http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2003-07-09 09:39:14
Stanowiska
Antoni Kapuściński

Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich-Kierownik USC

Do zakresu zadań Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich należy: Z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego: 1) rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, 2) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, 3) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, 4) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, 5) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 6) stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawie możności lub niemożności zawarcia małżeństwa, 7) wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu, 8) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego, 9) koordynowanie spraw ochrony przeciwpożarowej realizowanych przez Urząd Gminy i Miasta, 10) prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych, 11) Realizacja zadań związanych z ochroną tajemnicy państwowej i służbowej takich jak: a) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, b) ochrona systemów i sieci informatycznych, c) wnioskowanie w sprawie zapewnienia ochrony fizycznej Urzędu, d) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, e) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, f) opracowywanie planu ochrony Urzędu i nadzorowanie jego realizacji, g) szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.
««« powrót
 
 


Interaktywna Polska