ZARZĄDZENIE Nr 8/2005
Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie
z dnia 22 lutego 2005r.
w sprawie przygotowania materiałów do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy i Miasta Ulanów za 2004 rok.
= = = = = = = = =
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z p.zm./ oraz art.136 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz. 148 z p.zm./
z a r z ą d z a m, co następuje:
§ 1
Zobowiązuję kierowników jednostek organizacyjnych gminy, kierowników referatów i pracowników realizujących zadania na samodzielnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy i Miasta do opracowania sprawozdania z wykonania budżetu za 2004 rok.
§ 2
Informacja winna być sporządzona w formie pisemnej w zakresie:
- dochodów według ważniejszych źródeł;
- wydatków według klasyfikacji budżetowej w podziale na działy i rozdziały.
Do informacji należy dołączyć krótką część opisową.
§ 3
Opracowaną informację należy złożyć w Biurze Rady Miejskiej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.03.2005r.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|