http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-01-10 11:43:44
Budżet
Informacja z wykonania budżetu gminy i miasta Ulanów za I półrocze 2004r. - 2005-01-10

Informacja z wykonania budżetu gminy i miasta Ulanów za I półrocze 2004r.

SPRAWOZDANIE

Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY I MIASTA W ULANOWIE

ZA I PÓŁROCZE 2004

 

 

 

 

Budżet Gminy i Miasta Ulanów został uchwalony w dniu 24 lutego 2004 roku, Uchwałą                              Nr XIII/87/04. Dochody zaplanowano na kwotę 10.118.494 zł.

            W trakcie I półrocza dokonano zmian po stronie dochodów, na zmiany złożyły się:

 

-        Dotacje na cmentarze                                    2.000 zł

-        Dotacje na zadania własne - dożywianie          9.666 zł

-        Dotacje na zadania zlecone                          353.792 zł

-        Środki SAPARD na drogi                            115.096 zł

-        Część rekompensująca subwencji ogólnej      16.060 zł

-        Dni Flisactwa                                                1.000 zł

-        Impreza ekologiczna – Dni Ziemi                    2.880 zł

-        Zakup pojemników                                          8.453 zł

 

Na dzień 30-06-2004 plan dochodów zamkną się kwotą 10.627.441 zł.

 

 

Wyszczególnienie

 

Plan

 

Wykonanie

 

%

Dochody

10.627.441 zł

5.701.934 zł

53,6

Subwencja

7.207.071 zł

4.112.828 zł

57,1

w tym subwencja oświatowa

4.344.281 zł

2.673.400 zł

61,5

Subwencja ogólna

2.846.730 zł

1.423.368 zł

50

Część rekom. Subw. ogólnej dla gmin

16.060 zł

16,060 zł

100

 

Dotacja na zadania zlecone

815.568 zł

418.274 zł

51,3

Dotacja na zadania własne

52.434 zł

13.371 zł

25,5

Środki SAPARD (na drogi)

115.096 zł

 

0

Dni Flisactwa

1.000 zł

1.000 zł

100

Impreza ekologiczna

2.880 zł

2.880 zł

100

Zakup pojemników na szkło

8.453 zł

8.453 zł

100

Udział w pod. Dochodowym os. fizyczne

944.966 zł

375.478 zł

39,7

Udział w pod. Dochodowym os. prawne

350 zł

1.406 zł

401,7

Dochody własne

1.479.623 zł

768.244 zł

51,9

Obwody łowieckie (czynsze z nadleśnictwa)

2.000 zł

1.272 zł

63,6

Wpływy z opłat za użytkowanie wieczyste

6.000 zł

2.811 zł

46,8

Dzierżawa gruntów (wieczyste użytkowanie)

 

2.000 zł

 

770 zł

 

38,5

Wpływy z majątku gminy (planowana sprzedaż SKR w Kurzynie Śr.)

 

100.000 zł

 

0

 

0

Podatek od rzemiosła US Nisko

300 zł

1.120 zł

373,3

Odsetki

0

21

 

Podatek od nieruchomości (prawne i fiz.)

700.000 zł

360.676 zł

51,5

Dochody w podatku od nieruchomości osób prawnych wpływają głównie od Zakładu Gazowniczego, Rzeszowskiego Zakładu Energetycznego, Telekomunikacja Polska S.A., GS SCH Ulanów, Zakład Ochrony Środowiska HSW S.A. Podatek wykonano w 51 %, zaległości na dzień 30-06-2004 wynoszą:

            - osoby prawne              40.848 zł

            - osoby fizyczne            73.770 zł

Najwięksi dłużnicy w osobach prawnych to: Przedsiębiorstwo DUET 14.939 zł, GS Ulanów 10.673 zł, Eko-Plast Ulanów 8.845 zł. Zastosowano ulgi w formie umorzeń na łączną kwotę 15.364 zł                            dla Eko-Plast Ulanów na kwotę 10.242 zł GS SCH Ulanów na kwotę 5.122 zł. Największe zaległości występują w sołectwach Bieliny 40.262 zł, Glinianka 4.053 zł oraz Ulanów 11.109 zł. Na zaległości wystawiono 20 tytułów wykonawczych. Zastosowano ulgi w formie umorzenia dla 25 podatników na łączną kwotę 2.852 zł. Podatek rolny, Plan 220.000 zł – wykonanie 140.169 zł  wykonano w 63 %  duże wykonanie spowodowane jest zapłatą III i IV raty podatku. Podatek płacony jest z 13 sołectw               i miasta Ulanów oraz 20 osób prawnych.

Opodatkowane jest 5.865 ha fizyczne, podstawa do podatku rolnego 2.217 ha przeliczeniowe. Zastosowano ulgi w podatku rolnym za I półrocze 2004 roku, 2 ulgi żołnierskie na kwotę 33,40 zł.                3 ulgi z tytułu nabycia gruntów na kwotę 293,80 zł, 2 ulgi z tytułu ugorowania na kwotę 137 zł, 17 ulg w formie umorzenia na kwotę 678 zł. Zaległości w podatku rolnym wynoszą 26.332 zł. Największe zaległości występują w sołectwach: Bieliny 4.806 zł, Kurzyna Mała 3.874 zł oraz dobro gromadzkie wsi Bieliniec 1.627 zł.

Za zaległości wystawiono 32 tytuły wykonawcze.

Podatek leśny

73.000 zł

44.184 zł

60,5

Dochody tego podatku wpływają głównie z Nadleśnictwa Rudnik i Rozwadów, oraz 21 wspólnot serwitutowych. Podatek wykonano w 60 %.

Podatek od środków transport.

60.000 zł

29.742 zł

49,6

W/w podatek płacony jest od 52 pojazdów – zaległości na 30-06-2004 wynoszą 9.630 zł. Zastosowano 5 ulg w formie odroczenia terminu płatności na kwotę 8.910 zł, oraz umorzenie na kwotę 1.415 zł.

Podatek od spadków i darowizn

5.500 zł

1.491 zł

27,2

 Dochody te spływają z US Nisko.

Opłata targowa

7.000 zł

2.510 zł

35,8

Opłata administracyjna

5.000 zł

4.955 zł

99

Środki spływają z wpisu do ewidencji.

Opłaty lokalne

12.000 zł

8.111 zł

67 %

Dochody spływają z czynszów od Telekomunikacji, ZOZ Nisko i ZOZ Ulanów

Podatek od czynności cywilno prawnych (z US Nisko)

30.500 zł

10.044 zł

32

Opłata skarbowa ( z Urzędu Skar. )

20.000 zł

10.270 zł

51

Przeciwdziałanie alkoholizmowi

70.000 zł

65.399 zł

93

Dochody te wpływają w trzech ratach i są wykonane w 93 %, termin III raty upływa z dniem 30 września.

Odsetki od środków na rachunkach

10.000 zł

6.375 zł

63,7

Dochody z czynszów domów nauczyciela

 

13.000 zł

 

6,024 zł

 

46

Wpływy od ludności na kanalizację Huta Deręgowska, Dąbrówka, Wólka Tanewska

 

84.000 zł

 

41.411 zł

 

49 %

Opłata za przedszkole

54.000 zł

29.445 zł

54

Odsetki

5.323 zł

1.488 zł

27

Urząd Skarbowy Nisko (nadpłaty)

0

- 44

 

 

 

WYDATKI ZA I PÓŁROCZE 2004 r.

  

 

Zmiany budżetu po stronie wydatków spowodowały wzrost planu wydatków do wysokości 12.257.441 zł z czego wykonano na 30-06-2004 5.065.530 tj. 41,3 %

Rolnictwo i łowiectwo

14.400 zł

3.502 zł

24,3

Z tej kwoty sfinansowano 2 % od podatku rolnego na Izby Rolnicze, oraz opłaty melioracyjne z terenu minia gminnego.

Transport i łączność

615.096

234.402

38,1

W I półroczu zostały wykonane nowe zadania inwestycyjne: wykonanie nawierzchni asfaltowej                         w Ulanowie ul. Zwolaki o długości 500 mb. Koszt wykonania nawierzchni wyniósł 70.221 zł – wykonanie nawierzchni asfaltowej w Borkach – Podosiczyna na długości 425 mb poniesione zostały koszty w wysokości 63.974 zł, modernizacja ul. Krętej na długości 295 mb. zapłacono fakturę                    na kwotę 87.054 zł. Pozostała kwota to zapłata inspektora nadzoru oraz projekty które są potrzebne        do złożenia wniosków o dotację na drogę Bieliny.

Gospodarka mieszkaniowa

82.214 zł

25.163 zł

30

Wykonanie map dla komunalizacji, wypis właścicieli działek, wykonanie operatu szacunkowego, założenie ksiąg wieczystych, opłaty sądowe, wykonanie podziału działek, spisanie aktu notarialnego.

Działalność usługowa

54.000 zł

4.546 zł

8,4

W tym planowanie przestrzenne

50.000 zł

3.844 zł

7,7

Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego przez Pana Gurdaka.

Cmentarze

4.000 zł

702 zł

17,5

Zakup kwiatów i zniczy na groby żołnierzy podległych w obronie ojczyzny w całej gminie.

Administracja Rządowa i Samorządowa

 

1.208.766 zł

 

642.077 zł

 

53

w tym Administracja Rządowa

58.000 zł

31.234 zł

53

Są to wydatki związane z utrzymaniem 3 pracowników referatu Spraw Obywatelskich tj. kierownik USC inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz inspektora ds. wojskowych obrony cywilnej

Rada Gminy

48.000 zł

30.274 zł

63

Środki zostały przeznaczone na wynagrodzenie Przewodniczącego Rady  Miejskiej i diety radnych              za I półrocze w którym odbyło się 5 sesji Rady Miejskiej, zakup Dzienników Urzędowych                        oraz drobnych materiałów biurowych.

Administracja samorządowa

1.067.766 zł

562.948 zł

52,7

w tym wynagrodzenie osobowe

724.000 zł

328.912 zł

45

Jest to wynagrodzenie pracowników Urzędu Gminy i Miasta wg. umów o prace , odprawa emerytalna pracownika przechodzącego na emeryturę, oraz nagrody jubileuszowe pracowników.

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

54.400 zł

54.349 zł

100

Wydatki obejmują wypłatę ZFN 8,5 % funduszu płac za 2003

Składki ZUS

130.000 zł

63.290 zł

48,6

Fundusz Pracy

14.208

9.229

64,9

PFRON

3.000 zł

1.046 zł

34,8

Materiały i wyposażenie

35.556 zł

27.993 zł

78,7

Wydatki dotyczące zakupu materiałów biurowych, druków środków czystości, prasy, paliwo                       do samochodu służbowego

Energia i gaz

20.000 zł

14.709 zł

73,5

Są to opłaty za ogrzewanie i energię elektryczną budynku urzędu.

Zakup usług remontowych

5.000 zł

1.454 zł

29,1

W/w środki przeznaczone zostały na remont samochodu służbowego.

Zakup usług pozostałych

42.210 zł

35.441 zł

83,9

Są to opłaty za rozmowy telefoniczne, usługi komunalne, przesyłki pocztowe, obsługa bankowa , drobne naprawy urządzeń biurowych

Delegacje służbowe

12.000 zł

3.481 zł

29

Fundusz Świadczeń Socjalnych

17.392 zł

13.044 zł

75

Wydatki inwestycyjne

10.000 zł

10.000 zł

100

Były to zakupy sprzętu komputerowego dla Urzędu.

Promocja Gminy

35.000 zł

17.621 zł

50,3

W/w kwota została przeznaczona na zakup map, okładek okolicznościowych, strony internetowej gminy w Małopolskim Informatorze Inwestycyjnym, udział w konkursie Gmina Fair Play, opłata               za wynajęcie sceny na Dni Ziemi.

Spis wyborców

1.390 zł

694 zł

49,9

Wybory do Parlamentu Europejskiego

 

21.890 zł

 

21.190 zł

 

96,8

Środki wydatkowano na wyposażenie lokali wyborczych, diety dla członków obwodowych komisji wyborczych, sporządzenie spisów wyborców, wydatki kancelaryjne.

Ochotnicze Straże Pożarne

100.000 zł

63.998 zł

64

Wynagrodzenie kierowców

27.000 zł

13.184 zł

48,8

Składki ZUS

1.600 zł

1.018 zł

63,6

Fundusz Pracy

400 zł

145 zł

36,2

Materiały i wyposażenie

35.000 zł

26.305 zł

75,2

Zakup mundurów, dresów butów, koszul, części do samochodów strażackich, paliwo, materiały eksploatacyjne.

Zakup energii

6.000 zł

5.987 zł

99,8

Wydatkowano na energię przez jednostki OSP w tym ogrzewanie dwóch boksów garażowych                     w jednostkach OSP.

Zakup usług remontowych

5.000 zł

798 zł

16

Wydatkowano na remont sprzętu pożarniczego podczas wykonywanych badań technicznych wozów pożarniczych.

Zakup usług pozostałych

10.000 zł

7.748 zł

77,5

Szkolenie członków OSP wykonanie otworów do budynku OSP w Kurzynie Średniej.

Za udział 5 drużyn w zawodach powiatowych w Jarocinie.

Różne opłaty i składki

15.000 zł

8.814 zł

58,8

Wypłata ekwiwalentów za pożary, ubezpieczenie wozów bojowych, ubezpieczenie drużyn biorących udział w zawodach.

Obrona cywilna

10.000 zł

9.699 zł

97

Zakup sprzętu komputerowego na stanowisko ds. wojskowych i obrony cywilnej

 

Inkaso sołtysów

30.000 zł

15.948 zł

53,1

Obsługa kredytów i pożyczek JST

30.000 zł

3.423 zł

11,4

Oświata i Wychowanie

6.066.828 zł

3.026.336 zł

49,9

w tym szkoły podstawowa

3.246.968 zł

1.984.005 zł

61,1

Przedszkola

647.000 zł

328.087 zł

50,7

Gimnazja

1.832.300 zł

561.696 zł

30,6

Dowóz uczniów

80.000 zł

42.525 zł

53,1

Zespół Ekonom. Adm. Szkół i Przed.

205.000 zł

95.911 zł

46,8

Dokształcanie nauczycieli

18.000 zł

4.676 zł

26

Pozostała działalność

37.560 zł

9.436 zł

25,1

Przeciwdziałanie alkoholizmowi

70.000 zł

44.557 zł

63,6

Wyposażenie i remont świetlicy dla dzieci i młodzieży w Dąbrówce, wypoczynek dzieci z rodzin patologicznych, zawody sportowe dla dzieci i młodzieży, imprezy plenerowe związane z Dniami Ulanowa, Dni Ziemi, organizowanie na terenie gminy Ulanów programów profilaktycznych dla dzieci i młodzieży, dofinansowanie świetlicy w sprzęt komputerowy, diety komisji, zakup materiałów, strojów sportowych dla młodzieży szkolnej.

 

Opieka Społeczna

826.596 zł

393.040 zł

47,5

Zasiłki rodzinne

362.942 zł

168.565 zł

46,4

Składki na ubezp. zdrowotne

9.700 zł

4.777 zł

49,2

Zasiłki i pomoc w naturze

279.152 zł

130.525 zł

46,7

Dodatki mieszkaniowe

20.000 zł

11.278 zł

56,4

Zasiłki rodzinne i pielęgnacyjne

1.654 zł

1.654 zł

100

Ośrodek Pomocy Społecznej

115.148 zł

57.441 zł

49,9

Dożywianie uczniów

38.000 zł

18,800 zł

49,5

Edukacyjna opieka wychowawcza

300.400 zł

154.371 zł

41,4

Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska

 

2.435.361 zł

 

223.320 zł

 

9,2

W tym dotacja do ZUK do wody i kanalizacji

 

121.200 zł

 

60.000 zł

 

49,5

Zakup pojemników na tłuczke szklaną (Kurzyna Średnia, K-na Wielka, Dąbrowica, Bieliniec, Bieliny, Bukowina, Wólka Tanewska, Borki-Dąbrówka)

 

8.453 zł

 

 

 

8.453 zł

 

 

 

100

 

 

Impreza ekologiczna Dni Ziemi

2.880 zł

2.880 zł

100

Kanalizacja H. Deręgowska i Wólka Tanewska

 

2.044.188 zł

 

6.589 zł

 

0,3

Zostały poniesione nakłady na zamieszczenie ogłoszenia o przetargu w dzienniku Rzeczypospolita. W związku z tym, że umowa na finansowanie budowy kanalizacji i funduszu SAPARD została podpisania 30-06-2004 roku i nie było możliwości rozpoczęcia prac w I półroczu. Roboty zostały rozpoczęte dnia 02-07-2004 roku.

Oczyszczanie miasta

85.800 zł

44.026 zł

51,3

Transport nieczystości stałych z ulic i pojemników, sprzątanie ulic, zakup tablic z nazwami ulic i znaki drogowe.

Zieleń w mieście

20.000 zł

5.422 zł

27

W/w kwotę przeznaczono na zakup sadzonek krzewów oraz transport sadzonek.

Oświetlenie placów i dróg

152.840 zł

95.950 zł

62,8

Bieżąca zapłata rachunków za energię i konserwację oraz projekt światła ulicznego Dąbrówka – Ruda.

Kultura i Ochrona Dziedzictwa Narodowego

 

340.500 zł

 

167.616 zł

 

49,2

w tym dotacja GCK

161.000 zł

83.000 zł

51,5

Biblioteki

130.000 zł

70.000 zł

53,8

Pozostała działalność

49.500 zł

14.616 zł

29,5

Remont domu ludowego w Bukowinie i Wólce Bielińskiej.

Kultura Fizyczna i Sport

50.000 zł

31.648 zł

63,3

 Za w/w kwotę zakupiono sprzęt sportowy (siatki do bramki, buty sportowe, dresy, delegacje sędziowskie, przejazdy zawodników na mecze, rejestracja zawodników).

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska