http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2018-2023
STATUT GMINY i MIASTA ULANÓW
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2010-2014
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2010-2014
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Ulanów na lata 2007-2013
Zarządzenia Burmistrza 2004r.
Zarządzenia Burmistrza 2005r.
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2006-2010
Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały do roku 2005
Uchwały 2006 rok
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2006-2010
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Zarządzenia Burmistrza 2005r. 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:59
data ostatniej modyfikacji:  24-10-2012 | 09:59
Zarządzenie Nr 74/2005 z dnia 19.12.2005r. w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy i miasta na 2005r. 24.10.2012

ZARZĄDZENIE  Nr 74/2005

Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie

z dnia 19 grudnia 2005r.

w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy i miasta na 2005r.

 

= = = = = = = = = =

 

        Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z p.zm/ oraz § 14 Uchwały Rady Miejskiej Nr XXIV/157/2005 z 22 marca 2005r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy i miasta Ulanów na 2005r.,

 

z a r z ą d z a m ,  co następuje:

 

§ 1

1. Zmniejszam wydatki budżetowe o kwotę  119.001,- zł jak poniżej:

750   75023      4170            500,-     wynagrodzenie bezosobowe

750   75023      4210         5.000,-     zakup materiałów i wyposażenia

750   75023      4270         1.000,-     zakup usług remontowych

750   75023      4410         1.500,-     podróże służbowe krajowe

750   75023      6060         4.000,-     wydatki na zakupy inwestycyjne

801   80101      4040            720,-     dodatkowe wynagrodzenie roczne

801   80101      4240         2.810,-     zakup pomocy naukowych

801   80101      4270       39.433,-     zakup usług remontowych

801   80101      4280            594,-     zakup usług zdrowotnych

801   80101      4350            726,-     opłaty za usługi internetowe

801   80101      4580            400,-     pozostałe odsetki

801   80103      3020            876,-     wydatki osobowe nie zaliczone  do wynagrodzeń

801   80103      4110            933,-     składki na ubezpieczenia społeczne

801   80104      3020         1.801,-     wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

801   80104      4170            301,-     wynagrodzenia bezosobowe

801   80104      4240         1.547,-     zakup pomocy naukowych

801   80104      4260         4.239,-     zakup energii

801   80104      4270         5.177,-     zakup usług remontowych

801   80104      4280         1.170,-     zakup usług zdrowotnych

801   80104      4410            448,-     podróże służbowe krajowe

801   80110      4010       13.692,-     wynagrodzenia osobowe

801   80110      4210         3.600,-     zakup materiałów i wyposażenia

801   80110      4240         1.533,-     zakup pomocy naukowych

801   80110      4270         3.064,-    zakup usług remontowych

801   80110      4280         2.414,-    zakup usług zdrowotnych

801   80113      4300         7.238,-    zakup usług pozostałych

801   80114      4270         1.378,-    zakup usług remontowych

801   80114      4280            270,-    zakup usług zdrowotnych

801   80114      4350            380,-    opłaty za usługi internetowe

801   80146      4210            520,-    zakup materiałów i wyposażenia

801   80146      4300         3.556,-    zakup usług pozostałych

854   85401      3020         1.978,-    wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń

854   85401      4210         1.187,-    zakup materiałów i wyposażenia

854   85401      4260         1.316,-    zakup energii   

900   90003      4300         3.000,-     zakup usług pozostałych

921   92195      4300            700,-     zakup usług pozostałych  

 

2. Zwiększam wydatki budżetowe o kwotę  119.001,- zł jak poniżej:

750   75023     4260          2.000,-     zakup energii

750   75023     4300        10.000,-     zakup usług pozostałych

801   80101     3020          2.473,-     wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń

801   80101     4010        35.373,-     wynagrodzenia osobowe

801   80101     4110        20.125,-     składki na ubezpieczenie społeczne

801   80101     4120             654,-     składki na Fundusz Pracy

801   80101     4170             743,-     wynagrodzenia bezosobowe

801   80101     4300          2.500,-     zakup usług pozostałych

801   80103     4010          2.954,-     wynagrodzenia osobowe

801   80103     4120             156,-     składki na Fundusz Pracy

801   80104     4010        12.916,-     wynagrodzenia osobowe

801   80104     4110          1.070,-     składki na ubezpieczenie społeczne

801   80104     4120             454,-     składki na Fundusz Pracy

801   80104     4210          2.159,-     zakup materiałów i wyposażenia

801   80104     4300             543,-     zakup usług pozostałych

801   80110     3020             359,-     wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń

801   80110     4040             778,-     dodatkowe wynagrodzenie roczne

801   80110     4110          3.301,-     składki na ubezpieczenie społeczne

801   80110     4120             915,-     składki na Fundusz Pracy

801   80110     4260             812,-     zakup energii

801   80110     4300          1.010,-     zakup usług pozostałych

801   80110     4350             285,-     opłaty za usługi internetowe

801   80114     4010          4.418,-     wynagrodzenia osobowe

801   80114     4110          2.521,-     składki na ubezpieczenie społeczne

801   80114     4120             576,-     składki na Fundusz Pracy

801   80114     4580             201,-     pozostałe odsetki

801   80146     4170          1.524,-     wynagrodzenia bezosobowe

854   85401     4010          3.686,-     wynagrodzenia osobowe

854   85401     4110             486,-     składki na ubezpieczenie społeczne

854   85401     4120             309,-     składki na Fundusz Pracy

900   90015     4260          3.000,-     zakup energii

921   92195     4210             700,-     zakup materiałów i wyposażenia

 

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy i Miasta.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska