UCHWAŁA Nr XI/78/2003
Rady Miejskiej w Ulanowie
z dnia 8 grudnia 2003r.
w sprawie ustalenia wzorów formularzy informacji oraz deklaracji dla celów podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
= = = = = = = =
Na podstawie art.18 ust.2 pkt 8, art.40 ust.1 i art.42 ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym /tj.Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm/ oraz art.6 ust.13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych /tj.Dz.U.z 2002r. Nr 9, poz. 84 z późn. zm./, art. 6a ust.11 z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym /tj. Dz.U. z 1993r. Nr 94, poz.431 z późn. zm./, art.6 ust.9 ustawy z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym /tj. Dz.U. Nr 200, poz. 1682 z późn. zm./, Rada Miejska w Ulanowie
u c h w a l a , co następuje:
§ 1
Ustala się wzór informacji dla celów podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego stanowiące załączniki Nr 1a, Nr 1b, Nr 1c do uchwały.
§ 2
Ustala się wzór deklaracji na podatek od nieruchomości stanowiący załącznik Nr 2 do uchwały.
§ 3
Ustala się wzór deklaracji na podatek leśny stanowiący załącznik Nr 3 do uchwały.
§ 4
Ustala się wzór deklaracji na podatek rolny stanowiący załącznik Nr 4 do uchwały.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta.
§ 6
Tracą moc Uchwała Nr III/18/2002 Rady Miejskiej w Ulanowie z dnia 11 grudnia 2002r. w sprawie wzoru deklaracji na podatek od nieruchomości oraz wzoru informacji o nieruchomościach, Uchwała Nr III/19/2002 Rady Miejskiej w Ulanowie z dnia 11 grudnia 2002r. w sprawie wzorów deklaracji na podatek rolny oraz informacji o gruntach, Uchwała Nr III/20/2002 Rady Miejskiej w Ulanowie z dnia 11 grudnia 2002r. w sprawie wzoru deklaracji na podatek leśny oraz wzoru informacji o lasach.
§ 7
Zobowiązuje się Burmistrza Gminy i Miasta do złożenia wniosku o opublikowanie treści uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
§ 8
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2004r.
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 1a
do Uchwały Rady Miejskiej w Ulanowie
Nr XI/78/2003 z dnia 8 grudnia 2003r. |
IN – 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.).
Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.
Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku.
Miejsce składania: Burmistrz Gminy i Miasta w Ulanowie właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|
3. Burmistrz Gminy i Miasta
37 – 410 Ulanów, ul. 3 Maja 19 |
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ
|
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty
q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
|
5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
|
6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
|
7. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia
|
|
8. Imię ojca, imię matki
|
|
9. Numer PESEL
|
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA |
|
10. Kraj
|
11. Województwo |
12. Powiat |
|
13. Gmina
|
14. Ulica |
15. Numer domu / Numer lokalu |
|
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|
19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta uprzednio złożonej informacji (wykazu) |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
|
|
|
|
|
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
20.
............................................................................ m2 |
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
21.
............................................................................ ha |
|
3. pozostałe grunty, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego |
22.
............................................................................ m2 |
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) |
|
1. mieszkalnych - ogółem |
23.
............................................................................ m2
|
|
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
24.
................................................................................................ m2
................................................................................................ m2 |
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. |
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
25.
.............................................................................. m2
................................................................................................. m2
................................................................................................. m2 |
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
26.
............................................................................. m2
................................................................................................ m2
................................................................................................ m2 |
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
27.
............................................................................ m2
................................................................................................ m2
................................................................................................ m2 |
|
5. pozostałych, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego ogółem
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m
|
28.
............................................................................ m2
............................................................................................... m2
............................................................................................... m2
|
D.3 BUDOWLE |
|
1. budowle
(wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
29.
.........................................................................,....... |
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH
(podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa – z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO
Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|
30. Imię
|
31. Nazwisko |
|
32. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
33. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
34. Uwagi organu podatkowego
|
|
35. Identyfikator przyjmującego formularz
|
36. Data i podpis przyjmującego formularz |
|
|
|
|
|
|
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 1b
do Uchwały Rady Miejskiej w Ulanowie
Nr XI/78/2003 z dnia 8 grudnia 2003r. |
IR – 1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Tekst jedn. Dz.U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.)
Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.
Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
Miejsce składania: Burmistrz Gminy i Miasta w Ulanowie właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów. |
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|
3. Burmistrz Gminy i Miasta
37 – 410 Ulanów, ul. 3 Maja 19 |
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ
|
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty
q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
|
5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
|
6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
|
7. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia
|
|
8. Imię ojca, imię matki
|
|
9. Numer PESEL
|
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA |
|
10. Kraj
|
11. Województwo |
12. Powiat |
|
13. Gmina
|
14. Ulica |
15. Numer domu / Numer lokalu |
|
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|
19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta uprzednio złożonej informacji |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi) |
|
|
Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów i budynków |
Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych |
|
|
|
|
|
Grunty orne |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Sady |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Użytki zielone |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Grunty rolne zabudowane |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Grunty pod stawami |
|
|
|
|
a) zarybione, łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
|
|
|
|
b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a) |
|
|
|
|
c) grunty pod stawami niezarybionymi |
|
|
|
|
Rowy |
|
|
|
|
Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR |
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH
(podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO
Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|
20. Imię
|
21. Nazwisko |
|
22. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
23. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
24. Uwagi organu podatkowego
|
|
25. Identyfikator przyjmującego formularz
|
26. Data i podpis przyjmującego formularz |
1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację
....................................................................... |
Załącznik Nr 1c
do Uchwały Rady Miejskiej w Ulanowie
Nr XI/78/2003 z dnia 8 grudnia 2003r. |
IL-1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO
|
2. Rok
................................ |
|
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz. 1682, ze zm.).
Składający: Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.
Termin składania: W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego
lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
Miejsce składania: Burmistrz Gminy i Miasta w Ulanowie właściwy ze względu na miejsce położenia lasu. |
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|
3. Burmistrz Gminy i Miasta
37 – 410 Ulanów, ul. 3 Maja 19 |
B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ |
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
4. Rodzaj własności, posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty
q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz |
5. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu oraz numer/y działek
|
6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
7. Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia
|
8. Imię ojca, imię matki
|
9. Numer PESEL
|
B.2 ADRES ZAMIESZKANIA |
|
10. Kraj
|
11. Województwo |
12. Powiat |
13. Gmina
|
14. Ulica |
15. Nr domu/Nr lokalu |
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. Informacja składana po raz pierwszy na dany rok q 2. korekta złożonej uprzednio informacji |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA |
D.1 Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH |
|
Wyszczególnienie |
Powierzchnia w hektarach fizycznych |
|
1 |
2 |
1. Lasy ochronne |
|
2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów
przyrody i parków narodowych |
|
3. Lasy pozostałe (nie wymienione
w w. 1 i 2) |
|
4. Razem (w.1 - 3) |
|
|
|
|
|
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH
(podać powierzchnię lasu zwolnionego oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO
Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|
20. Imię
|
21. Nazwisko |
|
22. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
23. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
24. Uwagi organu podatkowego
|
|
25. Identyfikator przyjmującego formularz
|
26.Data i podpis przyjmującego formularz |
|
|
|
|
|
|
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 2
do Uchwały Rady Miejskiej w Ulanowie
Nr XI/78/2003 z dnia 8 grudnia 2003r. |
DN – 1 DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.).
Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących wspólnotę mieszkaniową.
Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
Miejsce składania: Burmistrz Gminy i Miasta w Ulanowie właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania. |
|
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
|
|
3. Burmistrz Gminy i Miasta
37 – 410 Ulanów, ul. 3 Maja 19 |
|
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)
* - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
|
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
|
4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna
q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
|
|
5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty
q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
|
|
6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
|
|
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
|
|
8. Nazwa pełna * / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
|
|
9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki**
|
|
|
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
|
|
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** |
|
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat |
|
|
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Numer domu / Numer lokalu |
|
|
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta |
|
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
|
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej |
|
|
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych) |
|
|
Wyszczególnienie |
Podstawa opodatkowania |
Stawka podatku wynikająca z Uchwały Rady Miejskiej (ogłoszona w Dz. Urzędowym Województwa Podkarpackiego w roku poprzedzającym dany rok podatkowy)
w zł,gr |
Kwota podatku
w zł,gr
(należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy) |
|
|
|
|
|
|
|
D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
|
|
1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
21.
................... m2 |
22.
.................,....... |
23.
.................,....... |
|
|
2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
24.
.................... ha |
25.
.................,....... |
26.
.................,....... |
|
|
3. pozostałe grunty
|
27.
................... m2 |
28.
.................,....... |
29.
.................,....... |
|
D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*) |
|
|
1. mieszkalnych - ogółem |
30.
................... m2 |
31.
.................,....... |
32.
.................,....... |
|
|
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
33.
........................... m2
........................... m2
|
34.
........................,........
........................,........ |
35.
........................,........
........................,........ |
|
* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe. |
|
|
2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem,
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
36.
................... m2
........................... m2
........................... m2 |
37.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
38.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
|
|
3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem,
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
39.
................... m2
........................... m2
........................... m2 |
40.
.................,.......
........................,........
........................,......... |
41.
.................,.......
........................,........
........................,......... |
|
|
4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług medycznych ogółem,
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
42.
................... m2
........................... m2
........................... m2 |
43.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
44.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
|
|
5. pozostałych, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego ogółem
w tym:
- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)
- kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m |
45.
................... m2
........................... m2
........................... m2 |
46.
.................,.......
........................,........
........................,........ |
47.
.................,.......
........................,........
........................,........
|
|
D.3 BUDOWLE |
|
|
1. budowle
(wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych) |
48.
.................,....... |
49.
............. |
50.
.................,....... |
|
E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
|
|
Kwota podatku
Suma kwot z kol. D ( należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy ) |
51.
.................,....... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH
(podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO
Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|
52. Imię
|
53. Nazwisko |
|
54. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
55. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
56. Uwagi organu podatkowego
|
|
57. Identyfikator przyjmującego formularz
|
58. Data i podpis przyjmującego formularz |
Pouczenie:
Zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Tekst jednolity z 2002r. Dz.U. Nr 110, poz. 968) niniejsza deklaracja stanowić będzie podstawę wystawienia tytułu wykonawczego dla zobowiązań podatkowych powstałych w sposób przewidziany w art.21 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 ze zmianami).
1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................ |
Załącznik Nr 3
do Uchwały Rady Miejskiej w Ulanowie
Nr XI/78/2003 z dnia 8 grudnia 2003r. |
DL-1 DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY
na |
2. Rok
........................... |
|
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz. 1682, ze zm.).
Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej..
Termin składania: Do dnia 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na
powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
Miejsce składania: Burmistrz Gminy i Miasta w Ulanowie właściwy ze względu na miejsce położenia lasu. |
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
|
3. Burmistrz Gminy i Miasta
37 – 410 Ulanów, ul. 3 Maja 19 |
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)
* - dotyczy składającego deklarację ni e będącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
4. Rodzaj składającego deklarację ( zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna
q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
5. Rodzaj własności, posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q4. współposiadacz samoistny q5. użytkownik wieczysty
q 5. współużytkownik wieczysty q 6. posiadacz q 7. współposiadacz |
6. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu oraz numer/y działek
|
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów
|
8. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
9. Nazwa skrócona* /Imię ojca, imię matki**
|
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
|
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** |
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat |
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Nr domu/Nr lokalu |
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej |
|
|
|
|
|
|
|
|
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA |
D.1 Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH |
|
Wyszczególnienie |
Powierzchnia w hektarach fizycznych |
Stawka podatku
(0,220 m3 drewna x cena drewna)
w zł, gr |
Podatek w zł, gr
- należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy
(rubr. 2x rubr.3) |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Lasy ochronne |
|
|
|
2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów
przyrody i parków narodowych |
|
|
|
3. Lasy pozostałe (nie wymienione w w. 1 i 2) |
|
|
|
4. Razem (w.1 - 3) |
|
|
|
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH
(podać powierzchnię zwolnionego lasu oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
|
F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO
Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|
|
21. Imię
|
22. Nazwisko |
|
|
23. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
24. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
|
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
|
25. Uwagi organu podatkowego
|
|
|
26. Identyfikator przyjmującego formularz
|
27. Data i podpis przyjmującego formularz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pouczenie:
Zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Tekst jednolity z 2002r. Dz.U. Nr 110, poz.968 ) niniejsza deklaracja stanowić będzie podstawę wystawienia tytułu wykonawczego dla zobowiązań podatkowych powstałych w sposób przewidziany w art.21 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa ( Dz.U. Nr 137, poz.926 ze zmianami ).
1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację
................................................................................................... |
Załącznik Nr 4
do Uchwały Rady Miejskiej w Ulanowie
Nr XI/78/2003 z dnia 8 grudnia 2003r. |
DR – 1 DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY
na |
2. Rok
........................................ |
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Tekst jedn. Dz.U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.)
Składający: Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub ze spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej.
Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.
Miejsce składania: Burmistrz Gminy i Miasta w Ulanowie właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów. |
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI |
|
3. Burmistrz Gminy i Miasta
37 – 410 Ulanów, ul. 3 Maja 19 |
B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)
* - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną |
B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna
q 4. spółka nie mająca osobowości prawnej |
|
5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty
q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz q 8. współposiadacz
|
|
6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz numer/y działek
|
|
7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów |
|
8. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia**
|
|
9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki**
|
|
10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**
|
B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA** |
|
11. Kraj
|
12. Województwo |
13. Powiat |
|
14. Gmina
|
15. Ulica |
16. Numer domu / Numer lokalu |
|
17. Miejscowość
|
18. Kod pocztowy |
19. Poczta |
C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI |
|
20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)
q 1. deklaracja roczna q 2. korekta deklaracji rocznej |
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi) |
|
|
Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów i budynków |
Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych |
Liczba hektarów przelicze-niowych |
Stawka z 1 ha (przelicze-niowego lub
fizycznego)
w zł,gr |
Wymiar podatku rolnego w zł,gr |
|
Ogółem |
Nie podlegające przeliczeniu na ha przeliczeniowe |
Podlegające przeliczeniu na hektary przeliczeniowe |
|
|
|
|
Grunty orne |
|
|
|
|
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sady |
|
|
|
|
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Użytki zielone |
|
|
|
|
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Grunty rolne zabudowane |
|
|
|
|
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
IVb |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Grunty pod stawami |
|
|
|
|
|
|
|
|
a) zarybione, łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
|
|
|
|
|
|
|
|
b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a) |
|
|
|
|
|
|
|
|
c) grunty pod stawami niezarybionymi |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR |
|
|
|
|
|
|
|
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIa |
|
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
|
IIIb |
|
|
|
|
|
|
|
|
IVa |
|
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
|
VIz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem
( bez zwolnień) |
|
|
|
|
|
|
|
E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH
(podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)
|
F. ULGI W PODATKU ROLNYM OD GRUNTÓW |
|
|
1. z tytułu nabycia lub objęcia w zagospodarowanie gruntów |
|
|
2. inwestycyjne |
|
|
3. górskie |
|
|
4. inne |
|
|
Razem |
|
G. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU |
|
|
Kwota podatku
Różnica kwot z D – F (należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy ) |
|
|
|
|
H. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO
Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą. |
|
21. Imię
|
22. Nazwisko |
|
23. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)
|
24. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego |
I. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
23. Uwagi organu podatkowego
|
|
25. Identyfikator przyjmującego formularz
|
26.Data i podpis przyjmującego formularz |
Pouczenie:
Zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Tekst jednolity z 2002r. Dz.U. Nr 110, poz. 968) niniejsza deklaracja stanowić będzie podstawę wystawienia tytułu wykonawczego dla zobowiązań podatkowych powstałych w sposób przewidziany w art.21 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137,poz. 926 ze zmianami).
|
|