ZARZĄDZENIE Nr 49/2004
Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie
z dnia 18 sierpnia 2004r.
w sprawie opracowania informacji z wykonania budżetu gminy i miasta Ulanów
za I-sze półrocze 2004r.
= = = = = = = = =
Na podstawie art.135 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /Dz.U.z 2003r. Nr 15, poz.148/ zgodnie z Uchwałą Nr X/78/99 z dnia 12 listopada 1999r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy i miasta Ulanów za I półrocze
z a r z ą d z a m, co następuje:
§ 1
1. Opracowuje się Informację z wykonania budżetu gminy i miasta Ulanów za I-sze półrocze 2004r. która stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
2. Informacja o wykonaniu budżetu za I-sze półrocze 2004r. zostanie przedstawiona Radzie Miejskiej na Sesji planowanej w miesiącu wrześniu 2004r. oraz przesłana do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy i Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
SPRAWOZDANIE
Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY I MIASTA W ULANOWIE
ZA I PÓŁROCZE 2004
Budżet Gminy i Miasta Ulanów został uchwalony w dniu 24 lutego 2004 roku, Uchwałą nr XIII/87/04. Dochody zaplanowano na kwotę 10.118.494 zł.
W trakcie I półrocza dokonano zmian po stronie dochodów, na zmiany złożyły się:
- Dotacje na cmentarze 2.000 zł
- Dotacje na zadania własne - dożywianie 9.666 zł
- Dotacje na zadania zlecone 353.792 zł
- Środki SAPARD na drogi 115.096 zł
- Część rekompensująca subwencji ogólnej 16.060 zł
- Dni Flisactwa 1.000 zł
- Impreza ekologiczna – Dni Ziemi 2.880 zł
- Zakup pojemników 8.453 zł
Na dzień 30-06-2004 plan dochodów zamkną się kwotą 10.627.441 zł.
Wyszczególnie |
Plan |
Wykonanie |
% |
Dochody |
10.627.441 zł |
5.701.934 zł |
53,6 |
Subwencja |
7.207.071 zł |
4.112.828 zł |
57,1 |
w tym subwencja oświatowa |
4.344.281 zł |
2.673.400 zł |
61,5 |
Subwencja ogólna |
2.846.730 zł |
1.423.368 zł |
50 |
Część rekom. Subw. ogólnej dla gmin |
16.060 zł |
16,060 zł |
100 |
Dotacja na zadania zlecone |
815.568 zł |
418.274 zł |
51,3 |
Dotacja na zadania własne |
52.434 zł |
13.371 zł |
25,5 |
Środki SAPARD (na drogi) |
115.096 zł |
|
0 |
Dni Flisactwa |
1.000 zł |
1.000 zł |
100 |
Impreza ekologiczna |
2.880 zł |
2.880 zł |
100 |
Zakup pojemników na szkło |
8.453 zł |
8.453 zł |
100 |
Udział w pod. Dochodowym os. fizyczne |
944.966 zł |
375.478 zł |
39,7 |
Udział w pod. Dochodowym os. prawne |
350 zł |
1.406 zł |
401,7 |
Dochody własne |
1.479.623 zł |
768.244 zł |
51,9 |
Obwody łowieckie (czynsze z nadleśnictwa) |
2.000 zł |
1.272 zł |
63,6 |
Wpływy z opłat za użytkowanie wieczyste |
6.000 zł |
2.811 zł |
46,8 |
Dzierżawa gruntów (wieczyste użytkowanie) |
2.000 zł |
770 zł |
38,5 |
Wpływy z majątku gminy (planowana sprzedaż SKR w Kurzynie Śr.) |
100.000 zł |
0 |
0 |
Podatek od rzemiosła US Nisko |
300 zł |
1.120 zł |
373,3 |
Odsetki |
0 |
21 |
|
Podatek od nieruchomości (prawne i fiz.) |
700.000 zł |
360.676 zł |
51,5 |
Dochody w podatku od nieruchomości osób prawnych wpływają głównie od Zakładu Gazowniczego, Rzeszowskiego Zakładu Energetycznego, Telekomunikacja Polska S.A., GS SCH Ulanów, Zakład Ochrony Środowiska HSW S.A. Podatek wykonano w 51 %, zaległości na dzień 30-06-2004 wynoszą :
- osoby prawne 40.848 zł
- osoby fizyczne 73.770 zł
Najwięksi dłużnicy w osobach prawnych to: Przedsiębiorstwo DUET 14.939 zł, GS lanów 10.673 zł, Eko-Plast Ulanów 8.845 zł. Zastosowano ulgi w formie umorzeń na łączną kwotę 15.364 zł dla Eko-Plast Ulanów na kwotę 10.242 zł GS SCH Ulanów na kwotę 5.122 zł. Największe zaległości występują w sołectwach Bieliny 40.262 zł, Glinianka 4.053 zł oraz Ulanów 11.109 zł. Na zaległości wystawiono 20 tytułów wykonawczych. Zastosowano ulgi w formie umorzenia dla 25 podatników na łączną kwotę 2.852 zł. Podatek rolny, Plan 220.000 zł – wykonanie 140.169 zł wykonano w 63 % duże wykonanie spowodowane jest zapłatą III i IV raty podatku. Podatek płacony jest z 13 sołectw i miasta Ulanów oraz 20 osób prawnych.
Opodatkowane jest 5.865 ha fizyczne, podstawa do podatku rolnego 2.217 ha przeliczeniowe. Zastosowano ulgi w podatku rolnym za I półrocze 2004 roku, 2 ulgi żołnierskie na kwotę 33,40 zł. 3 ulgi z tytułu nabycia gruntów na kwotę 293,80 zł, 2 ulgi z tytułu ugorowania na kwotę 137 zł, 17 ulg w formie umorzenia na kwotę 678 zł. Zaległości w podatku rolnym wynoszą 26.332 zł. Największe zaległości występują w sołectwach: Bieliny 4.806 zł, Kurzyna Mała 3.874 zł oraz dobro gromadzkie wsi Bieliniec 1.627 zł.
Za zaległości wystawiono 32 tytuły wykonawcze.
Podatek leśny |
73.000 zł |
44.184 zł |
60,5 |
Dochody tego podatku wpływają głównie z Nadleśnictwa Rudnik i Rozwadów, oraz 21 wspólnot serwitutowych. Podatek wykonano w 60 %.
Podatek od środków transport. |
60.000 zł |
29.742 zł |
49,6 |
W/w podatek płacony jest od 52 pojazdów – zaległości na 30-06-2004 wynoszą 9.630 zł. Zastosowano 5 ulg w formie odroczenia terminu płatności na kwotę 8.910 zł, oraz umorzenie na kwotę 1.415 zł.
Podatek od spadków i darowizn |
5.500 zł |
1.491 zł |
27,2 |
Dochody te spływają z US Nisko.
Opłata targowa |
7.000 zł |
2.510 zł |
35,8 |
Opłata administracyjna |
5.000 zł |
4.955 zł |
99 |
Środki spływają z wpisu do ewidencji.
Opłaty lokalne |
12.000 zł |
8.111 zł |
67 % |
Dochody spływają z czynszów od Telekomunikacji, ZOZ Nisko i ZOZ Ulanów
Podatek od czynności cywilno prawnych (z US Nisko) |
30.500 zł |
10.044 zł |
32 |
Opłata skarbowa ( z Urzędu Skar. ) |
20.000 zł |
10.270 zł |
51 |
Przeciwdziałanie alkoholizmowi |
70.000 zł |
65.399 zł |
93 |
Dochody te wpływają w trzech ratach i są wykonane w 93 %, termin III raty upływa z dniem 30 września.
Odsetki od środków na rachunkach |
10.000 zł |
6.375 zł |
63,7 |
Dochody z czynszów domów nauczyciela |
13.000 zł |
6,024 zł |
46 |
Wpływy od ludności na kanalizację Huta Deręgowska, Dąbrówka, Wólka Tanewska |
84.000 zł |
41.411 zł |
49 % |
Opłata za przedszkole |
54.000 zł |
29.445 zł |
54 |
Odsetki |
5.323 zł |
1.488 zł |
27 |
Urząd Skarbowy Nisko (nadpłaty) |
0 |
- 44 |
|
WYDATKI ZA I PÓŁROCZE 2004 r.
Zmiany budżetu po stronie wydatków spowodowały wzrost planu wydatków do wysokości 12.257.441 zł z czego wykonano na 30-06-2004 5.065.530 tj. 41,3 %
Rolnictwo i łowiectwo |
14.400 zł |
3.502 zł |
24,3 |
Z tej kwoty sfinansowano 2 % od podatku rolnego na Izby Rolnicze, oraz opłaty melioracyjne z terenu minia gminnego.
Transport i łączność |
615.096 |
234.402 |
38,1 |
W I półroczu zostały wykonane nowe zadania inwestycyjne: wykonanie nawierzchni asfaltowej w Ulanowie ul. Zwolaki o długości 500 mb. Koszt wykonania nawierzchni wyniósł 70.221 zł – wykonanie nawierzchni asfaltowej w Borkach – Podosiczyna na długości 425 mb poniesione zostały koszty w wysokości 63.974 zł, modernizacja ul. Krętej na długości 295 mb. zapłacono fakturę na kwotę 87.054 zł. Pozostała kwota to zapłata inspektora nadzoru oraz projekty które są potrzebne do złożenia wniosków o dotację na drogę Bieliny.
Gospodarka mieszkaniowa |
82.214 zł |
25.163 zł |
30 |
Wykonanie map dla komunalizacji, wypis właścicieli działek, wykonanie operatu szacunkowego, założenie ksiąg wieczystych, opłaty sądowe, wykonanie podziału działek, spisanie aktu notarialnego.
Działalność usługowa |
54.000 zł |
4.546 zł |
8,4 |
W tym planowanie przestrzenne |
50.000 zł |
3.844 zł |
7,7 |
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego przez Pana Gurdaka.
Cmentarze |
4.000 zł |
702 zł |
17,5 |
Zakup kwiatów i zniczy na groby żołnierzy podległych w obronie ojczyzny w całej gminie.
Administracja Rządowa i Samorządowa |
1.208.766 zł |
642.077 zł |
53 |
w tym Administracja Rządowa |
58.000 zł |
31.234 zł |
53 |
Są to wydatki związane z utrzymaniem 3 pracowników referatu Spraw Obywatelskich tj. kierownik USC inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz inspektora ds. wojskowych obrony cywilnej
Rada Gminy |
48.000 zł |
30.274 zł |
63 |
Środki zostały przeznaczone na wynagrodzenie Przewodniczącego Rady Miejskiej i diety radnych za I półrocze w którym odbyło się 5 sesji Rady Miejskiej, zakup Dzienników Urzędowych oraz drobnych materiałów biurowych.
Administracja samorządowa |
1.067.766 zł |
562.948 zł |
52,7 |
w tym wynagrodzenie osobowe |
724.000 zł |
328.912 zł |
45 |
Jest to wynagrodzenie pracowników Urzędu Gminy i Miasta wg. umów o prace , odprawa emerytalna pracownika przechodzącego na emeryturę, oraz nagrody jubileuszowe pracowników.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne |
54.400 zł |
54.349 zł |
100 |
Wydatki obejmują wypłatę ZFN 8,5 % funduszu płac za 2003
Składki ZUS |
130.000 zł |
63.290 zł |
48,6 |
Fundusz Pracy |
14.208 |
9.229 |
64,9 |
PFRON |
3.000 zł |
1.046 zł |
34,8 |
Materiały i wyposażenie |
35.556 zł |
27.993 zł |
78,7 |
Wydatki dotyczące zakupu materiałów biurowych, druków środków czystości, prasy, paliwo do samochodu służbowego
Energia i gaz |
20.000 zł |
14.709 zł |
73,5 |
Są to opłaty za ogrzewanie i energię elektryczną budynku urzędu.
Zakup usług remontowych |
5.000 zł |
1.454 zł |
29,1 |
W/w środki przeznaczone zostały na remont samochodu służbowego.
Zakup usług pozostałych |
42.210 zł |
35.441 zł |
83,9 |
Są to opłaty za rozmowy telefoniczne, usługi komunalne, przesyłki pocztowe, obsługa bankowa , drobne naprawy urządzeń biurowych
Delegacje służbowe |
12.000 zł |
3.481 zł |
29 |
Fundusz Świadczeń Socjalnych |
17.392 zł |
13.044 zł |
75 |
Wydatki inwestycyjne |
10.000 zł |
10.000 zł |
100 |
Były to zakupy sprzętu komputerowego dla Urzędu.
Promocja Gminy |
35.000 zł |
17.621 zł |
50,3 |
W/w kwota została przeznaczona na zakup map, okładek okolicznościowych, strony internetowej gminy w Małopolskim Informatorze Inwestycyjnym, udział w konkursie Gmina Fair Play, opłata za wynajęcie sceny na Dni Ziemi.
Spis wyborców |
1.390 zł |
694 zł |
49,9 |
Wybory do Parlamentu Europejskiego |
21.890 zł |
21.190 zł |
96,8 |
Środki wydatkowano na wyposażenie lokali wyborczych, diety dla członków obwodowych komisji wyborczych, sporządzenie spisów wyborców, wydatki kancelaryjne.
Ochotnicze Straże Pożarne |
100.000 zł |
63.998 zł |
64 |
Wynagrodzenie kierowców |
27.000 zł |
13.184 zł |
48,8 |
Składki ZUS |
1.600 zł |
1.018 zł |
63,6 |
Fundusz Pracy |
400 zł |
145 zł |
36,2 |
Materiały i wyposażenie |
35.000 zł |
26.305 zł |
75,2 |
Zakup mundurów, dresów butów, koszul, części do samochodów strażackich, paliwo, materiały eksploatacyjne.
Zakup energii |
6.000 zł |
5.987 zł |
99,8 |
Wydatkowano na energię przez jednostki OSP w tym ogrzewanie dwóch boksów garażowych w jednostkach OSP.
Zakup usług remontowych |
5.000 zł |
798 zł |
16 |
Wydatkowano na remont sprzętu pożarniczego podczas wykonywanych badań technicznych wozów pożarniczych.
Zakup usług pozostałych |
10.000 zł |
7.748 zł |
77,5 |
Szkolenie członków OSP wykonanie otworów do budynku OSP w Kurzynie Średniej.
Za udział 5 drużyn w zawodach powiatowych w Jarocinie.
Różne opłaty i składki |
15.000 zł |
8.814 zł |
58,8 |
Wypłata ekwiwalentów za pożary, ubezpieczenie wozów bojowych, ubezpieczenie drużyn biorących udział w zawodach.
Obrona cywilna |
10.000 zł |
9.699 zł |
97 |
Zakup sprzętu komputerowego na stanowisko ds. wojskowych i obrony cywilnej
Inkaso sołtysów |
30.000 zł |
15.948 zł |
53,1 |
Obsługa kredytów i pożyczek JST |
30.000 zł |
3.423 zł |
11,4 |
Oświata i Wychowanie |
6.066.828 zł |
3.026.336 zł |
49,9 |
w tym szkoły podstawowa |
3.246.968 zł |
1.984.005 zł |
61,1 |
Przedszkola |
647.000 zł |
328.087 zł |
50,7 |
Gimnazja |
1.832.300 zł |
561.696 zł |
30,6 |
Dowóz uczniów |
80.000 zł |
42.525 zł |
53,1 |
Zespół Ekonom. Adm. Szkół i Przed. |
205.000 zł |
95.911 zł |
46,8 |
Dokształcanie nauczycieli |
18.000 zł |
4.676 zł |
26 |
Pozostała działalność |
37.560 zł |
9.436 zł |
25,1 |
Przeciwdziałanie alkoholizmowi |
70.000 zł |
44.557 zł |
63,6 |
Wyposażenie i remont świetlicy dla dzieci i młodzieży w Dąbrówce, wypoczynek dzieci z rodzin patologicznych, zawody sportowe dla dzieci i młodzieży, imprezy plenerowe związane z Dniami Ulanowa, Dni Ziemi, organizowanie na terenie gminy Ulanów programów profilaktycznych dla dzieci i młodzieży, dofinansowanie świetlicy w sprzęt komputerowy, diety komisji, zakup materiałów, strojów sportowych dla młodzieży szkolnej.
Opieka Społeczna |
826.596 zł |
393.040 zł |
47,5 |
Zasiłki rodzinne |
362.942 zł |
168.565 zł |
46,4 |
Składki na ubezp. zdrowotne |
9.700 zł |
4.777 zł |
49,2 |
Zasiłki i pomoc w naturze |
279.152 zł |
130.525 zł |
46,7 |
Dodatki mieszkaniowe |
20.000 zł |
11.278 zł |
56,4 |
Zasiłki rodzinne i pielęgnacyjne |
1.654 zł |
1.654 zł |
100 |
Ośrodek Pomocy Społecznej |
115.148 zł |
57.441 zł |
49,9 |
Dożywianie uczniów |
38.000 zł |
18,800 zł |
49,5 |
Edukacyjna opieka wychowawcza |
300.400 zł |
154.371 zł |
41,4 |
Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska |
2.435.361 zł |
223.320 zł |
9,2 |
W tym dotacja do ZUK do wody i kanalizacji |
121.200 zł |
60.000 zł |
49,5 |
Zakup pojemników na tłuczke szklaną (Kurzyna Średnia, K-na Wielka, Dąbrowica, Bieliniec, Bieliny, Bukowina, Wólka Tanewska, Borki-Dąbrówka) |
8.453 zł
|
8.453 zł
|
100
|
Impreza ekologiczna Dni Ziemi |
2.880 zł |
2.880 zł |
100 |
Kanalizacja H. Deręgowska i Wólka Tanewska |
2.044.188 zł |
6.589 zł |
0,3 |
Zostały poniesione nakłady na zamieszczenie ogłoszenia o przetargu w dzienniku Rzeczypospolita. W związku z tym, że umowa na finansowanie budowy kanalizacji i funduszu SAPARD została podpisania 30-06-2004 roku i nie było możliwości rozpoczęcia prac w I półroczu. Roboty zostały rozpoczęte dnia 02-07-2004 roku.
Oczyszczanie miasta |
85.800 zł |
44.026 zł |
51,3 |
Transport nieczystości stałych z ulic i pojemników, sprzątanie ulic, zakup tablic z nazwami ulic i znaki drogowe.
Zieleń w mieście |
20.000 zł |
5.422 zł |
27 |
W/w kwotę przeznaczono na zakup sadzonek krzewów oraz transport sadzonek.
Oświetlenie placów i dróg |
152.840 zł |
95.950 zł |
62,8 |
Bieżąca zapłata rachunków za energię i konserwację oraz projekt światła ulicznego Dąbrówka – Ruda.
Kultura i Ochrona Dziedzictwa Narodowego |
340.500 zł |
167.616 zł |
49,2 |
w tym dotacja GCK |
161.000 zł |
83.000 zł |
51,5 |
Biblioteki |
130.000 zł |
70.000 zł |
53,8 |
Pozostała działalność |
49.500 zł |
14.616 zł |
29,5 |
Remont domu ludowego w Bukowinie i Wólce Bielińskiej.
Kultura Fizyczna i Sport |
50.000 zł |
31.648 zł |
63,3 |
Za w/w kwotę zakupiono sprzęt sportowy (siatki do bramki, buty sportowe, dresy, delegacje sędziowskie, przejazdy zawodników na mecze, rejestracja zawodników).
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ULANOWIE
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU ZA 2003 ROK
Zakład Usług Komunalnych Ulanów przedstawia wykonanie budżetu za I półrocze 2004r. Dział 900 rozdział 90001
Dochody:
Lp. |
§ |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
1. |
083 |
Opłaty różne |
872.798,- |
404.405,- |
2. |
261 |
Dotacje |
121.200,- |
60.000,- |
3. |
092 |
Odsetki kapitałowe |
5.502,- |
856,- |
Razem: |
999.500,-,- |
465.261,-,- |
Plan: 999.5000 zł
Wykonanie: 465.261 zł
1. Opłata za wodę i kanalizację – 235.037 zł
2. Pozostała sprzedaż – 165.731 zł
3. Opłata za czynsze i działki – 3.637 zł
Koszty przedstawiają się następująco:
Lp. |
§ |
Wyszczególnienie |
Plan 2004r. |
Wykonanie za I pół. 2004r. |
1. |
4010 |
Płace |
450.000.- |
228.995,- |
2. |
4040 |
Fundusz nagród |
50.000.- |
5.237,- |
3. |
4110 |
Koszty ZUS |
90.000.- |
40.944,- |
4. |
4120 |
Fundusz Pracy |
14.000.- |
5.179,- |
5. |
4210 |
Materiały |
150.000,- |
63.213,- |
6. |
4260 |
Energia |
150.000,- |
68.329,- |
7. |
4300 |
Usługi materialne |
70.000,- |
31.347,- |
8. |
4410 |
Delegacje |
700,- |
39,- |
9. |
4440 |
Fundusz socjalny |
18.500,- |
4.182,- |
Razem: |
999.500,- |
447.465,- |
§ 4010 – osobowy fundusz płac planowany 450.000 zł, wykonanie 228.995 zł. są to wydatki poniesione dla 26 pracowników ZUK Ulanów, zatrudnionych na umowę o pracę
§ 4040 – fundusz nagród, plan – 50.000 zł, wykonanie 5.237 zł są to wydatki poniesione na wypłatę 13-tki dla pracowników zakładu
§ 4110 – koszty ZUS, plan: 90.000 zł, wykonanie za pierwsze półrocze 40.944 zł, są to koszty poniesione na ubezpieczenie pracowników.
§ 4120 – fundusz pracy, plan – 14.000 zł, wykonanie – 5.179 zł są to koszty fund. 2.45% od funduszu płac.
§ 4210 – materiały – plan 150.000 zł wykonanie za pierwsze półrocze 63.213 zł są to koszty materiałów poniesione na zakup zarówno materiałów bieżących jak i materiał do rac zleconych, które są niezbędne do funkcjonowania zakładu, takich jak: olej napędowy, benzyna, węgiel, drzewo na opał oraz cement do bieżących zleceń.
§ 4260 – energia, plan 150.000 zł wykonanie 68.329 zł są to koszty energii elektrycznej, przepompowni, oczyszczalni, stacji uzdatniania wody oraz koszty bieżące energii zakładu.
§ 4300 – usługi materialne plan 70.000 zł, wykonanie 31.347 zł, są to wydatki poniesione na opłaty telefonu, badania wody, badania okresowe pracowników, opłaty prowizji bankowych i inne koszty.
§ 4410 – delegacje plan 7.000 zł wykonanie 39 zł są to koszty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zakładu.
§ 4440 – fundusz socjalny plan 18.500zł wykonanie 4.182 zł są to koszty poniesione na zakup bonów towarowych i inne koszty dla pracowników ZUK Ulanów.
Sprawozdanie
z wykonania budżetu za I półrocze 2004 r .
Gminnego Zespołu Administracyjnego Szkół Podstawowych
i Przedszkoli w Ulanowie
W zespole zatrudnionych jest 5 osób.
Obsługą finansową obejmujemy 2 Zespoły Szkół w skład których wchodzi Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, 3 Szkoły Podstawowe wraz z 2 punktami filialnymi, Przedszkole Ulanów z Filią w Bielinach i inwestycje szkolne.
Zespół posiada dochód:
§ 292 – subwencja oświatowa w zł 205 000.00
Koszty:
§ |
Treść |
Plan w zł |
Wykonanie w zł |
4010 |
Wynagrodzenia osobow |
140 863.00 |
64 405.00 |
4040 |
ZFN |
10 559.00 |
10 559.00 |
4110 |
Składki ZUS |
27 000.00 |
13 311.00 |
4120 |
Składki na FP |
3 600.00 |
1 832.00 |
4210 |
Materiały i wyposażenie |
10 000.00 |
1 827.00 |
4270 |
Usługi remontowe |
3 000.00 |
98.00 |
4300 |
Usługi materialne |
5 000.00 |
2 534.00 |
4410 |
Podróże krajowe |
1 500.00 |
145.00 |
4440 |
ZFŚS |
3 478.00 |
1 200.00 |
|
Ogółem |
205 000.00 |
95 911.00 |
Objaśnienie do sprawozdania tabelarycznego:
§ 4010 – wydatki obejmują wynagrodzenia wg umów o pracę
§ 4040 – wydatki obejmują wypłatę ZFN w wysokości 8,5% f. płac za 2004 r.
§ 4110 – wydatki obejmują – składki ZUS w wysokości 18,19 % od wypłaconych wynagrodzeń
§ 4120 – wydatki obejmują – składkę na FP w wysokości 2,45% od wypłaconych wynagrodzeń.
§ 4210 – materiały – wydatki dotyczą zakupu materiałów biurowych druków szkolnych, prasy
§ 4300 – usługi mat. – wydatki obejmują koszt rozmów telefonicznych, napraw ksera, opłat za drobne szkolenia, usług informatycznych
4410 – wydatki obejmują koszty delegacji związane z wyjazdami służbowymi
SPRAWOZDANIE
z wykonania budżetu świetlice przy Szkołach Podstawowych
za I półrocze 2004r.
Świetlice szkolne funkcjonalną w dwóch szkołach podstawowych:
- Szkoła Podstawowa Bieliny
- Szkoła Podstawowa Wólka Tanewska
I dwóch Zespołach Szkół:
- Zespół Szkół Ulanów
- Zespół Szkół Kurzyna Średnia.
W świetlicach pracują 4 nauczycielki i 9 pracowników obsługi. Z wyżywienia korzysta 600- 650 dzieci. W świetlicach tych prowadzone są zajęcia opiekuńcze i pozaszkolne dla dzieci.
Świetlice posiadają dochód
§ 292 – subwencja oświatowa 300 400.00
Koszty
§ |
Treść |
Plan |
Wykonanie |
3020 |
Nagrody i wydatki nie zaliczone do wygrodzenia |
8 000.00 |
3185.00. |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe |
210 500.00 |
104 928.00 |
4040 |
ZFN |
16 835.00 |
16 835.00 |
4110 |
Składki ZUS |
39 919.00 |
20 293.00 |
4120 |
Składki na FP |
5 500.00 |
2 938.00 |
4210 |
Materiały i wyposażenie |
3 300.00 |
519.00 |
4260 |
Zakup energii |
5 000.00 |
1 373.00 |
4440 |
ZFŚS |
11 346.00 |
4 300.00 |
|
Ogółem |
300 400.00 |
154 371.00 |
Objaśnienie do sprawozdania tabelarycznego:
§ 3020 – wydatki obejmują - dodatki mieszkaniowe i wiejskie
§ 4010 – wydatki obejmują wynagrodzenia osobowe wg umów
§ 4040 – wydatki obejmują ZFN w wysokości 8,5% funduszu płac za 2004 r.
§ 4110 – wydatki obejmują składki ZUS w wysokości 17,99 % od wypłaconych wynagrodzeń.
§ 4120 – wydatki obejmują składki na fundusz pracy w wysokości 2,45% od wypłaconych wynagrodzeń.
§ 4210 – materiały – wydatki dotyczą zakupu naczyń i środków czystości
§ 4260 – wydatki dotyczą opłat za gaz
Sprawozdanie
z wykonania budżetu za I półrocze 2004roku –
dowóz dzieci
W 2004 roku dowożone były dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów w Ulanowie i Kurzynie Średniej, Szkoły Podstawowej w Bielinach i Dąbrówce
Ogółem dziennie dowozi się ponad 500 dzieci i młodzieży szkolnej. Dzieci dowożone są przez PKS Stalowa Wola.
Na dowóz uczniów uzyskaliśmy środki:
dotacja budżetowa 80 000.00
Koszty.
§ |
Treść |
Plan |
Wykonanie |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
80 000.00 |
42 525.00 |
Objaśnienia do sprawozdania tabelarycznego.
§ 4300 – wydatki dotyczą dowozu dzieci do szkół.
Sprawozdanie
z wykonania zadań budżetowych za I półrocze 2004 roku –
przedszkoli i oddziałów klas „0” w przedszkolach i szkołach podstawowych
W gminie jest 5 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych tj. w Sz.P. Wólce Tanewskiej, Filii w Hucie Deręgowskiej, Dąbrówce, Kurzynie Średniej i Filii w Dąbrowicy – oddział „0” łączony z I-ą klasą, oraz 2 oddziały przedszkolne w przedszkolach tj. w Przedszkolu Ulanów i Filii Bieliny.
W szkolnych oddziałach „0” jest 4.5 etatu nauczycieli. W oddziałach „0” prze szkołach uczęszczało 56 dzieci.
W przedszkolach jest ogółem 8 etatów nauczycielskich oraz 7.5 etatów obsługi. Do przedszkoli uczęszcza przeciętnie ok. 100 dzieci w tym ok. 65 do Przedszkola w Ulanowie i ponad 30 w Bielinach.
W przedszkolach jest 53 dzieci sześcioletnich, które odbywają przygotowanie przedszkolne w tym w Ulanowie – 38, w Bielinach -15.
Oddziały przedszkolne posiadają dochód.
dotacja budżetowa 647 000.00
Koszty
§ |
Treść |
Plan |
Wykonanie |
3020 |
Nagrody i wydatki nie zaliczone do wynagrodzeń |
23 200.00 |
14 452.00 |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe |
397 800.00 |
193 530.00 |
4040 |
ZFN |
32 672.00 |
32 672.00 |
4110 |
Składki na ZUS |
79 093.00 |
41 341.00 |
4120 |
Składki na FP |
10 696.00 |
5 810.00 |
4210 |
Materiały i wyposażenie |
9 500.00 |
2 328.00 |
4220 |
Zakup art. żywnościowych |
33 000.00 |
16 142.00 |
4240 |
Zakup pomocy naukowych |
2 000.00 |
0.00 |
4260 |
Zakup energii |
18 000.00 |
8 171.00 |
4270 |
Zakup usług remontowych |
3 000.00 |
0.00 |
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
1 500.00 |
15.00 |
4300 |
Zakup pozostałych usług |
9 500.00 |
3 550.00 |
4110 |
Podróże służbowe |
1 000.00 |
76.00 |
4440 |
ZFŚS |
26 039.00 |
10 000.00 |
|
Ogółem |
647 000.00 |
328 087.00 |
Objaśnienia do sprawozdania tabelarycznego:
§ 3020 – wydatki dotyczą wypłaty – dodatków mieszkaniowych i wiejskich
§ 4010 – wydatki obejmują wynagrodzenia wg umów
§ 4040 – wydatki obejmują ZFN w wysokości 8,5% funduszu płac za 2003r.
§ 4110 – wydatki dotyczą składek ZUS w wysokości 17,99 % od wypłaconych wynagrodzeń,
§ 4120 – wydatki dotyczą składki na FP w wysokości 2,45% od wynagrodzeń
§ 4260 – wydatki obejmują zużycie energii elektrycznej i gazu
§ 4270 – zakup usług remontowych, wydatki zostaną poniesione czasie wakacji
§ 4280- opłaty za badania okresowe pracowników
§ 4300 – obejmuje opłaty za telefon, usługi komunalne, przeglądy obiektów i inne drobne usługi
§ 4440 – środki na ZFŚS zatrudnionych pracowników
Sprawozdanie
z wykonania budżetu za I półrocze 2004r.
Szkoły Podstawowe z terenu Gminy i Miasta Ulanów.
Na terenie Gminy i Miasta Ulanów funkcjonuje 5 szkół podstawowych w tym 2 w zespołach szkół łącznie z gimnazjami tj. w Ulanowie i Kurzynie Średniej.
Sz.P w Wólce Tanewskiej posiada Filie w Hucie Deręgowskiej z klasami 0-III oraz Sz.P. Kurzyna Średnia z Filia w Dąbrowicy również z klasami 0-III.
Ogółem we wszystkich szkołach zatrudnionych jest 67 nauczycieli oraz 30 etatów pracowników obsługi.
Do szkół podstawowych uczęszcza 742 uczniów, którzy uczą się w 41 oddziałach.
Szkoły posiadają dochód:
§. 292 – subwencja oświatowa 3 246 968.00
Koszty
§ |
Treść |
Plan |
Wykonanie |
3020 |
Nagr. i wydatki osobowe nie zal. do wynagrodzeń |
135 000.00 |
76 132.00 |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe |
1 704 300.00 |
977 027.00 |
4040 |
ZFN |
148 000.00 |
147 803.00 |
4110 |
Składki ZUS |
355 000.00 |
211 546.00 |
4120 |
Składki na FP |
47 798.00 |
28 935.00 |
4210 |
Materiały i wyposażenie |
50 000.00 |
9 271.00 |
4240 |
Zakup pomocy naukowych |
37 480.00 |
1 825.00 |
4260 |
Zakup energii |
134 406.00 |
98 813.00 |
4270 |
Zakup usług remontowych |
32 801.00 |
2 574.00 |
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
4 000.00 |
478.00 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
40 000.00 |
20 212.00 |
4410 |
Krajowe podróże służbowe |
4 000.00 |
306.00 |
4440 |
ZFŚS |
137 397.00 |
49 500.00 |
6050 |
Wydatki inwestycyjne |
416 786.00 |
243 701.00 |
|
Ogółem |
3 246 968.00 |
1 868 123.00 |
Objaśnienia do sprawozdania tabelarycznego:
Koszty:
§ 3020 – wydatki obejmują wypłatę - dodatków mieszkaniowych i wiejskich nauczycieli oraz odzież roboczą i ochronną
§ 4010 – wydatki dotyczą wypłaty wynagrodzeń wg. umów,
§ 4110 – wydatki dotyczą składek ZUS w wysokości 17,99 % wypłaconego
wynagrodzenia,
§ 4120 – wydatki dotyczą składki na FP w wysokości 2,45% wypłaconego
wynagrodzenia,
§ 4210 – wydatki obejmują wydatki związane z zakupem środków czystości, materiałów do drobnych napraw i remontów, materiały biurowe
§ 4240- wydatki obejmują zakup czasopism i pomocy naukowych niezbędnych do realizacji programu nauczania
§ 4260 – wydatki obejmują
- zakup energii i gazu
- zakup wody
§ 4270 – wydatki obejmują usługi drobne usługi remontowe na obiektach szkolnych
§ 4280 – wydatki dotyczą badań okresowych pracowników
§ 4300 – wydatki dotyczą kosztów rozmów telefonicznych, usług komunalnych, prowizji bankowych, drobne usługi za naprawy i remonty sprzętu tj. komputerów ksero
§ 4410 - obejmuj wydatki związane z wyjazdami służbowymi
§ 6050 – wydatki inwestycyjne przeznaczone są na remont budynku starej Szkoły Podstawowej w Ulanowie. Wykonane zostały ściany zewnętrzne i sufity z płyt gipsowych, zmieniono przykrycie dachu z orynnowaniem, nowa instalacja wodo- kanalizacyjna oraz c.o.
Trwają prace przy odnowie elewacji zewnętrznej.
§ 4040 – Zakładowy Fundusz Nagród
§ 4440 – Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Sprawozdanie
z wykonania budżetu za I półrocze 2004 r.
Gimnazja.
Na terenie gminy znajdują się dwa gimnazja w Zespołach Szkół ze szkołami podstawowymi tj. w Ulanowie i Kurzynie Średniej . W gimnazjach jest 28 etatów nauczycieli. Do Gimnazjów uczęszcza 357 uczniów w 16 oddziałach.
Gimnazja posiadają dochód:
§ 292 – subwencja oświatowa 1 832 300.00
Koszty
§ |
Treść |
Plan |
Wykonanie |
3020 |
Nagr. i wydatki nie zaliczone do wynagrodzenia |
58 000.00 |
28 518.00 |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe |
640 000.00 |
318 211.00 |
4040 |
ZFN |
53 252.00 |
53 252.00 |
4110 |
Składki ZUS |
126 500.00 |
69 715.00 |
4120 |
Składki na FP |
16 948.00 |
9 782.00 |
4210 |
Materiały i wyposażenie |
15 000.00 |
1 595.00 |
4240 |
Pomoce naukowe |
39 000.00 |
635.00 |
4260 |
Zakup energii |
80 000.00 |
45 995.00 |
4270 |
Zakup usług remontowych |
5 000.00 |
0.00 |
4280 |
Usługi zdrowotne |
3 000.00 |
0.00 |
4300 |
Usługi pozostałe |
13 000.00 |
6 543.00 |
4410 |
Krajowe podróże służbowe |
1 000.00 |
96.00 |
4440 |
ZFŚS |
41 600.00 |
15 000.00 |
6050 |
Środki inwestycyjne |
740 000.00 |
0.00 |
|
Ogółem |
1 832 300.00 |
549 342.00 |
Objaśnienia do sprawozdania tabelarycznego:
nauczycielom
§ 4010 – wydatki dotyczą wypłaty wynagrodzeń wg umów
§ 4040 – wydatki obejmują wypłatę ZFN w wysokości 8,5% funduszu płac za 2004r.
§ 4110 – wydatki obejmują składkę ZUS w wysokości 17,99% wypłaconych
wynagrodzeń,
§ 4120 – wydatki obejmują składki na FP w wysokości 2,45% od wypłaconych
wynagrodzeń
§ 4210 – wydatki obejmują zakupy - materiałów biurowych
- różnych materiałów i środków czystości
§ 4240 – wydatki dotyczą zakupu prasy fachowej i książek do biblioteki
§ 4280 – wydatki dotyczą badań okresowych pracowników
& 4260 – wydatki na poniesione na opłatę za energie elektryczną i gaz
§ 4300 - wydatki dotyczą: - ochrona szkoły w Ulanowie
- pozostałe drobne usługi
- ubezp. pr. komp.
- rozmowy telefoniczne
. - usł . komunalne
- usł. transportowe
§ 4410 – wydatki dotyczą wyjazdów służbowych pracowników
§ 6050 - wydatki dotyczą drobnych prac wykończeniowych przy budowie sali gimnastycznej wydatków Kurzynie Średniej
Sprawozdanie
z wykonania zadań budżetowych za I pół. 2004r.
dla placówek dokształcania i doskonalenia nauczycieli.
Na dokształcenia i szkolenia dla wszystkich nauczycieli w gminie zostały wydzielone środki:
Dotacja budżetowa: 18 000.00
Koszty:
§ |
Treść |
Plan |
Wykonanie |
4210 |
Zakup materiałów i wyp. |
2 000.00 |
0.00 |
4300 |
Usługi pozostałe |
13 000.00 |
4 676.00 |
4410 |
Delegacje |
3 000.00 |
0.00 |
|
Ogółem |
18 000.00 |
4 676.00 |
Objaśnienia do sprawozdania tabelarycznego:
§ 4300 – usługi pozostałe – wydatki dotyczą szkolenia rad pedagogicznych i zwrot kosztów związanych z opłatami za czesne studiujących nauczycieli
§ 4410 – podróże służbowe – wydatki dotyczą wypłat delegacji studiujących nauczycieli.
§ 4210 – zakup materiałów szkoleniowych
Sprawozdanie
z wykonania zadań budżetowych za I pół. 2004 r.
pozostała działalność
Na potrzeby własne szkół została stworzona grupa interwencyjna , która wykonuje pracę przy budowie sali gimnastycznej w Kurzynie Średniej i innych szkołach. W grupie interwencyjnej zatrudnionych jest 12 pracowników w ramach Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich , finans0owanego częściowo ze środków Banku Światowego – umowa podpisana w Wojewódzkim Urzędem Marszałkowskim w Rzeszowie.
Dotacja 37 560.00
Koszty:
§ |
Treść |
Plan |
Wykonanie |
3020 |
Nagrody i wyd. nie zal. do wynagrodzeń |
1 200.00 |
0.00 |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe |
27 220.00 |
8 996.00 |
4110 |
Składki ZUS |
6 000.00 |
0.00 |
4120 |
Składki na FP |
1 420.00 |
0.00 |
4210 |
Materiały i wyposażenie |
1000.00 |
0.00 |
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
720.00 |
440.00 |
|
Ogółem |
37 560.00 |
9 436.00 |
Objaśnienia do sprawozdania tabelarycznego:
§ 4010 – wydatki dotyczą wypłat wynagrodzenia dla pracowników grupy interwencyjnej
§ 4110 – wydatki obejmują składkę ZUS w wysokości 17,46% wypłaconych wynagrodzeń
§ 4120 - wydatki obejmują składkę na FP w wysokości 2,45% wypłaconych wynagrodzeń
GMINNE CENTRUM KULTURY W ULANOWIE
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI za I - półr. 2004 roku
BIBLIOTEKI
Na terenie Gminy i Miasta Ulanów działa 5 bibliotek :
Ulanów, Bieliny, Kurzyna, Wólka Tanewska, Glinianka.
1. Główne zadania realizowane w I półroczu 2004 roku :
- działalność upowszechniania bibliotek ze szkołami,
- praca kulturalno-oświatowa z czytelnikami,
- doskonalenie pracy poprzez dokładne katalogi,
- dbanie o estetyczny wygląd lokali bibliotecznych.
2. Realizacja wskaźnika zakupu nowości :
Ogółem przybyło 104 vol. Na zakup książek w I półroczu 2004 roku wydano 1.712 zł.
3. Czytelnictwo :
W bibliotekach ogółem zarejestrowano 906 czytelników.
4. Wypożyczenia :
Ogółem wypożyczono 16.235 vol.
DOM KULTURY
Zatrudnionych 5 osób w tym : dyrektor, instruktor artystyczny i dwóch dozorców w pełnym wymiarze czasu pracy natomiast księgowa i sprzątaczka w 1/2 wymiaru czasu pracy. Dla potrzeb bieżących pracy kół zainteresowań zatrudnionych było dwóch instruktorów w ramach umowy-zlecenia.
Do najważniejszych form pracy Domu Kultury należą :
Zajęcia wokalne, taneczne, teatralne, działalność filmowa, kółko fotograficzne, kapela regionalna. Ponadto odbyły się imprezy okolicznościowe, spektakle teatralne, konkursy, pokazy i prezentacje.
zajęcia wokalne :
Podobnie jak w latach ubiegłych w I półroczu 2004 roku działała w GCK grupa wokalna. Uczestniczki zajęć doskonaliły swój warsztat wokalny, ćwiczyły nowy repertuar, brały udział w imprezach organizowanych przez GCK jak również imprezach zewnętrznych. Szczególnym uznaniem cieszyły się występy grupy „LARGO” i „FAMA” oraz solowe prezentacje poszczególnych uczestniczek zajęć.
zajęcia taneczne :
Bardzo szerokim zainteresowaniem cieszyły się zajęcia taneczne. Uczestnicy zajęć uczyli się układów choreograficznych jak i wybranych tańców standardowych. Prowadząca zajęcia dostosowywała program do potrzeb GCK oraz indywidualnych oczekiwań uczestników. Grupa taneczna występowała podczas imprez organizowanych przez GCK oraz uświetniała swoimi występami inne imprezy okolicznościowe.
nauka gry w klasie fortepianu i gitary :
Z uwagi na ograniczoną bazę lokalową i małe zainteresowanie edukacją muzyczną w I półroczu 2004r nauka gry w klasie fortepianu i gitary została zawieszona. Wznowienie zajęć nastąpi zaraz po zgłoszeniu się zainteresowanych.
kółko teatralne :
W I półroczu 2004 roku działało także kółko teatralne. Uczestnicy kółka brali udział w konkursach recytatorskich na terenie GCK oraz na scenach innych ośrodków kultury.
działalność filmowa :
W związku z małym zainteresowaniem filmami kinowymi i brakiem odpowiedniego standardu kina w I półroczu 2004 roku odbyły się tylko dwa seanse filmowe. Były to seanse organizowane dla młodzieży LO w Ulanowie.
kółko fotograficzne :
Wzorem roku ubiegłego I połowie 2004 roku w GCK działało kółko fotograficzne. Spotkania odbywały się nieregularnie tzn. w zależności od potrzeb. Uczestnicy kółka pracowali na własnych materiałach i sprzęcie. Działalność kółka fotograficznego była eksponowana na wystawie stałej w galerii Gminnego Centrum Kultury.
kapela regionalna :
Podobnie jak w latach ubiegłych w I półroczu 2004 roku działała przy GCK kapela regionalna. Skład kapeli był taki sam jak w roku ubiegłym tj. sześciu muzyków i wokalista. Kapela ćwiczyła charakterystyczny repertuar regionalny i tradycyjne melodie flisackie. W I półroczu kapela kilkakrotnie prezentowała swoje umiejętności. Próby odbywały się w zależności od potrzeb.
imprezy odbyte w GCK
· Jasełka w wykonaniu dzieci i młodzieży szkolnej,
· „Wszystko zależy od dziadka” – występ teatru amatorskiego z Tarnogrodu,
· „Bezpieczna droga” w wyk. aktorów Agencji „Szafir” z Krosna,
· Eliminacje Gminne Wojewódzkiego Konkursu Piosenki Ekologicznej,
· „Zemsta” – występ teatru amatorskiego z MDK w Tarnobrzegu,
· Projekcja filmów dla młodzieży szkolnej pt „Edi”, „Pornografia”
· Eliminacje wstępne konkursu „Wygraj Sukces”
· Eliminacje Gminne Konkursu „Poeci i pisarze dzieciom”
· Organizacja „Ogólnopolskich Dni Flisactwa – Ulanów 2004,
udział w imprezach zewnętrznych :
· Eliminacje finałowe Wojewódzkiego Konkursu Piosenki Ekologicznej
w Tarnobrzegu,
· „Poeci i pisarze dzieciom”- eliminacje rejonowe w Nisku,
· „Wygraj sukces”- eliminacje rejonowe w Przeworsku,
Podobnie jak w latach ubiegłych uzupełnieniem jest działalność mająca na celu wypracowanie środków finansowych dla potrzeb utrzymania i eksploatacji budynku GCK. Głównym źródłem dochodów własnych są wynajmy sali widowiskowej na wesela. Rodzajowo wypracowane dochody i koszty obrazuje tabelaryczne zestawienie, które stanowi
załącznik do niniejszej części opisowej.
Wykonanie planu finansowego |
Gminnego Centrum Kultury w Ulanowie |
za I półr. 2004r. |
|
|
|
|
Biblioteka |
Paragraf |
Dział - 921 |
Plan 2004 |
Wykonanie I półr. 2004 |
|
Dochody - rozdział 92116 |
|
|
|
dotacja z budżetu |
130.000 |
70.000 |
|
dochody własne |
- |
- |
|
Razem - dochody |
130.000 |
70.000 |
|
Koszty |
|
|
§ 401 |
osobowy fundusz płac |
92.500 |
46.195 |
§ 402 |
dodatkowe wynagrodzenie roczne |
6.700 |
6.698 |
§ 411 |
składki na ubezpieczenie społeczne |
16.200 |
9.141 |
§ 412 |
składki na fundusz pracy |
2.300 |
1.262 |
§ 421 |
zakup materiałów i wyposażenia |
3.050 |
2.042 |
|
w tym: |
|
|
|
- zakup opału |
2.200 |
1.100 |
|
- zakup środków czystości |
200 |
154 |
|
- zakup druków i katalogów |
200 |
479 |
|
- pozostałe |
450 |
309 |
§ 424 |
zakup książek |
4.000 |
1.712 |
§ 426 |
energia |
1.000 |
850 |
§ 430 |
prowizje bankowe |
200 |
19 |
§ 441 |
krajowe podróże służbowe |
200 |
114 |
§ 444 |
odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych |
3.850 |
1.739 |
|
Razem - koszty |
130.000 |
69.772 |
|
|
|
|
|
Dom Kultury |
|
|
Paragraf |
Dział 921 |
Plan 2004 |
Wykonanie I półr. 2004r. |
|
Dochody - rozdział 92109 |
|
|
|
dotacja z budżetu |
160.000 |
82.000 |
|
083 - dochody własne |
40.000 |
37.781 |
|
w tym: |
|
|
|
- wynajem Sali |
10.000 |
1.400 |
|
- odpłatność za filmy i spektakle |
3.000 |
575 |
|
- bilety wstępu na zabawy |
26.200 |
18.360 |
|
- dotacje pozostałe |
- |
17.446 |
|
- odpłatność za kółka zainteresowań |
800 |
- |
|
092 - odsetki |
100 |
10 |
|
Razem - dochody |
200.100 |
119.791 |
|
Koszty |
|
|
§ 401 |
- osobowy fundusz płac |
84.000 |
42.385 |
§ 402 |
- dodatkowe wynagrodzenie roczne |
5.420 |
5.418 |
§ 411 |
- składki na ubezpieczenie społeczne |
16.000 |
8.496 |
§ 412 |
- składki na fundusz pracy |
2.300 |
1.186 |
§ 421 |
- zakup materiałów i wyposażenia |
45.900 |
38.224 |
|
w tym: |
|
|
|
- zakup środków czystości |
1.500 |
779 |
|
- zakup art. biurowych i dekoracyjnych |
1.200 |
1.193 |
|
- zakup okien |
20.000 |
13.656 |
|
- organizacja Ogólnopolskich Dni Flisactwa |
8.200 |
8.106 |
|
- zakup art. spożywczych na Bal Sylwestrowy |
5.000 |
4.897 |
|
- pozostałe |
10.000 |
9.684 |
§ 426 |
zużycie energii elektrycznej i gazu |
18.000 |
13.712 |
§ 430 |
usługi pozostałe |
24.100 |
24.004 |
|
- umowy zlecenia i o dzieło |
9.000 |
8.673 |
|
- wynajem filmów |
800 |
306 |
|
- prowizje bankowe |
900 |
485 |
|
- usługi pocztowo-telekomunikacyjne |
2.800 |
2.064 |
|
- usługi komunalne |
900 |
542 |
|
- umowy zlecenia Ogólnopolskie Dni Flisactwa |
7.500 |
9.990 |
|
- opłaty ZAIKS |
1.000 |
990 |
|
- pozostałe |
1.200 |
954 |
§ 441 |
krajowe podróże służbowe |
900 |
788 |
§ 444 |
odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych |
3.480 |
2.434 |
|
Razem - koszty |
200.100 |
136.647 |
|
|
|
|
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ULANOWIE
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU ZA I PÓŁROCZE 2004R
Ośrodek Pomocy Społecznej realizuje zadania zlecone gminie oraz zadania własne gminy.
Plan Ośrodka za I półrocze 2004 roku wynosi kwotę 806 596,00 zł.
Wykonanie za I półrocze wynosi 381 763,00zł.
Dział
|
Rozdział |
Plan |
Wykonanie |
852 |
85212 |
362 942 |
168 566 |
852 |
85213 |
9 700 |
4 777 |
852 |
85214 |
279 152 |
130 525 |
852 |
85216 |
1 654 |
1 654 |
852 |
85219 |
115 148 |
57 441 |
852 |
85295 |
38 000 |
18 800 |
Razem |
|
806 596 |
381 763 |
Na wielkość wydatków na pomoc społeczną składają się:
1. Świadczenia rodzinne, które OPS realizuje od miesiąca maja 2004 roku i wydatkowane za okres 2 miesięcy środki na zasiłki rodzinne oraz dodatki do zasiłków dla 308 osób na kwotę 134 110
2. Świadczenia pielęgnacyjne dla 14 osób na kwotę 11 340
3. Zasiłki pielęgnacyjne dla 31 osób na kwotę 8 784
4. Składki społeczne dla 12 osób na kwotę 3 141
5. Składki zdrowotne dla 5 osób na kwotę 305
6. Płace i pochodne od wynagrodzeń 4 506
7. Zakup materiałów i usług 1 205
8. Delegacje 95
9. Zakupy inwestycyjne (zakup komputera, drukarki) 5 080
10. Składki na ubezpieczenie zdrowotne dla podopiecznych dla 29 osób 4 777
11. Zasiłki stałe dla 30 osób na kwotę 38 325
12. Zasiłki wyrównawcze dla 29 osób na kwotę 36 409
13. Zasiłki okresowe gwarantowane dla 2 osób na kwotę 2 950
14. Zasiłki z tytułu macierzyństwa dla 13 osób na kwotę 23 218
15. Zasiłki okresowe dla 21 osób na kwotę 5 268
16. Składki na ubezpieczenie społeczne dla 11 osób na kwotę 5 845
17. Zasiłki jednorazowe dla 95 osób na zakup żywności, odzieży ,opału i braku
.możliwości zatrudnienia 18 510
18. Dożywianie w szkołach dla 187 dzieci na kwotę 18 800
19. Zasiłki rodzinne dla 3 osób i pielęgnacyjne dla 2 osób na kwotę 1 654
20. Utrzymanie ośrodka, płace, pochodne od wynagrodzeń dla 4 pracowników 57 441
.
|