http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-01-25 13:33:21
Zarządzenia Burmistrza
Zarządzenie Nr 70/2004 z dnia 15.12.2004r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie. - 2005-01-07

Zarządzenie Nr 70/2004 Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie z dnia 15 grudnia 2004r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie.

ZARZĄDZENIE  Nr 70/2004

Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie

z dnia 15 grudnia 2004r.

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta  w Ulanowie.

 

 

= = = = = = = = = =

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U.z 2001r.Nr 142, poz. 1591 z p.zm./

 

 

z a r z ą d z a m, co następuje:

 

§ 1

 

Zmieniam Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie zatwierdzony moim Zarządzeniem Nr 3/2002 z dnia 28.11.2002r. w zakresie przedłożonego mi projektu zmian regulaminu.

 

§ 2

Zmiany stanowią załącznik do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 3

 

Zobowiązuję Sekretarza Gminy do opracowania jednolitego tekstu Regulaminu Organizacyjnego Gminy i Miasta Ulanów.

 

§ 4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta  w Ulanowie

W części I § 3 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

Siedzibą Urzędu jest budynek administracyjny w Ulanowie przy ulicy Rynek 5

§ 4 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

Urząd jest czynny w dniach: poniedziałek, środa, czwartek i piątek w godzinach od 730 do 1530, wtorek od 800 do 1600 .

W części III dotyczącej komórek organizacyjnych Urzędu Gminy i Miasta

W § 7 w pkt 4  słowa 9 ½ etatu zastępuje się słowami 10 ½ etatu

podpunkt 6 otrzymuje brzmienie:

2-osobowe stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia  - OS, GK, D, K, Kf, PG, T, Z

podpunkt 8 otrzymuje brzmienie:

Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i informacji publicznej      - Or, BIP

W § 26 dodaje się

Z zakresu gospodarki lokalami:

1)      administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi,

2)      ustalanie stawek czynszu i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe.

Z zakresu dodatków mieszkaniowych:

1) realizacja zadań dotyczących dodatków mieszkaniowych – zgodnie z ustawą z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.

Z zakresu cmentarnictwa:

1)      realizacja zadań wynikających z przepisów o cmentarzach oraz chowaniu zmarłych,

2)      opieka nad grobami i cmentarzami wojennymi.

W § 28 dodaje się do zadań z zakresu gospodarki gruntami:

3)      załatwianie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,

4)      wyłączenie gruntów z produkcji,

5)      sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych na okres 10 lat /zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników/,

6)      prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu użytkowania wieczystego.

Zmienia się § 32

nazwa brzmi: Stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia 

Wykreśla się zadania z zakresu gospodarki ziemią

Dodaje się zadania z § 34 z zakresu: drogownictwa; kultury, kultury fizycznej  i turystyki; promocji gminy i miasta oraz zdrowia.

§ 34 otrzymuje brzmienie:

Stanowisko pracy do spraw organizacyjnych i informacji publicznej

Zadania z zakresu spraw organizacyjnych:

1)      śledzenie przepisów zawartych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich oraz przekazywanie ich na odpowiednie stanowiska,

2)      podczas nieobecności pracownika Sekretariatu – obsługa Sekretariatu i wykonywanie innych czynności z zakresu spraw administracyjno-gospodarczych mu przypisanych tj.:

-  czynności kancelaryjne takie jak:

      1/  przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę,

      2/ wysyłanie pism wychodzących z Urzędu,

      3/ przyjmowanie spraw i podań interesantów,

      4/ prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,

      5/ obsługa centrali telefonicznej, faxu.

-                                  prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,

-                                  rozdział wpływów między pracowników zgodnie z dekretacją na pismach,

-                                  zakup materiałów biurowych, środków czystości.

Zadania z zakresu informacji publicznej:

1)      realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym:

      1/ prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,

2/ wprowadzania i uaktualniania danych przekazanych przez jednostki organizacyjne Gminy, referaty i samodzielne stanowiska pracy  w Urzędzie Gminy i Miasta,

      3/ stosowanie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,

      4/ odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych, a w szczególności:

-          zabezpieczenie danych osobowych przed udostępnieniem ich osobom nie upoważnionym,

-          zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed zabraniem ich ze stanowisk pracy przez osoby do tego nie upoważnione,

-          obowiązek zachowania w tajemnicy wiadomości o danych osobowych /obowiązek ten istnieje również po ustaniu zatrudnienia/.

W załączniku nr 1 § 4 w pkt 1 otrzymuje brzmienie: Burmistrz Gminy i Miasta lub Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 800 do 1600

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska