ZARZĄDZENIE Nr 12/2005
Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie
z dnia 18 marca 2005r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Miasta w Ulanowie.
= = = = = = = = =
Działając na podstawie art.31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z p.zm./ oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości /Dz.U. z 2002r. Nr 76, poz. 694/,
z a r z ą d z a m, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Sarzyniak Jolanta
2. Stec Anna
3. Wołoszyn Małgorzata
do przeprowadzenia inwentaryzacji majątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Ulanowie.
§ 2
Inwentaryzację należy przeprowadzić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2005 roku.
§ 3
Niezwłocznie po przeprowadzeniu inwentaryzacji wszystkie dokumenty z nią związane Komisja Inwentaryzacyjna przekaże Skarbnikowi Gminy.
§ 4
Nadzór nad terminowym przeprowadzeniem w/w inwentaryzacji powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|