http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2006-03-15 11:37:26
Stanowiska
Antoni Kapuściński

Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich-Kierownik USC

pokój nr 4

tel. (015) 876-30-06 lub (015) 876-30-41 wew. 25

Do zakresu zadań Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich należy:

Z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego:

1) rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,

2) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,

3) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,

4) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,

5) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,

6) stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawie możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,

7) wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,

8) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,

9) koordynowanie spraw ochrony przeciwpożarowej realizowanych przez Urząd Gminy i Miasta,

10) prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych,

11) Realizacja zadań związanych z ochroną tajemnicy państwowej i służbowej takich jak:

a) zapewnienie ochrony informacji niejawnych,

b) ochrona systemów i sieci informatycznych,

c) wnioskowanie w sprawie zapewnienia ochrony fizycznej Urzędu,

d) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,

e) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,

 f) opracowywanie planu ochrony Urzędu i nadzorowanie jego realizacji,

g) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska