http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2004-03-11 11:30:39
Protokoły
Protokół Nr 13 z XIII Sesji Rady Miejskiej z 24.02.2004r. - 2004-03-11

Protokół Nr 13/2004 z przebiegu XIII Sesji Rady Miejskiej w Ulanowie odbytej w dniu 24.02.2004r.

P R O T O K Ó Ł  Nr 13/2004

z przebiegu obrad XIII Sesji Rady Miejskiej w Ulanowie odbytej                                w dniu 24 lutego 2004r.

= = = = = = = =

 

       W posiedzeniu uczestniczyło 13 radnych jak w załączonej liście obecności, Kierownicy jednostek organizacyjnych, sołtysi  i inne zaproszone osoby.

 

Porządek obrad Sesji:

 

1.     Otwarcie obrad sesji.

2.     Informacja o stanie bezpieczeństwa, ładu i porządku publicznego               na terenie Gminy i Miasta w Ulanowie za 2003 r.

3.     Uchwalenie Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2004 rok.

4.     Uchwalenie budżetu gminy i miasta Ulanów na 2004 rok.

5.     Podjęcie uchwał w sprawie:

a)     zmiany zakresu wykonania programu inwestycyjnego pod nazwą „Budowa sali gimnastycznej w Kurzynie”;

b)    zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę                   i zbiorowego odprowadzenia ścieków na obszarze Gminy i Miasta Ulanów;

c)    wystąpienia ze Związku Gmin Dolnego Sanu.

6.     Wolne wnioski i zapytania.

7.     Zamknięcie obrad sesji.

 

= = = = = = =

 

Ad.1

 

Przewodniczący Rady Miejskiej otworzył Sesję, przywitał wszystkich, stwierdził, że Sesja jest prawomocna i przedstawił porządek obrad Sesji.

         Pan Przewodniczący przedstawił wniosek Burmistrza Gminy i Miasta        w Ulanowie o wprowadzeniu do porządku obrad XIII Sesji Rady Miejskiej projektu uchwały w sprawie nadania Honorowego Obywatelstwa Gminy                 i Miasta Ulanów Panu Edwardowi Lorysiowi.

         Również do Przewodniczącego wpłynął wniosek podpisany przez                4 radnych o podjęcie na najbliższej Sesji Rady Miejskiej uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie.

Innych wniosków nie zgłoszono.

         Porządek obrad został przez Pana Przewodniczącego poddany                    pod głosowanie. Został przyjęty jednogłośnie.   

        

Ad.2

 

Informację o stanie bezpieczeństwa, ładu i porządku publicznego na terenie Gminy i Miasta Ulanów za 2003 rok przestawił Pan Wiesław Grzywacz – Kierownik Posterunku Policji w Ulanowie.

 

Ad. 3

 

Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki                i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2004 rok przedstawił Zastępca Burmistrza i równocześnie Przewodniczący Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Pan Józef Wójcik.

         Pan Przewodniczący odczytał projekt uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2004 rok i poddał pod głosowanie. Uchwala została podjęta jednogłośnie.

 

Ad. 4

 

Skarbnik Gminy i Miasta Pani Stanisława Straub przedstawiła projekt budżetu Gminy i Miasta Ulanów na 2004 rok.

         Po omówieniu projektu budżetu przez Panią Skarbnik,                                Pan Przewodniczący Rady poprosił Pana Stanisława Garbacza – Przewodniczącego Komisji Budżetu, Finansów i Planowania o przedstawienie opinii tej Komisji w sprawie budżetu. Zbiorcza opinia została przedstawiona łącznie z wnioskiem o uchwalenie budżetu w kształcie zaproponowanym przez Burmistrza Gminy i Miasta /opinia Komisji w załączeniu/.

         Uzasadnienie do budżetu przedstawił Pan Burmistrz Andrzej Bąk:                z przedstawionego projektu wynika, że dochody budżetu na 2004r. wyliczono     na kwotę 10.118.494 zł, wydatki zaś przewidziano na kwotę 11.748.494 zł.

         Myślę, że zarówno projekt dochodów i wydatków są na miarę naszych możliwości. Będziemy się starać o dotacje, środki pomocowe, bo przecież potrzeby we wszystkich dziedzinach mamy duże.

         Po korekcie przeprowadzonej przez Burmistrza projekt ten był przedmiotem obrad wszystkich stałych Komisji Rady i uzyskał pozytywną opinię.

Przedkładam ten projekt budżetu i proszę o jego uchwalenie.

         W wyniku tego, że projekt budżetu był przedmiotem obrad wszystkich Komisji Rady na których wątpliwości i niejasności zostały wyjaśnione nie podjęto dyskusji na ten temat.

         W związku z powyższym Przewodniczący Rady zarządził głosowanie. Uchwała w sprawie uchwalenia budżetu na 2004. została podjęta jednogłośnie.

         Burmistrz Pan Andrzej Bąk podziękował radnym za zrozumienie sytuacji i zaufanie oraz zapewnił, że dołoży wszelkich starań by budżet ten został wykonany.

 

Ad. 5

      

Projekty uchwał w tym punkcie przedstawione były każdy z osobna                 przez Burmistrza Gminy i Miasta Pana Andrzeja Bąka, Zastępcę Burmistrza Pana Józefa Wójcika, Sekretarza Gminy i Miasta Panią Elżbietę Kapuścińską, Skarbnika Gminy Panią Stanisławę Straub oraz Kierownika ZUK w Ulanowie Pana Ireneusza Pracownika, i tak:

 

a)      Projekt uchwały w sprawie zmiany zakresu wykonania programu inwestycyjnego pod nazwą „Budowa sali gimnastycznej w Kurzynie” przedstawiła i omówiła Pani Stanisława Straub Skarbnik Gminy. Uchwała została podjęta jednogłośnie.

b)     Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków na obszarze Gminy i Miasta Ulanów przedstawił Kierownik ZUK w Ulanowie             Pan Ireneusz Pracownik. Pan Przewodniczący odczytał projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę             i zbiorowego odprowadzenia ścieków i poddał pod głosowanie. Uchwała została podjęta jednogłośnie.

c)     Projekt uchwały w sprawie wystąpienia ze Związku Gmin Dolnego Sanu omówił Zastępca Burmistrza Pan Józef Wójcik. Przewodniczący poddał projekt uchwały pod głosowanie – została podjęta jednogłośnie. 

d)     Projekt uchwały w sprawie nadania Honorowego Obywatelstwa Gminy        i Miasta Ulanów Panu Edwardowi Lorysiowi omówił Pan Burmistrz Andrzej Bąk. Uchwała została podjęta jednogłośnie.

e)      Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie omówiła Pani Elżbieta Kapuścińska – Sekretarz Gminy. Uchwała została podjęta jednogłośnie. 

 

 

Ad. 6

 

W wolnych wnioskach i zapytaniach głos zabrali:

-          Pan Przewodniczący Rady Miejskiej zapoznał radnych z prośbą Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki zdrowotnej            w Nisku o wsparcie finansowe z budżetu gminy na cele remontowo-inwestycyjne szpitala Powiatowego.

-          Radny Józef Owanek – prosił o remont kuchni w Szkole Podstawowej       w Wólce Tanewskiej.

-          Radny Jan Byra – czy strażacy z Bielin mogą się starać na własną rękę        o samochód strażacki, oraz czy Gmina może dofinansować do zakupu samochodu ?

-          Radny Stanisław Garbacz – propozycja zmniejszenia godzin nadliczbowych dla nauczycieli.

-          Pan Przewodniczący Rady poruszył również problem wywozu śmieci.

-          Radny Jan Byra – czy będzie segregacja śmieci ?

Pan Burmistrz udzielił odpowiedzi na wszystkie zadane pytania.

Radni ustalili, że temat wywozu śmieci zostanie poruszony na następnej Sesji.

   

 

Ad. 7

 

Po wyczerpaniu wszystkich punktów porządku dziennego obrad Sesji Przewodniczący Rady Józef Garbacz podziękował wszystkim za przybycie, branie udziału w obradach i zamknął Sesję.

 

 

Protokółował:  

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska