Struktura organizacyjna Urzędu
Kierownictwo Urzędu Gminy i Miasta: Symbol
1. Burmistrz Gminy i Miasta BG
2. Zastępca Burmistrza Gminy ZB
3. Sekretarz Gminy i Miasta Or
Komórki organizacyjne Urzędu Gminy i Miasta:
1. Referat Finansów - 4 etaty
1) Skarbnik Gminy i Miasta ( Kierownik Referatu) Fn
2) 3-osobowe stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej Fn
2. Referat Podatków i Opłat Lokalnych - 3 etaty
1) Kierownik Referatu FnI
2) 2-osobowe stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej, wymiaru podatków i opłat lokalnych FnI
3. Referat Spraw Obywatelskich - 3 etaty
1) Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (Kierownik Referatu) USC,Poż
2) Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych SO,BHP
3) Stanowisko pracy ds. wojskowych, obrony cywilnej, gospodarki lokalami, dodatków mieszkaniowych i cmentarnictwa SO,OC,ZK,GK
4. Referat Rolnictwa, Inwestycji, Kultury - 6 etatów
1) Kierownik Referatu
2) 2 osobowe stanowisko pracy ds. inwestycji i zamówień publicznych I, ZP
3) stanowisko pracy ds. rolnictwa i handlu R, H
4) 2 osobowe stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia OS, GK, D, K, Kf, PG, T, Z
5. Samodzielne stanowiska pracy /5 etatów/
1) Stanowisko pracy ds. administracyjno-gospodarczych Or,Arch
2) Stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami i kadr Or,GG
3) Stanowisko pracy ds. gospodarki przestrzennej GP
4) Stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miejskiej i jej komisji BR
5) Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i informacji publicznej Or, BIP
6) Radca prawny RP
5. Pracownicy obsługi:
1) Sprzątaczka - 1 etat
2) Palacz co - konserwator - 1 etat (sezon grzewczy) |