Zarządzenie Nr 70/2004 z dnia 15.12.2004r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie. - 2005-01-07
Zarządzenie Nr 70/2004 Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie z dnia 15 grudnia 2004r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie.
ZARZĄDZENIE Nr 70/2004
Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie
z dnia 15 grudnia 2004r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie.
= = = = = = = = = =
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U.z 2001r.Nr 142, poz. 1591 z p.zm./
z a r z ą d z a m, co następuje:
§ 1
Zmieniam Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie zatwierdzony moim Zarządzeniem Nr 3/2002 z dnia 28.11.2002r. w zakresie przedłożonego mi projektu zmian regulaminu.
§ 2
Zmiany stanowią załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Zobowiązuję Sekretarza Gminy do opracowania jednolitego tekstu Regulaminu Organizacyjnego Gminy i Miasta Ulanów.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie
W części I § 3 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
Siedzibą Urzędu jest budynek administracyjny w Ulanowie przy ulicy Rynek 5
§ 4 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
Urząd jest czynny w dniach: poniedziałek, środa, czwartek i piątek w godzinach od 730 do 1530, wtorek od 800 do 1600 .
W części III dotyczącej komórek organizacyjnych Urzędu Gminy i Miasta
W § 7 w pkt 4 słowa 9 ½ etatu zastępuje się słowami 10 ½ etatu
podpunkt 6 otrzymuje brzmienie:
2-osobowe stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia - OS, GK, D, K, Kf, PG, T, Z
podpunkt 8 otrzymuje brzmienie:
Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i informacji publicznej - Or, BIP
W § 26 dodaje się
Z zakresu gospodarki lokalami:
1) administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi,
2) ustalanie stawek czynszu i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe.
Z zakresu dodatków mieszkaniowych:
1) realizacja zadań dotyczących dodatków mieszkaniowych – zgodnie z ustawą z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.
Z zakresu cmentarnictwa:
1) realizacja zadań wynikających z przepisów o cmentarzach oraz chowaniu zmarłych,
2) opieka nad grobami i cmentarzami wojennymi.
W § 28 dodaje się do zadań z zakresu gospodarki gruntami:
3) załatwianie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,
4) wyłączenie gruntów z produkcji,
5) sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych na okres 10 lat /zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników/,
6) prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu użytkowania wieczystego.
Zmienia się § 32
nazwa brzmi: Stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia
Wykreśla się zadania z zakresu gospodarki ziemią
Dodaje się zadania z § 34 z zakresu: drogownictwa; kultury, kultury fizycznej i turystyki; promocji gminy i miasta oraz zdrowia.
§ 34 otrzymuje brzmienie:
Stanowisko pracy do spraw organizacyjnych i informacji publicznej
Zadania z zakresu spraw organizacyjnych:
1) śledzenie przepisów zawartych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich oraz przekazywanie ich na odpowiednie stanowiska,
2) podczas nieobecności pracownika Sekretariatu – obsługa Sekretariatu i wykonywanie innych czynności z zakresu spraw administracyjno-gospodarczych mu przypisanych tj.:
- czynności kancelaryjne takie jak:
1/ przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę,
2/ wysyłanie pism wychodzących z Urzędu,
3/ przyjmowanie spraw i podań interesantów,
4/ prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,
5/ obsługa centrali telefonicznej, faxu.
- prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,
- rozdział wpływów między pracowników zgodnie z dekretacją na pismach,
- zakup materiałów biurowych, środków czystości.
Zadania z zakresu informacji publicznej:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym:
1/ prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
2/ wprowadzania i uaktualniania danych przekazanych przez jednostki organizacyjne Gminy, referaty i samodzielne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy i Miasta,
3/ stosowanie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
4/ odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych, a w szczególności:
- zabezpieczenie danych osobowych przed udostępnieniem ich osobom nie upoważnionym,
- zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed zabraniem ich ze stanowisk pracy przez osoby do tego nie upoważnione,
- obowiązek zachowania w tajemnicy wiadomości o danych osobowych /obowiązek ten istnieje również po ustaniu zatrudnienia/.
W załączniku nr 1 § 4 w pkt 1 otrzymuje brzmienie: Burmistrz Gminy i Miasta lub Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 800 do 1600
|