wszczęcie postępowania Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki
Ulanów: Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki
Numer ogłoszenia: 51418 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Ulanów , ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów, woj. podkarpackie, tel. 15 8763041 w. 32.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr odcinek G-H 0+000 do 1+614 Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga gminna posiada nawierzchnię bitumiczną. Występują liczne przełomy i spękania, narośnięte pobocza. Droga posiada zmienne szerokości: W km 0+000 do km 0+430 - szerokość 3 m W km 0+430 do 0+460 - zmiana szerokości z 3 m na 3,5 m W km 0+460 do 0+970 - szerokość 3,5 m W km 0+970 do 1+015 - 3,5 m do 4 m W km 1+015 do 1+614 - 4 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie remontu nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowych warstw bitumicznych - wykonanie zatoki postojowej 6 miejsc postojowych - wykonanie mijanki zgodnie z planem syt. Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia W km 0+000 do km 0+430 - szerokość 3 m W km 0+430 do 0+460 - zmiana szerokości z 3 m na 3,5 m W km 0+460 do 0+970 - szerokość 3,5 m W km 0+970 do 1+015 - 3,5 m do 4 m W km 1+015 do 1+614 - 4 m Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,5 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy L - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI OD KM 0+000 DO 1+015 - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI OD KM 1+015 DO 1+614 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZATOKI POSTOJOWEJ - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do istniejących rowów przydrożnych, które podlegają odcinkowemu odmuleniu. Droga ODCINEK A-B długość 214 m Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK A-B KM 0+000 do km 0+214 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 214 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na przyległy teren pasa drogowego Droga ODCINEK C-D długość 160 Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK C-D KM 0+000 do km 0+160 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 160 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Droga ODCINEK E-F długość 176 m oraz odc. 34 m Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK E-F KM 0+000 do km 0+176 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 176 m Odcinek boczny posiada szerokość 3 m i długość 34 m. Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na przyległy teren pasa drogowego Wykonanie oświetlenia drogowego, podwieszanego na istniejącej linii niskiego napięcia Huta Deręgowska 4 w m-ści Huta Deręgowska, gm. Ulanów, przy drogach gminnych. Zakres opracowania obejmuje: _ podwieszenie na istniejącej linii niskiego napięcia przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35 w przęsłach: * sł. nr 3 - sł. nr 7; AsXSn 2x35 dł. 209(217) m. * sł. nr 9 - sł. nr 13; AsXSn 2x35 dł. 208(216) m. * sł. nr 33 - sł. nr 36; AsXSn 2x35 dł. 107113 m. montaż opraw oświetlenia ulicznego OUSc-100W - 5 szt. nsł. nr 4, 6, 13, 34, 36.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.70-2, 45.23.31.40-2, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 słownie: piętnaście tysięcy złotych . 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli o Ulanów 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002 z adnotacją wadium - Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2015-03-23, sposób przekazania: dowód wniesienia wadium należy złożyć wraz z ofertą 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli o Ulanów nr rachunku: 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002 z adnotacją: wadium na Przebudowę ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych Wadium wnoszone w formie poręczeń czy też gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych , powinno zawierać klauzulę, że będzie wypłacone Zamawiającemu na każde żądanie nie odwołalnie bez dodatkowych warunków. Jeżeli oferentem jest konsorcjum to wadium winno być wnoszone prze konsorcjum a nie np. lidera konsorcjum
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych, w zakresie budowy dróg o wartości zadania 500 000,00 każda okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą go spełniać łącznie
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -że wykonawca dysponuje osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowe
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadania aktualnej policy OC o wartości min 500 000,00 zł Jeżeli oferentem jest konsorcjum to polisa powinna być wystawiona na konsorcjum a nie np. lidera konsorcjum
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
· 1 - Cena - 90
· 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 ust.1 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust.2 pkt 1,2 i 4 lit. e), przy czym w przypadkach określonych w ust.2 pkt 1 i 4 lit.e) - ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego załącznik do niniejszej umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, d) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, e) konieczności zmiany ilości robót w stosunku do ilości określonych w przedmiarze robót, f) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, g) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, i) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, j) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania, k) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, l) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, m) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), n) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, o) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, p) wystąpienie odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych, 5) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót ( zmiana zakresu robót) na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt 1,2 i 4 niniejszego ustępu - i pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom, 6) zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) - ad pkt 2 - zamiana na materiały . urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) - ad pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 4) - ad pkt. 4): - lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych. - lit. d), g), h), j), l), m), n), p) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, - lit. f) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu - lit. i), k) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. - lit. o) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit.o).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 37-410 Ulanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 10:55, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 37-410 Ulanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/siwz.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal__nr_1_oferta.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal__nr_3_oswiadczenie_o_brau_podstaw_do_wykluczenia.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal_nr_4_oswiadczenie_dotyczace_grupu_kapitalowej.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal__nr_5_wykaz_robot_budowlanych.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal__nr_6_wykaz_osob_ktore_beda_uczetniczyc.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal_nr_7_oswiadczenie_ze_osoby_,ktore_beda_uczetniczyc.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/zal__nr_8_projekt_umowy.doc
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/huta_palki_9_03_2015_przedmiar.pdf
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/Opis_techn__osw__Huta_Deregowska.pdf
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/Plan_osw_Huta_Deregowska.pdf
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/Schemat_osw_Huta_Deregowska.pdf
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_OSW_HUTA_DEREGOWSKA.pdf
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/Zestawienie_materialow_Huta_Deregowska.pdf
files/fck/563/file/Huta_deregowska_/pdf_przetrg.rar
|