http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-01-07 10:28:54
Zarządzenia Burmistrza
Zarządzenie Nr 67/2004 z dnia 25.11.2004r. w sprawie powołania Komisji do dokonania przeglądu dokumentacji z wyborów uzupełniają - 2004-12-30

Zarządzenie Burmistrza G i M w Ulanowie Nr 67/2004 z dnia 25.11.2004r. w sprawie powołania Komisji do dokonania przeglądu dokumentacji z wyborów uzupełniających do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 12.09.2004r. i wydzielenia dokumentacji o wartości archi

ZARZĄDZENIE  Nr 67/2004

Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie

z dnia 25 listopada 2004r.

w sprawie powołania Komisji do dokonania przeglądu dokumentacji  z wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 12 września 2004r. i wydzielenia dokumentacji    o wartości archiwalnej i przeznaczonej do dalszego przechowywania oraz dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia.  

 

= = = = = = = = =

 

         Na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2004r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej /Dz.U. Nr 90, poz. 1005/ oraz pisma Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Tarnobrzegu Znak: DTG-0124-3/04 z dnia 22 listopada 2004r.          

 

z a r z ą d z a m, co następuje:

 

§ 1

Do dokonania przeglądu dokumentacji z wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 12 września 2004r. i wydzielenia dokumentacji o wartości archiwalnej, która zostanie przekazana do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Tarnobrzegu oraz dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia powołuję Komisję w składzie:

1.      Pani Anna Mizińska – Urzędnik Wyborczy – przewodniczący

2.      Pani Teresa Skrzypek – pracownik Urzędu GiM – członek

3.      Pan Andrzej Wójcik – pracownik Urzędu GiM - członek 

 

 

§ 2

Komisja zrealizuje powierzone jej zadanie w terminie do dnia 30.11.2004r.

 

 

§ 3

Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska