http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2018-2023
STATUT GMINY i MIASTA ULANÓW
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2010-2014
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2010-2014
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Ulanów na lata 2007-2013
Zarządzenia Burmistrza 2004r.
Zarządzenia Burmistrza 2005r.
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2006-2010
Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały do roku 2005
Uchwały 2006 rok
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2006-2010
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Zarządzenia Burmistrza 2004r. 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:59
data ostatniej modyfikacji:  24-10-2012 | 09:59
Zarządzenie Nr 68/2004 z dnia 29.11.2004r. w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy i miasta na 2004r. 24.10.2012

ZARZĄDZENIE  Nr 68/2004

Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie

z dnia 29 listopada 2004r.

w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy i miasta na 2004r.

 

= = = = = = = = = =

 

        Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z p.zm/ oraz § 15 Uchwały Rady Miejskiej Nr XIII/87/2004 z 24 lutego 2004r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy i miasta Ulanów na 2004r.,

 

z a r z ą d z a m ,  co następuje:

 

§ 1

 

1. Zmniejszam wydatki budżetowe o kwotę 22.684,- zł jak poniżej:

600   60016      4210                6.000,-      zakup materiałów i wyposażenia   

710   71095      4300                   284,-      zakup usług pozostałych

750   75023      4010                5.000,-      wynagrodzenie osobowe

754   75412      3030                   600,-      różne wydatki na rzecz osób

                                                                              fizycznych 

754   75412      4270                1.700,-      zakup usług remontowych

754   75412      4300                1.000,-      zakup usług pozostałych

754   75412      4430                1.200,-      różne podatki i składki

851   85154      3030                   900,-      różne wydatki na rzecz osób

                                                                              fizycznych

851   85154      4210                1.300,-      zakup materiałów i wyposażenia

852   85219      4010                1.200,-      wynagrodzenie osobowe

926   92695      3030                2.000,-      różne wydatki na rzecz osób

                                                                              fizycznych

926   92695      4210                1.500,-      zakup materiałów i wyposażenia

 

2. Zwiększam wydatki budżetowe o kwotę 22.684,- zł jak poniżej:

600    60016     4270                6.000,-      zakup usług remontowych

710    71095     4210                   284,-      zakup materiałów i wyposażenia

750    75023     4300                5.000,-      zakup usług pozostałych

754    75412     4210                4.500,-      zakup materiałów i wyposażenia

851    85154     4300                2.200,-      zakup usług pozostałych

852    85219     4300                1.200,-     zakup usług pozostałych

926    92695     4300                3.500,-      zakup usług pozostałych

 

§ 2

1. Zwiększam dochody budżetowe o kwotę 104.979,- zł jak poniżej:

801   80195      2030                    300,-     dotacja celowa na prace komisji

kwalifikacyjnej

852   85212      2010             102.000,-     dotacja celowa na zasiłki rodzinne

852   85214      2010                 2.679,-     dotacja na zasiłki i zapomogi

 

2. Zwiększam wydatki budżetowe o kwotę 104.979,- zł jak poniżej:

801    80195     4300                   300,-     zakup usług pozostałych

852    85212     3110              99.960,-     świadczenia społeczne

852    85212     4010                1.234,-     wynagrodzenie osobowe

852    85212     4110                   255,-     składki na ubezpieczenie społeczne

852    85212     4210                   551,-     zakup materiałów i wyposażenia

852    85214     3110                2.679,-     świadczenia społeczne

 

 

§ 3

1. Zmniejszam dochody budżetowe o kwotę 171,- zł jak poniżej:

852   85213      2010                   171,-      dotacja celowa na realizację

                                                                              zadań bieżących

 

2. Zmniejszam wydatki budżetowe o kwotę 171,- zł jak poniżej:

852   85213      4130                   171,-      składki na ubezpieczenie zdrowotne    

 

 

§ 4

1. Zmniejszam dochody budżetowe o kwotę 69.949,- zł jak poniżej:

852   85219      2010              69.949,-      dotacja celowa na realizację

                                                                              zadań bieżących

 

2. Zwiększam dochody budżetowe o kwotę 69.949,- zł jak poniżej:

852   85219      2030              69.949,-      dotacja celowa na zadania własne  

 

 

§ 5

Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy i Miasta.

 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska