http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2018-11-29 12:48:39
Strona / WŁADZE / Stanowiska
Teresa Skrzypek
stanowisko: Inspektor d/s administracyjno-gospodarczych

Sekretariat pokój nr 9

Centrala tel. (015) 876-30-41

Do zadań Inspektora do spraw administracyjno-gospodarczych należy:

 1) sprawy związane z obsługą Sekretariatu tj.:

a) wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania i wysyłania przesyłek przychodzących i wychodzących z Urzędu,

b) obsługa telefonów, faksu, kserokopiarki,

 c) prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,

d) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub kierowanie ich do właściwych referatów, pracowników,

2) prowadzenie remontów i napraw budynku Urzędu i inwentarza biurowego,

3) wykonywanie czynności usługowych związanych z obsługą organizacyjną Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,

4) zakup i prowadzenie rozchodu materiałów biurowych, kancelaryjnych, środków nietrwałych, odzieży ochronnej i środków czystości,

5) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników Urzędu,

6) prowadzenie archiwum zakładowego tj.:

a) przyjmowanie materiałów do archiwum z komórek organizacyjnych,

b) opracowywanie przyjętych materiałów, prowadzenie ewidencji oraz ich zabezpieczenie,

c) przekazywanie akt do archiwum państwowego,

d) brakowanie akt kategorii „B”, udział w komisyjnym brakowaniu materiałów na makulaturę,

e) wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń o wynagrodzeniu z dokumentacji archiwalnej Odzieżowej Spółdzielni Pracy „RUDOTEX” w Rudniku n/Sanem oraz Spółdzielni Kółek Rolniczych w Kurzynie Średniej, 7) prenumerata prasy, czasopism fachowych.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska