http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2018-2023
STATUT GMINY i MIASTA ULANÓW
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2010-2014
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2010-2014
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Ulanów na lata 2007-2013
Zarządzenia Burmistrza 2004r.
Zarządzenia Burmistrza 2005r.
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2006-2010
Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały do roku 2005
Uchwały 2006 rok
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2006-2010
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Uchwały do roku 2005 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:58
data ostatniej modyfikacji:  24-10-2012 | 09:58
Uchwała Nr XXVIII/206/2005 z dnia 20.09.2005r. w sprawie dokonania zmian w budzecie gminy i miasta na 2005r. 24.10.2012

UCHWAŁA  Nr XXVIII/206/2005

Rady Miejskiej w Ulanowie

z dnia 20 września 2005r.

w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy i miasta na 2005r.

 

= = = = = = =

 

        Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym /Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz.1591 z p.zm/ oraz art.109 ust.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /Dz.U.z 2003r. Nr 15, poz.148/, Rada Miejska w Ulanowie

 

 

p o s t a n a w i a,  co następuje:

 

§ 1

 

1. Zwiększa się dochody budżetowe o kwotę  33.065,- jak poniżej:

 

Dz.    Rozdz.        §          Kwota                              Objaśnienia

010    01010     2700       12.865,-        środki na dofinansowanie własnych zadań

756    75616     0690          4.000,-       wpływy z różnych opłat

801    80101     2390            975,-         wpływy do budżetu ze środków specjalnych

801    80104     2390            940,-         wpływy do budżetu ze środków specjalnych

854    85401     2390         4.285,-         wpływy do budżetu ze Śródków specjalnych

900    90001     0970        10.000,-        wpływy z różnych dochodów 

 

 

2. Zwiększa się wydatki budżetowe o kwotę 33.065,- zł jak poniżej:

 

Dz.    Rozdz.        §          Kwota                              Objaśnienia

010    01010     4270       12.865,-         zakup usług remontowych

750    75023     6060       10.000,-         wydatki na zakupy inwestycyjne

801    80101     4210            975,-         zakup materiałów i wyposażenia

801    80104     4210            940,-        zakup materiałów i wyposażenia

854    85401     4210         1.000,-         zakup materiałów i wyposażenia

854    85401     4220         3.285,-         zakup środków żywnościowych

900    90015     6050         4.000,-        wydatki inwestycyjne

 

 

§ 2

 

1. Zmniejsza się wydatki budżetowe o kwotę 168.544,- jak poniżej:

Dz.    Rozdz.        §          Kwota                              Objaśnienia

700    70005     4300    140.000,-          zakup usług pozostałych

710    71004     4300      15.000,-          zakup usług pozostałych

756    75647     4100        4.001,-          wynagr. agencyjno-prowizyjne

758    75818     4810        8.000,-         rezerwa ogólna

854    85401     6050        1.543,-          wydatki inwestycyjne

 

 

2. Zwiększa się wydatki budżetowe o kwotę 168.544,- jak poniżej:

Dz.    Rozdz.        §          Kwota                              Objaśnienia

010    01010     4270       13.001,-        zakup usług remontowych

600    60013     6630       50.000,-        dotacja na drogi wojewódzkie

600    60016     4270       37.000,-         zakup usług remontowych

757    75702     8010         5.000,-        odsetki od pożyczek

801    80101     4010       50.000,-         wynagrodzenie osobowe

801    80101     4110         5.000,-         składki na ubezpieczenie społeczne

801    80141     6610         7.000,-         dotacja celowa przekazana gminie

                                                          na podstawie porozumień

854    85401     4010         1.543,-         wynagrodzenie osobowe

 

 

§ 3

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta.

 

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska