Halina Bandyga
Inspektor d/s kadr i gospodarki gruntami
Do zadań Inspektora do spraw kadr i gospodarki gruntami należy:
Zadania z zakresu spraw kadrowych:
1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
2) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
3) prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniem pracowników,
4) prowadzenie dokumentacji związanej z nagrodami jubileuszowymi pracowników, odprawami emerytalnymi i rentowymi oraz wnioskami emerytalno-rentowymi,
5) zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych mianowanych pracowników Urzędu,
6) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
7) prowadzenie rejestru zatrudnionych pracowników Urzędu Gminy i Miasta,
8) zakup i prowadzenie ewidencji pieczęci,
9) sporządzanie sprawozdań dotyczących stanu zatrudnienia i rozliczania czasu pracy,
Zadania z zakresu gospodarki gruntami:
1) prowadzenie spraw związanych z:
a) gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd,
b) ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
c) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,
d) nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy,
e) komunalizacja gruntów,
f) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
g) tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy,
2) czynności związane z przygotowaniem decyzji o podziale nieruchomości. |