http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2018-2023
STATUT GMINY i MIASTA ULANÓW
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2010-2014
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2010-2014
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Ulanów na lata 2007-2013
Zarządzenia Burmistrza 2004r.
Zarządzenia Burmistrza 2005r.
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2006-2010
Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały do roku 2005
Uchwały 2006 rok
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2006-2010
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Uchwały do roku 2005 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:58
data ostatniej modyfikacji:  24-10-2012 | 09:58
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXVI/188/2005 Rady Miejskiej w Ulanowie z dnia 12.05.2005r. 24.10.2012

                                                                           Załącznik Nr 1

                                                                                                   do uchwały Nr XXVI/188/2005

                                                                                                   Rady Miejskiej w Ulanowie

                                                                                                   z dnia 12 maja 2005r.

 

 

WNIOSEK O UDZIELENIE DOTACJI NA PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE LUB ROBOTY BUDOWLANE PRZY ZABYTKU WPISANYM DO REJESTRU ZABYTKÓW

 

 

I. PODSTAWOWE INFORMACJE O ZABYTKU I WNIOSKODAWCY

    A. DANE O ZABYTKU:

         1. NAZWA ZABYTKU:

         ……………………………………………………………………………...

         ……………………………………………………………………………...

         ……………………………………………………………………………...

         ……………………………………………………………………………...

         2. DANE O ZABYTKU

         nr w rejestrze zabytków: ………………………………………………….

         wpis z dnia: ………………………………………………………………. 

        3. DOKŁADNY ADRES ZABYTKU LUB MIEJSCE JEGO PRZECHOWYWANIA

         ……………………………………………………………………………...

         ……………………………………………………………………………...

         ……………………………………………………………………………...

 

    B.  WNIOSKODAWCA:

         1. IMIĘ I NAZWISKO / NAZWA

         ……………………………………………………………………………...

         ………………………………………………………………………….......

         2. ADRES / SIEDZIBA:

         ……………………………………………………………………………...

         ………………………………………………………………………….......

         3. NR NIP: ………………………………………………………………....

         4. INNE DANE:

             1) Forma prawna: ……………………………………………………….

             2) Nazwa i nr rejestru …………………………………………………..

             3) Data wpisu do rejestru / ewidencji: …………………………………..

             4) Nr REGON osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy

                  (zgodnie z danymi rejestrowymi):

                   ……………………………………………………………………….

                   ……………………………………………………………………….

         5. BANK (nazwa i adres) I NR WNIOSKODAWCY:

         ……………………………………………………………………………...

         ……………………………………………………………………………...

 

    C. TYTUŁ DO WŁADANIA ZABYTKIEM:

         (własność, użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, najem, dzierżawa, inne)

         ……………………………………………………………………………...

         księga wieczysta  nr ……………………………………………………….

         (w przypadku braku księgi wieczystej) zbiór dokumentów nr ……………

 

    D. UZYSKANE POZWOLENIA:

         1. Pozwolenie na przeprowadzenie prac konserwatorskich,

              restauratorskich lub robot budowlanych przy zabytku

             wydane przez: …………………………………………………………..

             z dnia ……………………………… nr zezwolenia ……………………

        

         2. Pozwolenie na budowę

             wydane przez: ………………………………………………………….

              z dnia …………………………….. nr zezwolenia ……………………

 

 

 

II. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O PRACACH LUB ROBOTACH

A.   ZAKRES RZECZOWY PRAC LUB ROBÓT I JEGO CHARAKTERYSTYKA:

………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………......

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………...

 

B. UZASADNIENIE CELOWOŚCI I PRAC LUB ROBÓT:

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

 

C. TERMIN REALIZACJI:

    (planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac):

………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………...

D. PRZEWIDYWANE KOSZTY REALIZACJI PRAC LUB ROBÓT        ORAZ ŹRÓDŁA ICH SFINANSOWANIA:

 

Przewidywane koszty

realizacji prac lub robót

oraz źródła ich sfinansowania

 

Zakres rzeczowy

 

Kwota

 

Udział

w całości

kosztów

( w %)

 

ogółem

 

 

Przedmiot i kwota

 wnioskowanego dofinansowania ze środków Gminy Ulanów

 

 

 

 

Udział środków własnych

 

 

 

 

Udział środków pozyskanych z:

 

 

 

 

- budżetu państwa

 

 

 

 

- budżetów jednostek samorządu

  terytorialnego

 

 

 

 

- innych źródeł (należy wskazać)

 

 

 

 

- …………………………..

 

 

 

 

- ………………………….

 

 

 

 

- …………………………..

 

 

 

 

 

III. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WNIOSKODAWCY

Wykaz wykonanych prac przez wnioskodawcę w okresie ostatnich 3 lat prac konserwatorskich, restauratorskich lub robot budowlanych przy zabytku nieruchomym / ruchomym, wpisanym do rejestru zabytków z podaniem wysokości wydatków poniesionych na ich przeprowadzenie, w tym sfinansowanych ze środków publicznych.

 

 

Rok

 

Zakres wykonanych prac

Poniesione wydatki

Dotacje ze środków publicznych (wysokość, źródło i przeznaczenie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZY SKŁADANIU

       WNIOSKU:

 

1)     decyzję o wpisie do rejestru zabytków obiektu, którego dotyczą prace                     lub roboty;

2)     dokument potwierdzający tytuł władania zabytkiem;

3)     harmonogram oraz kosztorys przewidywanych lub wykonanych prac lub robót ze wskazaniem źródeł ich finansowania;

4)     decyzję właściwego organu ochrony zabytków zezwalającą na przeprowadzanie prac lub robót oraz projektem i pozwoleniem na budowę, gdy wniosek dotyczy prac lub robót przy zabytku nieruchomym lub programem prac, gdy wniosek dotyczy prac przy zabytku ruchomym;

5)     informację o wnioskach o udzielenie dotacji skierowanych do innych organów;

6)     wykaz prac lub robót wykonanych w okresie poprzedzającym dzień złożenia wniosku;

7)     dokument potwierdzający wyrażenie zgody właściciela (współwłaścicieli) zabytku nieruchomego lub użytkownika wieczystego nieruchomości gruntowej, będącej zabytkiem nieruchomym, na przeprowadzenie prac, w przypadku gdy wnioskodawcą jest współwłaściciel, najemca lub dzierżawca.

Dotacje przyznawane są na zasadach określonych w Uchwale Nr XXVI/188/2005 Rady miejskiej w Ulanowie z dnia 12 maja 2005r. w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego Nr …., poz. ….).

 

W przypadku stwierdzenia, że we wniosku podano nieprawidłowe dane, Gmina Ulanów zastrzega sobie prawo do żądania zwrotu przyznanych środków.

 

V. PODPISY

 

W przypadku otrzymania dotacji zobowiązuje się do wydatkowania przyznanych środków na realizację wskazanego zadania zgodnie z przepisami ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z p.zm.).

 

1.            Podpis Wnioskodawcy (osób uprawnionych do reprezentowania Wnioskodawcy)

    

     ………………………………….                     ……………………………….

                       ( podpis / y)                                                    ( pieczątka)

 

 

Ulanów, dnia ………………….

 

2. Potwierdzenie przyjęcia wniosku wraz z załącznikami.

      ( data przyjęcia i pieczęć Urzędu Gminy i Miasta Ulanów).

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska