http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2018-2023
STATUT GMINY i MIASTA ULANÓW
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2010-2014
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2010-2014
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Ulanów na lata 2007-2013
Zarządzenia Burmistrza 2004r.
Zarządzenia Burmistrza 2005r.
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2006-2010
Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały do roku 2005
Uchwały 2006 rok
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2006-2010
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Zarządzenia Burmistrza 2004r. 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:59
data ostatniej modyfikacji:  24-10-2012 | 09:59
Zarządzenie Nr 70/2004 z dnia 15.12.2004r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie. 24.10.2012

ZARZĄDZENIE  Nr 70/2004

Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie

z dnia 15 grudnia 2004r.

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta  w Ulanowie.

 

 

= = = = = = = = = =

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U.z 2001r.Nr 142, poz. 1591 z p.zm./

 

 

z a r z ą d z a m, co następuje:

 

§ 1

 

Zmieniam Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie zatwierdzony moim Zarządzeniem Nr 3/2002 z dnia 28.11.2002r. w zakresie przedłożonego mi projektu zmian regulaminu.

 

§ 2

Zmiany stanowią załącznik do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 3

 

Zobowiązuję Sekretarza Gminy do opracowania jednolitego tekstu Regulaminu Organizacyjnego Gminy i Miasta Ulanów.

 

§ 4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie

W części I § 3 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

Siedzibą Urzędu jest budynek administracyjny w Ulanowie przy ulicy Rynek 5

§ 4 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

Urząd jest czynny w dniach: poniedziałek, środa, czwartek i piątek w godzinach od 730 do 1530, wtorek od 800 do 1600 .

W części III dotyczącej komórek organizacyjnych Urzędu Gminy i Miasta

W § 7 pkt 3 podpunkt 3 otrzymuje brzmienie:

Stanowisko pracy ds. wojskowych, obrony cywilnej, gospodarki lokalami, dodatków mieszkaniowych i cmentarnictwa             SO,OC,ZK,GK

w pkt 4 słowa 9 ½ etatu zastępuje się słowami 10 ½ etatu

podpunkt 6 otrzymuje brzmienie:

2-osobowe stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia

OS,GK,DK,Kf,PG,T,Z

podpunkt 8 otrzymuje brzmienie:

Stanowisko pracy ds. organizacyjnych i informacji publicznej            - Or, BIP

W § 26 dodaje się

Z zakresu gospodarki lokalami:

1)      administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi         i użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi,

2)      ustalanie stawek czynszu i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe.

Z zakresu dodatków mieszkaniowych:

1) realizacja zadań dotyczących dodatków mieszkaniowych – zgodnie z ustawą z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.

Z zakresu cmentarnictwa:

1)      realizacja zadań wynikających z przepisów o cmentarzach oraz chowaniu zmarłych,

2)      opieka nad grobami i cmentarzami wojennymi.

W § 28 dodaje się do zadań z zakresu gospodarki gruntami:

3)      załatwianie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,

4)      wyłączenie gruntów z produkcji,

5)      sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych na okres 10 lat /zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników/,

6)      prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu użytkowania wieczystego.

Zmienia się § 32

nazwa brzmi: Stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia 

Wykreśla się podpunkt 1,2,3,4, i 7 z zakresu gospodarki komunalnej

Wykreśla się zadania z zakresu gospodarki ziemią

Dodaje się zadania z § 34 z zakresu: drogownictwa; kultury, kultury fizycznej       i turystyki; promocji gminy i miasta oraz zdrowia.

§ 34 otrzymuje brzmienie:

Stanowisko pracy do spraw organizacyjnych i informacji publicznej

Zadania z zakresu spraw organizacyjnych:

1)      śledzenie przepisów zawartych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich oraz przekazywanie ich na odpowiednie stanowiska,

2)      podczas nieobecności pracownika Sekretariatu – obsługa Sekretariatu              i wykonywanie innych czynności z zakresu spraw administracyjno-gospodarczych mu przypisanych tj.:

-                                 czynności kancelaryjne takie jak:

      1/  przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę,

      2/ wysyłanie pism wychodzących z Urzędu,

      3/ przyjmowanie spraw i podań interesantów,

      4/ prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,

      5/ obsługa centrali telefonicznej, faxu.

-                                 prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,

-                                 rozdział wpływów między pracowników zgodnie z dekretacją na pismach,

-                                 zakup materiałów biurowych, środków czystości.

Zadania z zakresu informacji publicznej:

1)      realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym:

      1/ prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,

2/ wprowadzania i uaktualniania danych przekazanych przez jednostki organizacyjne Gminy, referaty i samodzielne stanowiska pracy  w Urzędzie Gminy i Miasta,

      3/ stosowanie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,

      4/ odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych, a w szczególności:

-         zabezpieczenie danych osobowych przed udostępnieniem ich osobom nie upoważnionym,

-         zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed zabraniem ich ze stanowisk pracy przez osoby do tego nie upoważnione,

-         obowiązek zachowania w tajemnicy wiadomości o danych osobowych /obowiązek ten istnieje również po ustaniu zatrudnienia/.

W załączniku nr 1 § 4 pkt 1 otrzymuje brzmienie: Burmistrz Gminy i Miasta lub Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 800 do 1600

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska