http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2006-11-28 09:09:08
Stanowiska
Magdalena Hasiak

Podinspektor d/s organizacyjnych i informacji publicznej

pokój nr 15

tel. (015) 876-33-25 lub (015) 876-30-41 wew. 16

Do Zadań podinspektora do spraw organizacyjnych i informacji publicznej należy:

Zadania z zakresu spraw organizacyjnych:

1. Śledzenie przepisów zawartych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich oraz przekazywanie ich na odpowiednie stanowiska.

2. Podczas nieobecności pracownika Sekretariatu - obsługa Sekretariatu i wykonywanie innych czynności z zakresu spraw administracyjno-gospodarczych mu przypisanych, tj. wykonywanie między innymi:

- czynności kancelaryjnych takich jak:

1/ przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę,

2/ wysyłanie pism wychodzących z Urzędu,

3/ przyjmowanie spraw i podań interesantów,

4/ prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,

5/ obsługa centrali telefonicznej, faxu.

- prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,

- rozdział wpływów między pracowników zgodnie z dekretacją na pismach,

- zakup materiałów biurowych, środków czystości.

Zadania z zakresu informacji publicznej:

1. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym:

1/ prowadzenia Biuletynu Informacj Publicznej,

2/ wprowadzania i uaktualniania danych przekazanych przez jednostki organizacyjne Gminy, referaty i samodzielne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy i Miasta,

3/ znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,

4/ odpowiedzialność za ochronę danych osobowych, a w szczególności:

- zabezpieczenie danych osobowych przed udostępnieniem ich osobom nie upoważnionym,

- zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed zabraniem ich ze stanowiska pracy przez osoby do tego nie upoważnione,

- obowiązek zachowania w tajemnicy wiadomości o danych osobowych /obowiązek ten istnieje również po ustaniu zatrudnienia/.

Podinspektor d/s organizacyjnych i informacji publicznej wykonuje również inne prace zlecone przez Burmistrza.

Przy realizacji zadań współdziała ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie oraz z jednostkami organizacyjnymi Gminy.

Odpowiada za sporządzanie i i prowadzenie pełnej i rzetelnej sprawozdawczości wynikającej z zakresu działania stanowiska pracy i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Prowadzi rejestry i ewidencje zgodnia z obowiązującymi przepisami a dokumentacje zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gmin.

Podinspektor d/s organizacyjnych i informacji publicznej wykonuje również zastępstwo pracownika d/s Obsługi Rady Miejskiej.

Przygotowuje projekty aktów prawnych w ramach określonych przez Burmistrza Gminy i Miasta kompetencji i tak:

- projekt aktu prawnego powinien odpowiadać zasadom techniki legislacyjnej,

- redakcja przepisów projektu powinna być jasna, zwięzła i wykluczająca dowolność interprtetacji,

- tekst projektu powinien odpowiadać zasadom pisowni polskiej,

- do projektu aktu prawnego winno byc dołączone uzasadnienie,

- przygotowany projekt aktu prawnego powinien być wstępnie uzgodniony z radcą prawnym. 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska