http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2006-04-11 11:14:09
Budżet
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy i miasta Ulanów za 2005r. - 2006-04-05

Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy i miasta Ulanów za 2005r.

  Sprawozdanie         

 

 Budżet Gminy i Miasta w Ulanowie został uchwalony przez Radę Miejską Uchwałą  Nr  XXIV/157/2005 z 22 marca 2005r. w kwocie 13.245.442 zł po stronie dochodów i w kwocie 12.475.442 zł po stronie wydatków, zamknął się nadwyżką 770.000 zł.

Plan rozchodów związanych ze spłatą rat pożyczek i kredytów na kwotę 1.270.000 zł.

Źródłem sfinansowania spłaty pożyczki ponad nadwyżkę budżetową ustala się kredyt bankowy – planowano 500.000 zł pobrano 300.000 zł.

 

            W trakcie  roku 2005 zostały wprowadzone zmiany Uchwałami Rady Miejskiej                  Nr XXV/170/05, XXVI/189/05, XXVII/195/05, XXVIII/206/05, XXIX/211/05, XXX/214/05, XXXI/223/05 oraz Zarządzeniami  Burmistrza  Nr 43/05, 44/05, 48/05, 50/05, 53/05, 56/05, 57/05, 59/05, 60/05, 62/05, 64/05, 65/05, 69/05, 70/05, 71/05, 72/05, 74/05, 75/05, 76/05, 77/05.

    

Zmiany planu budżetu nastąpiły w wyniku:

-  dotacja na międzypowiatową imprezę ekologiczną                                          3.100,-

-  pomoc materialna dla uczniów                                                                          78.334,-

-  dotacja celowa na zadania własne                                                                   128.451,-

-  zwiększenie dochodów własnych                                                                    234.330,-

-  dotacja na administrację rządową                                                                   464.549,-

-  dotacja z Ministerstwa Kultury na książki                                                         8.750,-

-  subwencja oświatowa                                                                                        63.040,-

-  subwencja na uzupełnienie dochodów gminy                                                  2.800,-

-  zmniejszenie dochodów własnych                                           40.000,-                           -  zmniejszenie dotacji administracji rządowej                                455,-

                                                     --------------------------------------------------------------

                                                     Plan dochodów po zmianach                   14.188.071,-

                                                     Plan wydatków po zmianach                   13.418.071,-

           

Plan budżetu po zmianach na dzień 31.XII.2005r. przedstawiaja załączniki do nieniejszego sprawozdania.

 

Załącznik Nr 1

  do Zarządzenia Nr 15/2006

                                                                                                                                       Burmistrza Gminy i Miasta

w Ulanowie

z dnia 6 marca 2006r.

 

 

Plan i wykonanie dochodów Gminy i Miasta Ulanów za 2005r.

 

 

Dz.

 

Wyszczególnienie

 

Plan

 

Wykonanie

 

%

 

 

010

 

Rolnictwo i Łowiectwo

- Fundusz Ochrony  Gruntów Rolnych

 

 

12.865

12.865

 

12.865

12.865

 

100,0

100,0

 

 

020

 

Leśnictwo

- czynsz za dzierżawę obwodów łowieckich

- sprzedaż drewna z lasu gm. Ulanów

 

 

7.000

 

2.000

5.000

 

5.004

 

1.929

3.075

 

71,4

 

96,4

61,5

 

 

700

 

Gospodarka mieszkaniowa

-wpływy z opłat za wieczyste

  użytkowanie

-wpływy z dzierżaw nieruchomości

-wpływy ze sprzedaży majątku

 

213.130

 

5.000

 

2.000

207.130

 

196.555

 

4.196

 

2.101

190.258

 

92,2

 

83,9

 

105

91,2

 

 

750

 

Administracja publiczna

- dotacja celowa z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu

  administracji rządowej

- prowizja 5% za dowody osobiste

 

60.551

 

 

 

59.551

1.000

 

60.478

 

 

 

59.551

927

 

99,9

 

 

 

100,0

92,7

 

 

751

 

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej kontroli i Ochrony prawa oraz  sądownictwa

- dotacja celowa z budżetu państwa na prowadzenie stałego rejestru wyborców

- Wybory Prezydenckie

- Wybory do Sejmu i do Senatu

 

 

 

74.795

 

 

 

1.367

 

45.190

 

28.238

 

 

74.525

 

 

 

1.367

 

44.920

 

28.238

 

 

99,6

 

 

 

100,0

 

99,4

 

100,0

 

 

754

 

Bezpieczeństwo Publiczne i Ochrona Przeciwpożarowa

- Obrona cywilna

 

6.545

 

6.545

 

6.545

 

6.545

 

100,0

 

100,0

 

 

756

 

Dochody od osób prawnych i od osób fizycznych i od innych jednostek

nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z poborem

- wpływy z karty podatkowej

- odsetki

-wpływy z podatku od nieruchomoś osoby prawne

-wpływy z podatku rolnego

-wpływy z podatku leśnego

- wpływy od czynności

  cywilno-prawnych

- wpływy z podatku od nieruchomości

   osoby fizyczne

- wpływy z podatku rolnego

- wpływy z podatku leśnego

-wpływy z podatku od śr. transportu

-wpływy od spadku i darowizn

-wpływy z opłaty targowej

-wpływy z opłaty administracyjnej

-wpływy z czynszów

- wpływy z różnych opłat

- odsetki

- odsetki płacone przez Urząd Skarbowy

-wpływy z opłaty skarbowej

-opłaty za wydawanie zezwolenia na sprzedaż napojów  alkoholowych

-udział w podatku dochodowym od osób   

 fizycznych

-udział w podatku dochodowym od osób  

prawnych

 

 

 

2.234.973

 

 

 

 

500

500

 

350.000

7.400

71.000

 

30.000

 

 

260.000

 

220.600

13.000

 

77.000

 

5.000

6.000

4.000

 

12.000

22.000

4.440

 

20.000

 

 

 

80.000

 

 

1.050.533

 

1.000

 

 

2.312.669

 

 

 

 

1.502

64

 

341.919

6.672

73.132

 

43.199

 

 

272.892

 

217.033

14.343

 

81.300

 

4.073

7.520

6.184

 

13.706

26.109

3.712

- 11

24.274

 

 

 

84.298

 

 

1.089.355

 

1.393

 

 

103,4

 

 

 

 

300

0,13

 

97,7

90,2

103

 

143,9

 

 

104,9

 

98,3

110,3

 

105,6

 

81,4

125,3

154,6

 

114,2

118,7

83,5

 

121,3

 

 

 

105,4

 

 

103,6

 

139,0

 

 

758

 

Różne rozliczenie

-część oświatowa  subwencji ogólnej

-część wyrównawcza subwencji ogólnej

-środki na uzupełnienie dochodów gminy

-odsetki na rachunkach bankowych

 

7.827.577

4.860.831

 

2.953.946

 

 

2.800

 

10.000

 

 

7.827.072

4.860.831

 

2.953.946

 

 

2.800

 

9.495

 

 

99,9

100,0

 

100,0

 

 

100,0

 

95,0

 

 

 

801

 

Oświata i Wychowanie

-czynsz  z najmu domów nauczyciela

-pomoce naukowe „Podkomponent”

- dotacja na podręczniki szkolne

- likwidacja środka specjalnego

-wpływy z opłat za przedszkole

-dotacja z MENiS – budowa sali w Kurzynie Średniej

 

 

 

259.647

38.000

 

27.053

 

 

3.679

 

 

1.915

49.000

 

140.000

 

227.560

26.724

 

27.053

 

 

3.679

 

 

1.915

46.382

 

121.807

 

 

87,6

70,3

 

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

94,6

 

87,0

 

 

852

 

Pomoc Społeczna

-dotacja celowa otrzymana z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej

- dotacja celowa otrzymana z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin

 

 

1.921.851

 

 

1.739.551

 

 

182.300

 

1.921.851

 

 

1.739.551

 

 

182.300

 

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

 

 

 

854

 

Edukacyjna Opieka Wychowawcza

- wpływy ze świetlic

- dotacja na remont świetlicy w Bielinach

- likwidacja środka specjalnego

- stypendia socjalne

 

 

316.236

 

178.000

55.617

 

4.285

 

78.334

 

316.900

 

178.664

55.617

 

4.285

 

78.334

 

100,2

 

100,3

100,0

 

100,0

 

100,0

 

 

900

 

Gospodarka Komunalna i Ochrona

Środowiska

-wpłaty mieszkańców na budowę kanalizacji w Hucie Deręgowskiej i w Bielinach

- dotacja WFOŚiGW – Dni Ziemi

- środki z programu Sapard na budowę kanalizacji w Hucie Deręgowskiej

 

 

1.227.151

 

 

50.000

 

 

3.100

 

 

1.174.051

 

1.231.984

 

 

54.833

 

 

3.100

 

 

1.174.051

 

100,4

 

 

109,0

 

 

100,0

 

 

100,0

 

 

 

921

 

Kultura i Ochrona dziedzictwa narodowego

-dotacja na książki do bibliotek

-dotacja na kościół:

  w Ulanowie – 10.000,-

   w Bielinach –  7.000,-

 

 

25.750

 

8.750

 

17.000

 

25.750

 

8.750

 

17.000

 

100,0

 

100,0

 

100,0

 

 

            

  Ogółem dochody

 

14.188.071

 

14.219.758

 

100,2

 

 

            Analizując szczegółowo realizację poszczególnych źródeł dochodów są przypadki zarówno przekroczenia planu dochodów jak i ich niewykonanie.

Do tych dochodów zalicza się między innymi:

  1. Wpływy ze sprzedaży drewna z lasu mienia Ulanów

       Plan – 5.000,-            Wykonanie – 3.075,-  61%

       Nie doszedł planowany zrąb drewna.

  1. Wpływy z opłat za wieczyste użytkowanie   

              Plan – 5.000,-            Wykonanie – 4.196,-              84%

       Dochody nie zostały wykonane gdyż 9 użytkowników nie dokonało wpłat z tytułu użytkowania wieczystego.

  1. Wpływy ze sprzedaży majątku

       Plan – 207.130,-        Wykonanie – 190.258,-          91,8%

       Planowana była sprzedaż działki w Ulanowie na Osiedlu. Przetarg był ogłoszono ale nie było chętnego.

  1. Podatek od nieruchomości – osoby prawne

      Plan – 350.000,-         Wykonanie – 341.919,-          97,6%

      Dochody z podatku od nieruchomości wpływają głównie od: Rzeszowski Zakład Energetyczny, Telekomunikacja Polska S.A., Zakład Gazowniczy , GS Ulanów, Eko Plast.

      Zaległości w podatku na 31.12.2005r. – 41.877,-

      Zastosowano ulgi w postaci umorzenia na łączną kwotę 24.280,-

  1. Podatek od nieruchomości – osoby fizyczne

      Plan – 260.000,-         Wykonanie – 272.642,-          104,86%

      Powyższe wykonanie spowodowane jest zmianami w podatku od nieruchomości w trakcie roku.

      Największe zaległości w podatku od nieruchomości osób fizycznych występują:

1)      Bieliny – 27.312,-

2)      Ulanów – 9.430,-

3)      Kurzyna Mała – 6.221,-

Na zaległości wystawiono 18 tytułów wykonawczych. Przyznano 55 ulg w podatku od nieruchomości na kwotę 16.759 zł.

  1. Podatek rolny - osoby prawne

      Plan – 7.400,-             Wykonanie – 6.672,-              90,16%

      Dochody z tego podatku wpływają głównie z Agencji Nieruchomości Rolnych,

      w wyniku przyznawania ulgi dla Dobra gromadzkiego wsi Bieliniec w kwocie 820 zł

      podatek rolny nie wykonano.

  1. Podatek rolny – osoby fizyczne

      Plan – 220.600,-         Wykonanie – 217.638,-          98,6%

      Podatek rolny płacony jest z 13 sołectw i miasta Ulanów. Opodatkowane jest 5.746 ha użytków rolnych – podstawa pod. 2.146 ha przeliczeniowego.

      Ulgi w podatku rolnym:

      - z tytułu nabycia – 499,60 zł

      - ulgi żołnierskie –    81,40 zł

      - umorzenia –       3.140,00 zł

      Zaległości w podatku rolnym wynoszą 29.639,-

      Najwięcej zaległości jest:

1)      Bieliny – 5.788,-

2)      Bieliniec – 4.678,-

3)      Kurzyna Mała – 4.762,-

4)      Glinianka – 2.786,-

  1. Podatek leśny – osoby prawne

      Plan – 71.000,-           Wykonanie – 73.132,-            103,0%

      Dochody z tego podatku wpływają głównie z Nadleśnictwa Rudnik i Rozwadów oraz 21 Wspólnot Serwitutowych.

  1. Podatek leśny  - osoby fizyczne

      Plan – 13.000,-           Wykonanie – 14.267,-            109,7 %

      Zaległości w podatku leśnym na koniec roku wynoszą 1.702 zł.

  1. Podatek od środków transportowych

      Plan – 77.000,-           Wykonanie – 81.300,-            105,5%

      W/w podatek płacony jest z 71 pojazdów. Zaległości w podatku wynoszą – 9.960 zł.

  1. Podatek od rzemiosła

      Plan – 500,-                Wykonanie – 1.502,-              300%

      Wpływy z tego podatku realizowane są na rzecz gminy przez Urząd Skarbowy

      w Nisku.

  1. Podatek od czynności cywilno-prawnej

      Plan – 30.000,-           Wykonanie – 42.549,-            141,8 %

      Wpływy realizowane są na rzecz gminy przez Urząd Skarbowy w Nisku.

  1. Opłata skarbowa

      Plan – 20.000,-           Wykonanie – 24.274,-            121 %

      Planowane wpływy w tym w zakresie szacowano w oparciu o wykonanie poprzedniego roku.

  1. Opłaty za wydawanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

      Plan – 80.000,-           Wykonanie – 84.298,-            105,3%

      Planowane wpływy szacowano w oparciu o wykonanie poprzedniego roku.

            Większość planowanych dochodów została zrealizowana w granicach 100 %.                         Są to przede wszystkim dotacje na zadania zlecone i własne, subwencje, środki będące dofinansowaniem realizacji inwestycji czy większość należnych podatków.

           

            Reasumując powyższe, wskaźnik 100,2 % dochodów wykonanych w stosunku  do dochodów planowanych jest wskaźnikiem dobrym.                                    

 

Załącznik Nr 2

do Zarządzenia Nr 15/2006           

Burmistrza Gminy i Miasta

w Ulanowie z dnia 6 marca 2006r.                                     

                              

Plan i wykonanie wydatków

Gminy i Miasta Ulanów  za 2005 rok.

 

 

 

Dział / Rozdział

 

Wyszczególnienie

 

Plan

 

Wykonanie

 

%

 

      010

01010

01030

 

01095

Rolnictwo i łowiectwo

a) wydatki bieżące

Izby Rolnicze

a) wydatki bieżące

Pozostała działalność

a) wydatki bieżące

35.426

25.865

4.560

4.560

5.000

5.000

35.197

25.865

4.444

4.444

4.888

4.888

99,3

100,0

97,4

97,4

97,7

97,7

 

      600

 

60013

60016

 

 

60095

Transport i Łączność

 

Drogi wojewódzkie

Drogi publiczne gminne

 a) wydatki bieżące

 b) wydatki majątkowe

Pozostała działalność

a) wydatki majątkowe

1.193.000

 

50.000

1.074.000

927.356

146.644

69.000

69.000

1.153.196

 

50.000

1.034.196

887.552

146.644

69.000

69.000

96,7

 

100,0

96,3

95,7

100,0

100,0

100,0

 

      700

 

70005

Gospodarka mieszkaniowa

 Gospodarka gruntami  i nieruchomościami

 a) wydatki bieżące

100.400

 

100.400

 

100.400

52.844

 

52.844

 

52.844

52,6

 

52,6

 

52,6

 

      710

 

71004

 

71035

 

 

Działalność usługowa

 

Plany zagospodarowania przestrzennego

 a) wydatki bieżące

Cmentarze

a) wydatki  bieżące

 

22.000

 

 

20.000

20.000

2.000

2.000

 

19.346

 

 

17.346

17.346

2.000

2.000

87,9

 

 

86,7

86,7

100,0

100,0

 

     750

 

75011

 

 

 

 

 

 

 

 

75022

 

 

75023

 

 

 

 

 

 

 

75075

Administracja publiczna

 

Urzędy wojewódzkie

w tym środki własne gminy 44.449 zł

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne od  wynagrodzeń

 

Rady Gmin

 a) wydatki bieżące

 

Urzędy Gminy

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń

 b) wydatki majątkowe

 

Promocja gminy

1.462.336

 

 

104.000

 

104.000

 

 

104.000

 

 

55.000

55.000

 

1.266.336

1.175.336

 

 

953.500

 

91.000

 

37.000

1.442.163

 

 

103.274

 

103.274

 

 

103.274

 

 

53.469

53.469

 

1.249.881

1.159.091

 

 

939.609

 

90.790

 

35.539

98,6

 

 

99,3

 

99,3

 

 

99,3

 

 

97,2

97,2

 

98,7

98,7

 

 

98,5

 

99,7

 

96,0

 

     751

 

 

 

 

 

75101

 

 

 

 

 

 

 

 

 

75107

 

 

75108

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa

 

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli  i ochrony prawa

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne

     od wynagrodzeń

 

Wybory Prezydenckie

a) wydatki bieżące

 

Wybory do Sejmu i Senatu

a) wydatki bieżące

 

 

 

74.795

 

 

 

1.367

1.367

 

 

 

 

 

1.006

 

 

45.190

45.190

 

 

28.238

28.238

 

 

74.525

 

 

 

1.367

1.367

 

 

 

 

 

1.006

 

 

44.920

44.920

 

 

28.238

28.238

 

 

99,6

 

 

 

100,0

100,0

 

 

 

 

 

100,0

 

 

99,4

99,4

 

 

100,0

100,0

 

      754

 

 

 

75403

 

75412

 

 

 

 

 

 

 

 

 

75414

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

 

Jednostki terenowe Policji

a) wydatki majątkowe

Ochotnicze straże pożarne

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne

     od wynagrodzeń

 

Obrona cywilna

a) wydatki majątkowe

 

 

151.545

 

 

25.000

 

25.000

120.000

 

120.000

 

 

28.300

 

 

 

6.545

6.545

 

141.920

 

 

22.733

 

22.733

112.642

 

112.642

 

 

28.190

 

 

 

6.545

6.545

 

93,6

 

 

90,9

 

90,9

93,9

 

93,9

 

 

99,6

 

 

 

100,0

100,0

 

 

      756

 

 

 

 

 

 

 

75647

Dochody od osób prawnych

 i od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnych oraz wydatki z ich poborem

Inkaso sołtysów

a) wydatki bieżące

   w tym:

   wynagrodzenia i pochodne

   od wynagrodzeń

 

 

24.499

 

 

 

 

 

 

24.499

24.499

 

 

 

24.499

 

23.585

 

 

 

 

 

 

23.585

23.585

 

 

 

23.585

 

96,3

 

 

 

 

 

 

96,3

96,3

 

 

 

96,3

 

      757

 

 

75702

Obsługa długu publicznego

 

Obsługa papierów wartościowych, kredytów          i pożyczek

  a) wydatki bieżące

48.000

 

 

 

48.000

 

 

48.000

45.781

 

 

 

45.781

 

 

45.781

95,4

 

 

 

95,4

 

 

95,4

 

      801

 

80101

 

 

 

 

 

 

 

80103

 

 

 

 

 

 

80104

 

 

 

 

 

 

80110

 

 

 

 

 

 

 

80113

 

 

 

 

80114

 

 

 

 

 

 

80141

 

 

 

80146

 

 

Oświata i wychowanie

 

Szkoły Podstawowe

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne

     od wynagrodzeń

 b) wydatki majątkowe

 

„0” przy Szkołach Podstawowych

a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne

     od wynagrodzeń

Przedszkola

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne

     od wynagrodzeń

 

 Gimnazja

 a) wydatki bieżące

     w tym:

    wynagrodzenia i pochodne

    od wynagrodzeń

b) wydatki majątkowe

 

Dowożenie uczniów do szkół

 a) wydatki bieżące

 

Zespół  Ekonomiczno -Administracyjny Szkół

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń

 

Zakłady kształcenia nauczycieli

a) dotacja dla samorządu

 

Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli

 a) wydatki bieżące

 

5.951.204

 

3.393.752

3.336.752

 

 

 

2.857.403

57.000

 

 

187.031

187.031

 

 

 

176.507

498.273

498.273

 

 

408.409

 

 

1.554.270

1.209.188

 

 

1.041.802

 

345.082

 

77.762

 

77.762

 

 

218.688

218.688

 

 

190.365

 

 

 

 

7.000

7.000

 

 

14.428

14.428

 

5.931.816

 

3.386.247

3.331.099

 

 

 

2.853.855

55.148

 

 

187.030

187.030

 

 

 

176.506

494.456

494.456

 

 

407.967

 

 

1.548.428

1.208.647

 

 

1.041.802

 

339.781

 

77.762

 

77.762

 

 

217.096

217.096

 

 

190.059

 

 

 

 

7.000

7.000

 

 

13.797

13.797

99,6

 

99,7

99,8

 

 

 

99,8

96,7

 

 

100,0

100,0

 

 

 

100,0

99,2

99,2

 

 

99,8

 

 

99,6

99,9

 

 

100,0

 

98,4

 

100,0

 

100,0

 

 

99,2

99,2

 

 

99,8

 

 

 

 

100,0

100,0

 

 

95,6

95,6

 

     851

 

85154

 

Ochrona zdrowia

 

Przeciwdziałanie alkoholizmowi

 a) wydatki bieżące

 b) wydatki majątkowe 

80.000

 

 

80.000

75.000

5.000

72.715

 

 

72.715

67.915

4.800

90,8

 

 

90,8

90,5

96,0

 

     852

 

85212

 

 

 

 

 

 

85213

 

 

 

85214

 

 

 

 

85215

 

 

85219

 

 

 

 

 

 

 

85295

Opieka społeczna

 

Zasiłki rodzinne

a) wydatki bieżące

    w tym:

   wynagrodzenia i pochodne

    od wynagrodzeń

 

Składki na ubezpieczenia zdrowotne

 a) wydatki bieżące

 

Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne

a) wydatki bieżące

 

Dodatki mieszkaniowe

 a) wydatki bieżące

 

Ośrodki pomocy społecznej

 a) wydatki bieżące

     w tym:

     wynagrodzenia i pochodne

     od  wynagrodzeń

 

Pozostała działalność

 a) wydatki bieżące

2.065.751

 

1.598.000

1.598.000

 

 

59.893

 

 

 

11.551

11.551

 

 

213.410

 

213.410

 

26.000

26.000

 

 

143.196

143.196

 

 

133.996

 

 

73.594

73.594

2.065.317

 

1.598.000

1.598.000

 

 

59.893

 

 

 

11.551

11.551

 

 

213.410

 

213.410

 

25.566

25.566

 

 

143.196

143.196

 

 

133.996

 

 

73.594

73.594

99,9

 

100,0

100,0

 

 

100,0

 

 

 

100,0

100,0

 

 

100,0

 

100,0

 

98,3

98,3

 

 

100,0

100,0

 

 

100,0

 

 

100,0

100,0

 

     854

 

 

85401

 

 

 

 

 

 

 

85415

Edukacyjna opieka wychowawcza

 

Świetlice szkolne

a) wydatki bieżące

    w tym:

    wynagrodzenia i pochodne

    od wynagrodzeń

b) wydatki majątkowe

 

Stypendia socjalne

690.169

 

 

607.626

505.552

 

 

303.848

 

102.074

 

82.543

689.175

 

 

606.632

504.558

 

 

303.848

102.074

 

 

82.543

99,8

 

 

99,8

99,8

 

 

100,0

100,0

 

 

100,0

 

 

    900

 

 

90001

 

 

 

 

 

 

90003

 

 

90004

 

 

 

90015

 

 

Gospodarka Komunalna  i Ochrona Środowiska

 

Gospodarka ściekowa i ochrona wód

 a)  wydatki bieżące

      w tym:

       - dotacje

 b) wydatki majątkowe

 

Oczyszczanie miast i wsi

 a) wydatki bieżące

 

Utrzymanie zieleni w miastach  i gminach

 a) wydatki bieżące

 

Oświetlenie ulic, placów i dróg

 a) wydatki bieżące

 b) wydatki majątkowe

1.071.424

 

 

 

770.296

170.296

 

140.240

600.000

 

57.500

57.500

 

 

22.828

22.828

 

 

220.800

176.500

44.300

 

1.060.584

 

 

 

765.123

170.180

 

140.240

594.943

 

56.059

56.059

 

 

21.189

21.189

 

 

217.769

173.813

43.956

99,0

 

 

 

99,3

99,9

 

100,0

99,1

 

97,4

97,4

 

 

92,8

92,8

 

 

98,6

98,4

99,2

 

     921

 

92109

 

 

 

 

92116

 

 

 

 

92120

 

 

 

 

 

92195

Kultura i Ochrona dziedzictwa narodowego

 Domy i ośrodki kultury

 a) wydatki bieżące

     w tym:

  -   dotacje

 

Biblioteki

a) wydatki bieżące

     w tym:

-     dotacje

 

Ochrona i konserwacja zabytków kultury

a) wydatki bieżące

     w tym:

     dotacje

b) wydatki majątkowe

 

Pozostała działalność

a) wydatki bieżące

387.522

 

171.600

171.600

 

171.600

 

143.750

143.750

 

143.750

 

37.172

 

34.000

 

12.000

3.172

 

35.000

35.000

386.321

 

171.600

171.600

 

171.600

 

143.750

143.750

 

143.750

 

37.073

34.000

 

12.000

3.073

 

33.898

33.898

99,6

 

100,0

100,0

 

100,0

 

100,0

100,0

 

100,0

 

99,7

100,0

 

100,0

96,8

 

96,8

96,8

 

 

     926

 

92605

 

 

Kultura fizyczna i sport

 

Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu

 a) wydatki bieżące

 

60.000

 

60.000

 

60.000

53.626

 

53.626

 

53.626

89,3

 

89,3

 

89,3

 

 

Ogółem wydatki:

13.418.071

13.248.111

98,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wydatki 

 

 

                Realizacja wydatków w 2005 roku przebiegała zgodnie z uchwałami Rady Miejskiej. Z ogólnej kwoty planowanych wydatków 13.418.071 zł zrealizowano 13.248.111 zł co stanowi 98,7 % planu rocznego.

 

 

Dział  010 – Rolnictwo i Łowiectwo

                                                                                                            Wykonanie – 35.197,-

                Z kwoty tej:

                - przekazano 2% odpisu od podatku rolnego do Podkarpackiej Izby Rolniczej -                      4.444,-

                - przeprowadzono remont drogi polnej w Kurzynie, oraz opłaty melioracyjne -                      30.753,-

 

 

Dział  600Transport i łączność

                                                                                                       Wykonanie – 1.153.196,-

                Z kwoty tej wydatkowano:

                - dopłata do drogi wojewódzkiej –                                                                 50.000,-

                - droga Jeziórko –                                                                                             81.941,-

                - Św. Zofii –                                                                                                      39.054,-

                - Podleśna –                                                                                                      52.055,-

               - odbudowa ul. Buli –                                                                                       20.817,-

                - ulica Zwolaki –                                                                                            120.750,-

                - ulica Tanewska –                                                                                           47.942,-

                - Dąbrówka - Podbuk –                                                                                    71.118,-

               - Dąbrówka - Ruda –                                                                                         81.276,-

               - Huta Deręgowska - Pałki –                                                                            69.662,-

                - ulica Glinianecka –                                                                                       39.832,-

               - ulica Podwale -                                                                                                84.757,-

                - ulica Piaski – częściowa zapłata -                                                               62.638,-

               - zakup przystanków -                                                                                       69.000,-

               - zakup kostki -                                                                                                   57.810,-

               - ułożenie kostki przez ZUK -                                                                           60.580,-

               - droga Dąbrówka                                                                                              88.834,-

               - naprawa drogi uszkodzonej – po powodzi w Dąbrówce -                          6.344,-

                Pozostała kwota to projekty oraz nadzór inwestorski.

 

 

Dział  700 – Gospodarka mieszkaniowa

                                                                                                        Wykonanie – 52.844,-

                 Zrealizowano następujące zadania – szacunki nieruchomości, akty notarialne, zmiany w księgach wieczystych, ogłoszenia w prasie o przetargach, koncepcja budowy zbiornika – zadanie to zostało wykonane w 52% z uwagi na brak zainteresowania mieszkańców o wykupie gruntu pod zbiornik.

 

               

Dział 710 - Działalność usługowa

                                                                                                           Wykonanie – 17.346,-

                 W/w kwotę wydatkowano na opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, opracowanie analizy zasadności przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod zbiornik retencyjny.

 

               

                Cmentarze                                                                            Wykonanie – 2.000,-

 

                Kwota ta została wydatkowana na zakup kwiatów i zniczy na groby żołnierzy poległych w obronie  Ojczyzny.

 

Dział  750Administracja publiczna

                                                                                                      Wykonanie – 1.442.163,-

           

                Zadania budżetowe realizowane w tym dziale to:

            

 

               1)    Urzędy wojewódzkie                                       Wykonanie –        103.274,-

 

                         Zadanie to obejmuje utrzymanie 3 etatów: pracownika ds. obywatelskich, OC i kierownika USC. Dofinansowanie z budżetu gminy do tego zadania wynosi 43.723,-   

 

                 

2)       Rady gmin                                                         Wykonanie –       53.469,-

 

        W/w kwota została wydana na wynagrodzenie Przewodniczącego, diety radnych i zaproszonych gości na Sesję Rady Miejskiej oraz drobne zakupy dla potrzeb Rady.

 

 

3)      Urzędy gmin                                                      Wykonanie – 1.249.881,-

       

         Jest to koszt utrzymania Urzędu Gminy z czego:

        - wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń pracowników Urzędu oraz grup interwencyjnych                                Wykonanie –  939.609,-

        - zakup materiałów i wyposażenia                     Wykonanie –    63.974,-

          Zakup materiałów biurowych, druków, prasy, środków czystości, paliwa, zakup dzienników, prenumerata czasopism.

        - opłaty za gaz, energie, wodę                             Wykonanie –   44.993,-

        -  usługi remontowe                                              Wykonanie –     6.383,-

        - usługi pozostałe                                                  Wykonanie –   95.371,-

           Są to usługi pocztowe, telekomunikacyjne, szkolenia, usługi informatyczne, komunalne, naprawa i konserwacja ksero, przegląd i naprawa sprzętu komputerowego, ochrona Urzędu.

        - zakup usług zdrowotnych                                  Wykonanie –       380,-

        - opłaty internetowe                                               Wykonanie –    1.988,-

        - delegacje służbowe krajowe                               Wykonanie –     6.393,-

        Na wydatki majątkowe wydatkowano kwotę 81.991,-

        Zakup komputerów wraz z drukarkami wydano 8.799,-

 

                                                                                               

                  4) Promocja Gminy                                                     Wykonanie –    35.539,-

 

       Z kwoty tej finansowano – Dni Ulanowa, zakup folderów oraz książek związanych z Gminą.                                                                                       

   

Dział  751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa

                                                                                                               Wykonanie -    74.525,-

            W dziale tym poniesione zostały wydatki związane z:

                -  przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polski

                                                                                                                Wykonanie –  44.920,-

                - wybory do Sejmu i Senatu                                                Wykonanie –  28.238,-

                - aktualizacja stałego rejestru wyborców                          Wykonanie –    1.367,-

                Całość wydatków pochodziła z dotacji celowej.

                                                                                      

Dział  754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa  

                                                                                                            Wykonanie –  141.920,-

               

                W dziale tym środki zostały wydatkowane na:

                - zakup samochodu dla policji                                        Wykonanie –   22.733,-

                - straże pożarne                                                                 Wykonanie – 112.642,-

                  w tym:

                  płace kierowców, mechaników zatrudnionych do obsługi wozów pożarniczych oraz na wynagrodzenie dla Komendanta OSP oraz składki ZUS                                      

                                                                                                             Wykonanie –   28.190,-

  - zakup sprzętu strażackiego, paliwa, materiałów na remont strażnicy w Kurzynie

                                                                                              Wykonanie –   59.426,-

- opłaty za energię                                                              Wykonanie –     5.338,-  

- remont sprzętu pożarniczego, przegląd samochodów, opłaty za usługi komunalne, szkolenia

                                                                                               Wykonanie –    6.244,-

- różne podatki i składki                                                      Wykonanie –   11.806,-

  Wypłata ekwiwalentów za udział w pożarach, ubezpieczenie samochodów.

- diety dla uczestników miejsko-gminnych zawodów sportowo-pożarniczych zorganizonych w miejscowości Dąbrówka                                       Wykonanie –   1.638,-

- zakup radiofonu na stanowisko OC                                 Wykonanie –   6.545,-

 

 

Dział  756 – Pobór podatków

                                                                                                         Wykonanie –  23.585,-

                Obejmuje wypłatę prowizji 8% dla sołtysów za inkaso sołtysów.

 

 

 Dział  757Obsługa długu publicznego                    

                                                                                                          Wykonanie –   45.781,-

                Z tego działu spłacono odsetki od  pożyczek zaciągniętych na budowę kanalizacji Dąbrówka, Bieliny, Huta Deręgowska oraz kredyt na remont Urzędu.

 

 

Dział  801 – Oświata i wychowanie               

                                                                                                          Wykonanie – 5.931.816,-

                W tym:

 

                1) Szkoły Podstawowe                                                 Wykonanie – 3.386.247,-

 

                    Na terenie Gminy i Miasta Ulanów funkcjonuje 2 zespoły Szkół w skład których wchodzą Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, 3 Szkoły Podstawowe oraz 2 punkty filialne 3-klasowe. Ogółem we wszystkich Szkołach zatrudnionych jest  69 nauczycieli i  22 pracowników obsługi.  Do szkół podstawowych uczęszcza 626 uczniów, którzy uczą się w 37 oddziałach.

                  

                     - wynagrodzenie i pochodne od wynagrodzeń       Wykonanie – 2.853.855,-

                     - dodatki mieszkaniowe i wiejskie                              Wykonanie –    152.571,-

                     - materiały i wyposażenie                                            Wykonanie –      66.936,-

                       Wydatki obejmują zakup farb na odnowienie pomieszczeń klasowych , zakup materiałów  biurowych, opału, środków czystości.

                     - zakup pomocy naukowych                                       Wykonanie –        7.033,-

                     Wydatki obejmują zakup czasopism, książek i pomocy naukowych.

                     - zakup energii, gazu i wody                                      Wykonanie –     139.441,-

                     - zakup usług remontowych                                      Wykonanie –       51.295,-

                       Remont kserokopiarek, sprzętu przeciwpożarowego, drobne remonty w szkołach.

                     - zakup usług zdrowotnych                                       Wykonanie –        2.706,-

                       Wydatki dotyczą badań okresowych pracowników.

                     - zakup usług pozostałych                                          Wykonanie –     53.750,-

                       Wydatkowano na rozmowy telefoniczne, usługi komunalne, prowizje bankowe, kursy, szkolenia,

                       usługi kominiarskie, usługi transportowe.

                    - krajowe podróże służbowe                                       Wykonanie –       2.138,-

                    - wydatki internetowe                                                  Wykonanie -       1.274,-

                    - pozostałe odsetki                                                       Wykonanie –         100,-

                    - wydatki majątkowe                                                     Wykonanie –     55.148,-

                       Zakup okien do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce.        

 

                2) „0” przy Szkołach Podstawowych                         Wykonanie –  187.030,-

 

                    Przy Szkołach Podstawowych jest 5 oddziałów do których uczęszcza 55 dzieci.

                     - dodatki mieszkaniowe i wiejskie                               Wykonanie –    10.524,-

                     - wynagrodzenie i pochodne od wynagrodzeń        Wykonanie –  176.506,-

 

                3) Przedszkola przy szkołach podstawowych            Wykonanie –  494.456,-

                   

                    Na terenie Gminy i Miasta  znajduje się 2 Przedszkola, w których pracuje 8 nauczycielek  i  8 pracowników obsługi. Do Przedszkoli uczęszcza 92 dzieci z tego 44 dzieci uczęszcza do oddziału „0” .

 

                   - dodatki mieszkaniowe i wiejskie                            Wykonanie –       17.799,-

                   - wynagrodzenie i pochodne od wynagrodzeń      Wykonanie –     407.967,-

                     Wydatki obejmują wypłatę wynagrodzeń wg uczniów.

                   - zakup materiałów i wyposażenia                             Wykonanie –       12.349,-

                     Kwotę wydatkowano na zakup opału, zabawek i wyposażenia, środków czystości, farb, druków.

                   - środki żywności                                                         Wykonanie –     32.626,-

                   - zakup pomocy                                                             Wykonanie –          453,-

                      Dotyczy zakupu niezbędnych pomocy dydaktycznych i prasy.

                   - zakup energii, gazu i wody                                         Wykonanie –     13.761,-

                   - zakup usług remontowych                                         Wykonanie –      1.223,-

                   - zakup usług pozostałych                                            Wykonanie –      7.897,-

                   - zakup usług zdrowotnych                                          Wykonanie –         300,-

                   - krajowe podróże służbowe                                          Wykonanie –          51,-

 

                4) Gimnazja                                                                Wykonanie – 1.548.428,-

                  

                    Na terenie gminy znajdują się 2 Zespoły Szkół w skład których wchodzą Gimnazja. Jeden Zespół szkół znajduje się w Ulanowie , drugi w Kurzynie Średniej. W Gimnazjum pracuje 32 nauczycieli. Do Gimnazjum uczęszcza 415 uczniów w 18 oddziałach.

 

                   - dodatki mieszkaniowe i wiejskie                             Wykonanie –      61.947,-

                   - wynagrodzenie i pochodne od wynagrodzeń       Wykonanie – 1.041.802,-

                   - zakup pomocy naukowych                                       Wykonanie -        1.966,-

                   - materiały i wyposażenie                                            Wykonanie –      16.241,-

                     Zakup materiałów biurowych i środków czystości.

                   - zakup energii, gazu i wody                                        Wykonanie –     66.012,-

                   - zakup usług remontowych                                         Wykonanie -           936,-

                   - zakup usług zdrowotnych                                          Wykonanie –           586,-

                   - usługi pozostałe                                                           Wykonanie –      15.097,-

                    Ochrona szkoły, ubezpieczenie pracowni komputerowych, rozmowy telefoniczne, usługi komunalne, usługi transportowe, kursy, szkolenia.

                  - opłaty za usługi internetowe                                      Wykonanie –      2.285,-

                  - krajowe podróże służbowe                                          Wykonanie –       1.775,-

                  - wydatki majątkowe                                                       Wykonanie –   339.781,-

                    Wydatki dotyczą prac wykończeniowych przy budowie sali gimnastycznej w Kurzynie Średniej. Prace dotyczyły układania płytek, malowania i zakupu farb, instalacji centralnego ogrzewania, wody i kanalizacji oraz wyposażenia sali. Inwestycja została zakończona, rozliczona i oddana do użytkowania.

                   

 

                5) Dowożenie uczniów do szkół                                 Wykonanie –    77.762,-

 

                    W 2005 roku dowożone były dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów w Ulanowie i Kurzynie Średniej, Szkoły Podstawowej w Bielinach i Dąbrówce. Ogółem dziennie dowozi się 569 młodzieży szkolnej. Uczniowie dowożeni są przez PKS Stalowa Wola.

 

                6) Zespół Administracyjny Szkół Podstawowych i Przedszkoli.

                                                                                                                                                                                                                            Wykonanie –   217.096,-

 

                    W Zespole zatrudnionych jest 6 osób.

                    Obsługę finansową obejmuje 2 Zespoły Szkół w skład których wchodzi Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, 3 Szkoły Podstawowe wraz z 2 punktami filialnymi oraz 1 przedszkole z filią.

                     Większość środków wykorzystano na wypłatę wynagrodzeń pracowników, wypłatę dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz na ZFŚS. Ponadto każda jednostka ponosi opłaty takie jak opłaty pocztowe, telekomunikacyjne, usługi informatyczne, zakup środków czystości itp.

 

 

                7)  Dokształcanie nauczycieli                                                                                                                                             Wykonanie –     13.797,-

 

                     Wydatki dotyczą zakupu materiałów  i wyposażenia, szkolenia rad pedagogicznych i zwrot kosztów związanych ze szkoleniem nauczycieli, dopłaty do czesnego dla studiujących nauczycieli.

 

 

 

Dział  851 – Ochrona zdrowia        

                                       Wykonanie –  72.715,-                                                                                                  

                Kwotę wydatkowano na prowadzenie działań zgodnych z Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zatwierdzonym przez Radę Miejską.

                - wypłata diet członkom komisji –                                     3.047,-

                - koszty leczenia uzależnionych -                                      2.286,-

                - kolonie dla dzieci –                                                            9.000,-

                - imprezy plenerowe –                                                       15.000,-

                - zawody sportowe dla dzieci i młodzieży –                   10.013,-

                - wyjazd do Szczecina –                                                      4.568,-

                - remont świetlic –                                                               6.654,-

                - zakup książek –                                                                  2.994,-

                - program „Spójrz inaczej” –                                               1.800,-

                - zakup sprzętu biurowego –                                              5.215,-

                - zakup strojów sportowych -                                             1.114,-

                Pozostała kwota to drobne kwoty wydatkowane na program.

 

 

 

Dział  852 – Pomoc Społeczna

                                                                                                      Wykonanie – 2.065.317,-

 

              Zadania budżetowe ujęte w dziale 852 obejmują zadania własne gminy oraz zadania ustawowo zlecone na realizację których Gmina otrzymuje dotację z budżetu państwa. Zadania z tego zakresu realizowansą przez jednostkę budżetową OPS w Ulanowie.

                Na zadania zlecone OPS wydał kwotę -                                      1.921.851,-

                Na zadania własne –                                                                         117.900,-

                Ogólnie OPS wydatkował –                                                          2.039.751,-

               

                Na wielkość wydatków na pomoc społeczną składają się:

 

                  1) świadczenia rodzinne – według załączonej analizy zadań zrealizowanych w zakresie ustawy o świadczeniach rodzinnych wydatkowano  –                   1.598.000,-

            

                  2) Składki zdrowotne – wydatkowano -                                               11.551,-

                     Są to osoby korzystające z pomocy społecznej.

 

               3) Zasiłki i zapomogi – wydatkowano -                                                 213.410,-

                     w tym:

                     - zasiłek stały dla 39 osób na kwotę                                               130.000,-

                     - zasiłki okresowe dla 49 osób na kwotę                                          30.000,-

                     - zasiłki celowe i w naturze dla 132 rodzin na kwotę                       53.410,-

 

               4) Utrzymanie Ośrodka Pomocy Społecznej – wydatkowano -     143.196,-

                      Są to płace pochodne od wynagrodzeń.

                      Gmina na utrzymanie Ośrodka wydatkowała 30.896,- oprócz tego pokrywa wszystkie rachunki związane z utrzymaniem budynku.

 

                5) Dożywianie uczniów – wydatkowano -                                         73.594,-

                       Objęto dożywianiem 388 uczniów.

 

                  6) Dodatki mieszkaniowe wydatkowano -                                       25.566,-

                       - dla użytkowników mieszkań komunalnych -                             1.996,-

                       - dla użytkowników pozostałych mieszkań -                              23.570,-

 

 

 

Dział 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza

 

                Świetlice szkolne                                                                                              Wykonanie – 606.632,-

               

                Świetlice szkolne funkcjonują  w dwóch szkołach podstawowych:

-         Szkoła Podstawowa Bieliny

-         Szkoła Podstawowa Wólka Tanewska

             i dwóch Zespołach Szkół:

-         Zespół Szkół Ulanów

-         Zespół Szkół Kurzyna Średnia.

Do szkoły Podstawowej w Dąbrówce dowożone są posiłki ze stołówki w Ulanowie.

W świetlicach pracują 4 nauczycielki z tego dwie na ½ etatu i 11 pracowników obsługi. Z wyżywienia  

korzysta 650 - 700 dzieci.

Większość środków wykorzystano na wynagrodzenie łącznie z pochodnymi oraz zakup środków

                żywnościowych do funkcjonowania świetlic.

- Wydatki majątkowe -                                                      102.074,-

  Wydatki dotyczą modernizacji pomieszczeń kuchennych i zaplecza kuchennego w świetlicy

  w Bielinach.

               

                Stypendia socjalne                                                                                           Wykonanie – 82.543,-

 

                Gmina otrzymała środki na pomoc materialną dla uczniów, z pomocy materialnej skorzystało

                585 dzieci z 252 rodzin. Pomoc materialna udzielana była w formie stypendiów i w niewielkiej ilości

                w formie zasiłków szkolnych. Otrzymane środki nie były wystarczające na pokrycie potrzeb związanych

                w tym zakresie. Pomoc udzielana była w minimalnej wysokości aby można było przeznaczyć ją

                dla wszystkich potrzebujących.

 

 

Dział  900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska  

                                                                                                                                             Wykonanie – 1.060.584,-

                1) Gospodarka ściekowa i ochrona wód wydatkowano kwotę –                                      765.123,-

                     w tym:

                    - dotacja do ZUK –                                                                                                                   140.240,-

 

                    - wydatki majątkowe –                                                                                                              594.943,-

                       Zakończenie budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Huta Deręgowska i Wólka Tanewska –

                       Tobyłka. W ramach powyższej inwestycji została wybudowana i przekazana do eksploatacji sieć

                       kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 19.897 mb.

                    - opracowanie projektu technicznego budowy kanalizacji sanitarnej w Wólce Tanewskiej –

                       Wymysłów -                                                                                                                               15.372,-

                    - opracowanie projektu rekultywacji wysypiska odpadów w Ulanowie -                            26.840,-

                    - nagrody dla biorących udział w konkursach ekologicznych -                                              3.100,- 

 

                2) Oczyszczanie miast i wsi-                                                                                                           56.503,-

                     Są to wydatki bieżące związane z utrzymaniem czystości w mieście i gminie

 

                3) Utrzymanie zieleni                                                                                                                   21.189,-

                     Zakup kwiatów, transport ziemi na planty oraz utrzymanie porządku na terenie gminy.

 

                4) Oświetlenie ulic -                                                                                                                     217.769,-

                      w tym:

                     - wydatki bieżące –                                                                                                                   173.813,-

                        Bieżąca zapłata za oświetlenie z terenu gminy.

                     - modernizacja oświetlenie Bieliny, Ulanów i Wólka Tanewska ul. Jeziorko -     43.956,-

                    

 

Dział  921Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego   

                                                                                                                                               Wykonanie – 386.321,-

 

                 z tego na:

- działalność GOK –                                                                                                                171.600,-                                           

- biblioteki –                                                                                                                             143.750,-

- dofinansowanie na konserwację zabytków -                                                                      34.000,-

  Kościół w Ulanowie –                                                                                                            20.000,-

  Kościół w Bielinach –                                                                                                             14.000,-

- projekt Parku -                                                                                                                           3.073,-

- remont Domu Ludowego w Wólce Bielińskiej, Bukowinie

  i w Kurzynie Wielkiej –                                                                                                          33.898,-

                                                                                                                                                         

Dział  926 – Kultura fizyczna i sport                

                                                                                                                                              Wykonanie – 53.626,-

 

                Zakup sprzętu sportowego dla zawodników, opłaty delegacji sędziów, przewóz sportowców.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                                                                                                                             Załącznik Nr 3

                                                                                                                                             do Zarządzenia Nr 15/2006

                                                                                                                                             Burmistrza Gminy i Miasta

                                                                                                                                             w Ulanowie

                                                                                                                                             z dnia 6 marca 2006r.

 

 

PRZYCHODY I ROZCHODY

ZWIĄZANE Z FINANSOWANIEN NIEDOBORU

NA 2005 ROK.

 

 

 

 

 

Lp.

 

 

Wyszczególnienie

 

Przychody

 

Rozchody

 

 

1.

 

 

 

2.

 

Przychody zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym

 

Spłata otrzymanych krajowych pożyczek i kredytów

 

 

300.000 zł

 

 

 

 

 

1.270.000 zł

 

 

 

RAZEM

 

 

300.000 zł

 

1.270.000 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 4

do Zarządzenia Nr  15/2006           Burmistrza Gminy i Miasta

w Ulanowie

z dnia 6 marca 2006r.

 

 

 

Dochody – dotacje celowe

związane z realizacją zadań z zakresu

administracji rządowej zleconych gminie za 2005 rok.

 

 

Dział

        / Rozdział

Wyszczególnienie

Plan

Wykonanie

750

 

75011

 

Administracja publiczna

 

Dotacja celowa z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej

 

59.551

 

59.551

 

59.551

 

59.551

 

751

            75101

 

 

75107

75108

 

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli  i ochrony prawa oraz sądownictwa

- dotacja celowa na spisy wyborców

- dotacja celowa na wybory Prezydenckie

- dotacja celowa na wybory do Sejmu

   i Senatu

 

74.795

 

 

 

  1.367

45.190

 

28.238

74.525

 

 

  1.367

44.920

 

28.238

754

         

           

            75414

Bezpieczeństwo Publiczne

i ochrona przeciwpożarowa

 

Dotacja celowa z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej

Obrona Cywilna

 

6.545

 

 

6.545

6.545

 

 

6.545

852

 

85212

 

 

 

 

 

 

85213

 

 

 

85214

Opieka Społeczna

 

Dotacja celowa z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej – świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

 

Składka na ubezpieczenia zdrowotne opłacone za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej

 

Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe

 

1.739.551

 

1.598.000

 

 

 

 

 

 

11.551

 

 

 

130.000

1.739.551

 

1.598.000

 

 

 

 

 

 

11.551

 

 

 

130.000

 

                                                           Ogółem:

 

1.880.442

1.880.172

 

 

 

Załącznik Nr 5

Do Zarządzenia Nr 15/2006           Burmistrza Gminy i Miasta

w Ulanowie

z dnia 6 marca 2006r.

               

               

Realizacja

wydatków na zadania z zakresu

administracji rządowej zleconych gminie za 2005r.

               

Dział

         / Rozdział

Wyszczególnienie

Plan

Wykonanie

750

 

75011

 

 

 

 

Administracja publiczna

 

Urzędy wojewódzkie

 a) wydatki bieżące

     w tym:

    wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń

59.551

 

59.551

59.551

 

59.551

59.551

 

59.551

59.551

 

59.551

751

 

 

75101

 

 

 

 

75107

 

 

75108

 

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa

 

Spisy wyborców

a) wydatki bieżące

   w  tym:

   wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń

 

Wybory Prezydenckie

a) wydatki bieżące

 

Wybory do Sejmu i Senatu

a) wydatki bieżące

 

 

74.795

 

1.367

1.367

 

1.006

 

45.190

45.190

 

28.238

28.238

 

74.525

 

1.367

1.367

 

1.006

 

44.920

44.920

 

28.238

28.238

754

 

 

75414

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

 

Obrona Cywilna

a) wydatki inwestycyjne

 

6.545

 

6.545

6.545

 

6.545

 

6.545

6.545

 

852

 

85212

 

 

 

 

 

85213

 

 

 

 

85214

Opieka społeczna

 

Zasiłki rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

a) wydatki bieżące

   w tym:

   wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń

 

Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane

za osoby pobierające niektóre świadczenia 

z pomocy społecznej

 a) wydatki bieżące

 

Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe

 a) wydatki bieżące

  

1.739.551

 

1.598.000

 

1.598.000

 

59.160

 

 

 

11.551

11.551

 

130.000

 

130.000

1.739.551

 

1.598.000

 

1.598.000

 

59.160

 

 

 

11.551

11.551

 

130.000

 

130.000

                                     Ogółem:

1.880.442

1.880.172

 

 

                                                                                                                                             Załącznik Nr 6

                                                                                                                                             do Zarządzenia Nr 15/2006

                                                                                                                                             Burmistrza Gminy i Miasta

                                                                                                                                             w Ulanowie

                                                                                                                                             z dnia 6 marca 2006r.

 

 

 

ZESTAWIENIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH

ZREALIZOWANYCH W 2005 ROKU.

 

 

 

Dział

 

Rozdział

 

Nazwa zadania

 

 

Plan

 

Wykonanie

 

600

 

60016

 

 

60095

 

- Droga Dąbrówka

- Zakup kostki

 

Zakup przystanków

 

88.834

57.810

 

69.000

 

88.834

57.810

 

69.000

 

750

 

75023

 

Remont Urzędu

Zakup komputerów

 

82.200

8.800

 

81.391

8.799

 

754

 

 

75403

 

75414

 

Zakup samochodu dla Policji

 

Zakup radiotelefonu na stanowisko OC

 

25.000

 

6.545

 

22.733

 

6.545

 

801

 

80101

 

 

Zakup okien w Szkole w Dąbrówce

 

 

57.000

 

55.148

 

851

 

85154

 

 

Zakup ksera

 

5.000

 

4.800

 

854

 

 

85401

 

Remont świetlicy w Bielinach

 

102.074

 

102.074

 

900

 

 

90001

90001

90001

 

90015

 

Kanalizacja Huta Deręgowska

Kanalizacja Wymysłów

Projekt Kurzyna

 

Modernizacja oświetlenia Bieliny,

Ulanów, Jeziórko

 

 

580.331

15.372

4.297

 

44.300

 

575.274

15.372

4.297

 

43.956

 

 

 

 

                                                                                                                                             Załącznik Nr 7

                                                                                                                                             do Zarządzenia Nr 15/2006

                                                                                                                                             Burmistrza Gminy i Miasta

                                                                                                                                             w Ulanowie

                                                                                                                                             z dnia 6 marca 2006r.

 

 

 

 

WYDATKI

NA WIELOLETNIE PROGRAMY INWESTYCYJNE

W GMINIE ULANÓW ZA 2005 R.

 

 

 

 

Dział - rozdział

 

 

Wyszczególnienie

 

Plan

 

Wykonanie

 

801 - 80110

 

 

Sala gimnastyczna

w Kurzynie Średniej

 

 

345.082 zł

 

339.781 zł

 

921 - 92120

 

Odnowa wsi oraz ochrona dziedzictwa kulturowego

 

 

 

3.172 zł

 

 

3.073 zł

 

RAZEM

 

348.254 zł

 

 

 

342.854 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                             Załącznik Nr 8

                                                                                                                                             do Zarządzenia Nr 15/2006

                                                                                                                                             Burmistrza Gminy i Miasta

                                                                                                                                             w Ulanowie

                                                                                                                                             z dnia 6 marca 2006r.

 

 

PRZYCHODY I WYDATKI

ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH ZA 2005 ROK.

 

 

 

Dział

 

Nazwa zakładu

 

Przychody

Wydatki

Plan

Wykonanie

Plan

Wykonanie

 

900

 

Zakład Usług Komunalnych w Ulanowie

w tym dotacje:

 

1.000.800

 

140.240

 

838.654

 

140.240

 

1.000.800

 

 

 

847.282

 

Zakład Usług Komunalnych w Ulanowie uzyskuje przychody z następujących rodzajów swojej działalności:

                                                                                            Wykonanie

    ▪ Wpływy za dostawy wody i kanalizacji                             512.015,-

    ▪ Wpływy z czynszów za lokale mieszkalne                11.457,-

    ▪ Usługi komunalno – remontowe                                        115.912,-

    ▪ Odśnieżanie i sprzątanie                                                      56.059,-

    ▪ Wpływy z odsetek bankowych                                             2.971,-

    ▪ Dotacja z budżetu gminy                                                   140.240,-

                                                                                           ----------------

                                                                                              838.654,-

 

 

Wydatki zakładu:                                                  Plan – 1.000.800,-        Wykonanie – 847.282,-

Wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń:    Plan –    629.498,-             Wykonanie – 567.914,-

Pozostałe wydatki:                                                 Plan –   371.302,-         Wykonanie- 279.368,-

 -  Zakup materiałów do remontów, opłaty za światło przepompowni i uzdatniania wody.

 

 

 

 

 

                                                                                                                                             Załącznik Nr 9

                                                                                                                                             do Zarządzenia Nr 15/2006

                                                                                                                                             Burmistrza Gminy i Miasta

                                                                                                                                             w Ulanowie

                                                                                                                                             z dnia 6 marca 2006r.

 

 

PRZYCHODY I WYDATKI

FUNDUSZY CELOWYCH ZA 2005 ROK.

 

 

 

 

 

DZIAŁ

 

 

 

PRZYCHODY

 

WYDATKI

 

 

 

PLAN

WYKONANIE

PLAN

WYKONANIE

 

900

 

 

 

Gminny Fundusz Ochrony Środowiska

 

 

 

12.000 zł

 

12.567 zł

 

12.000 zł

 

10.551 zł

 

 

 

Wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska:

wydatkowano na zakup worków na śmieci, kosze na śmieci oraz niwelację punktów odpadów.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska