecze sanitarno-higieniczne; przebudowa łazienki na zapleczu świetlicy; wc męski i wc damski
przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Oświetlenie (teren nadrzeczny: boisko do tenisa, chodniki i schody)
- Muzeum flisactwa - roboty rozbiórkowe budynku gospodarczego o wym. 8x3.5 m, adaptacja budynku mieszkalnego o konstrukcji drewnianej na budynek muzeum flisactwa z punktem informacji turystycznej. Zakres robót: wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych z zachowaniem charakteru budynku drewnianego oraz docieplenie przestrzeni poddasza; wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem energooszczędnych źródeł światła (oświetlenie energooszczędne); wykonanie ogrzewania budynku przy zastosowaniu elektrycznych grzejników akumulacyjnych.
- Modernizacja i budowa nowych chodników oraz schodów terenowych w mieście - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm.
- Teren wokół budynku Urzędu Gminy i Muzeum - modernizacja parkingów, modernizacja studni, ogrodzenie, nasadzenie zieleni, rewitalizacja parku (alejki, obiekty małej architektury), oświetlenie uliczne w obrębie parku i ulic przyległych.
- Tereny nadrzeczne - zbiornik Struga (pogłębienie zbiornika wodnego, oczyszczenie dna i skarp zbiornika wraz z ich
umocnieniem, przebudowa zastawki, budowa dwóch kładek pieszych, pomosty pływające), budynki flisackie (stan surowy, roboty wykończeniowe, instalacje sanitarne, instalacja elektryczna), drogi wewnętrzne, parkingi, ogrodzenie stadionu.
- Tereny nadrzeczne - boisko do tenisa (nawierzchnia poliuretanowa koloru ceglastego, przepuszczalna, z oznakowaniem linii boisk do tenisa i siatkówki, ogrodzenie), umocnienie brzegów, tereny zielone
- Budowa placów zabaw - w parku oraz nad rzeka.
- Taras widokowy "Cypel" - wykonanie drogi szer. 3,5 m z tłucznia, wykonanie dojść z kostki brukowej betonowej gr. 8
cm, wykonanie schodów z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, nasadzenie zieleni, wstawienie altanki drewnianej, ławki.
- Modernizacja placu targowego - miejsca postojowe dla samochodów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm,
miejsca handlowe o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typu jomb; zadaszone stoły handlowe o wym. 100x250
cm konstrukcji stalowej z blatem drewnianym pokryte blacha trapezowa powlekana t-35.
- Oświetlenie zewnętrzne oraz oświetlenie boiska do piłki nożnej.
- Zagospodarowanie błoni - budowa boiska treningowego (rezerwowego) o nawierzchni naturalnej trawiastej, wym. 60x90 m; wykonanie ścieżek rowerowych o nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego żwirowej - warstwa ścieralna o grubości 3 cm, szer. 2 m; budowa utwardzonego placu pod rowery o nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego żwirowej -
warstwa ścieralna o grubości 3 cm; budowa miejsc postojowych o nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego żwirowej -warstwa ścieralna o grubości 3 cm; wyposażenie boiska piłkarskiego - kabina sanitarna wc, ławki, kosze na odpady, stojak na rowery
Wartość robót w okresie trwania umowy o przedmiotowy nadzór nie przekroczy kwoty we wszystkich branżach w wysokości 5 389 916,85 netto
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
71-52-10-00-6
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2013-11-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę jednego nadzoru w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wymagania minimalne: nadzorowanie prace o wartości 4 mln zł
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wymagane jest wykazanie się, że oferent dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w następujących specjalnościach:
1) instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) konstrukcyjno-budowlanej
4) wodno -melioracyjnej
5) zieleni
Potwierdzone dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Przynależności do Polskiej izby inżynierów budownictwa
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-06-13 do godz. godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-06-13, o godz. godz.11:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
n/d
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
n/d
n/d
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
n/d
n/d
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 190030-2012. Data zamieszczenia 2012-06-06
____________________________________
Stanisław Grabacz
Kompleksowy_nadzor__siwz.doc (148.50 Kb)
oferta_zl_nr_1.doc (35.50 Kb)
zal_nr_2.doc (24.00 Kb)
zal_nr_3.doc (27.50 Kb)
zal_nr_4.doc (32.00 Kb)
zal_nr_5.doc (31.00 Kb)
Zal_nr_6__umowa.doc (60.50 Kb) |