http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2018-2023
STATUT GMINY i MIASTA ULANÓW
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2010-2014
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2010-2014
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Ulanów na lata 2007-2013
Zarządzenia Burmistrza 2004r.
Zarządzenia Burmistrza 2005r.
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2006-2010
Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały do roku 2005
Uchwały 2006 rok
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2006-2010
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Zarządzenia Burmistrza 2004r. 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:59
data ostatniej modyfikacji:  24-10-2012 | 09:59
Zarządzenie Nr 37/2004 z dnia 11.06.2004r.w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy i miasta na 2004r. 24.10.2012

ZARZĄDZENIE  Nr 37/2004

Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie

z dnia 11 czerwca 2004r.

w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy i miasta na 2004r.

 

 

        Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r.                       o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z p.zm/                      oraz art.116 ust.1 i 5, art.128 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz. 148/,

 

 

z a r z ą d z a m ,  co następuje:

 

 

§ 1

 

1. Zmniejszam wydatki budżetowe o kwotę 117.485,- zł jak poniżej:

758    75818     4810           117.485,-     rezerwy ogólne i celowe

 

2. Zwiększam wydatki budżetowe o kwotę 117.485,- zł jak poniżej:

750    75023     4210                1.500,-     zakup materiałów i wyposażenia

750    75023     4300                2.210,-     zakup usług remontowych

801    80101     3020              15.000,-     nagrody i wydatki osobowe

                                                                 nie zaliczone do wynagrodzeń

801    80101     4270              10.801,-     zakup usług remontowych

801    80101     6050              17.000,-     wydatki inwestycyjne

801    80110     4260              14.406,-     zakup energii

801    80195     3020                1.200,-     nagrody i wydatki osobowe

                                                                 nie zaliczone do wynagrodzeń

801    80195     4010              10.000,-     wynagrodzenie osobowe

801    80195     4110                3.000,-     składki na ubezpieczenie społeczne

801    80195     4120                1.000,-     składki na Fundusz Pracy

801    80195     4210                1.000,-     zakup materiałów i wyposażenia

801    80195     4280                   720,-     zakup usług zdrowotnych

852    85214     3110                6.500,-     świadczenia społeczne

852    85219     4010                3.024,-     wynagrodzenie osobowe

852    85219     4110                   550,-     składki na ubezpieczenie społeczne

852    85219     4120                     74,-     składki na Fundusz Pracy

921    92195     2730              10.000,-    dotacja celowa z budżetu

                                                                 użytkownikom zabytków nie będącymi

                                                                 jednostkami budżetowymi

921    92195     4210                9.500,-     zakup materiałów i wyposażenia

926    92695     4210                7.000,-     zakup materiałów i wyposażenia

926    92695     4300                3.000,-     zakup usług pozostałych

 

 

§ 2

 

Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy i Miasta.

 

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska