http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2018-2023
STATUT GMINY i MIASTA ULANÓW
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2014-2018
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2010-2014
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2010-2014
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Ulanów na lata 2007-2013
Zarządzenia Burmistrza 2004r.
Zarządzenia Burmistrza 2005r.
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok
Zarządzenia Burmistrza kadencja 2006-2010
Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Protokoły z sesji Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały do roku 2005
Uchwały 2006 rok
Uchwały Rady Miejskiej kadencja 2006-2010
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Zarządzenia Burmistrza - 2006 rok 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  24-10-2012 | 09:59
data ostatniej modyfikacji:  24-10-2012 | 09:59
Zarządzenie Nr 45/2006 z dnia 07.07.2006r. w sprawie zmainy zarządzenia Nr 21/2005 Burmistrza GiM z dnia 08.04.2005r. w spr. ... 24.10.2012

ZARZĄDZENIE  Nr 45/2006

Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie

z dnia 7 lipca 2006r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 21/2005 Burmistrza Gminy i Miasta                         w Ulanowie z dnia 8 kwietnia 2005r. w sprawie przyjęcia jednolitego tekstu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta  w Ulanowie.

 

= = = = = = = = =

 

         Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz.1591 z p.zm/

 

 

z a r z ą d z a m,  co następuje:

 

§ 1

 

1. W załączniku do Zarządzenia Nr 21/2005 Burmistrza Gminy i Miasta w Ulanowie   z dnia 8 kwietnia 2005r. w sprawie przyjęcia jednolitego tekstu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie wprowadza się następujące zmiany:

 

§ 7 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

Referat Rolnictwa, Inwestycji, Kultury:

- 6 etatów

   1) Kierownik Referatu

   2) 2 osobowe stanowisko pracy ds. inwestycji i zamówień publicznych

   3) stanowisko pracy ds. rolnictwa i handlu

   4) 2 osobowe stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, gospodarki komunalnej,  drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia

 

§ 8 po pkt 6 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:

Kierownik Referatu Rolnictwa, Inwestycji, Kultury

 

§ 27 otrzymuje brzmienie:

Referat Rolnictwa, Inwestycji, Kultury

 

Do zakresu działania Referatu Rolnictwa, Inwestycji, Kultury należy prowadzenie spraw:

 

Stanowisko pracy do spraw inwestycji i zamówień publicznych

 

Prowadzi sprawy:

1)    wyposażenie gruntów przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe

      w urządzenia komunalne oraz niezbędne sieci uzbrojenia terenu,

2)    prowadzenie całości zadań związanych z realizacją inwestycji prowadzonych przez Urząd,

3)    prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych, a w szczególności:

a)     zbieranie potrzeb Urzędu z zakresu zamówień publicznych,

b)    organizowanie przetargów na wykonywanie usług i zakupu materiałów,

c)    sporządzanie analiz i informacji z przebiegu przetargów pod potrzeby Burmistrza Gminy i Miasta, Regionalnej Izby Obrachunkowej,

4)    przygotowywanie wniosków będących podstawą pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.

 

Stanowisko pracy do spraw rolnictwa i handlu

 

Prowadzi sprawy:

 

Z zakresu rolnictwa i leśnictwa:

1)    łowiectwa,

2)    zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych,

3)    dotyczące wspólnot gruntowych, spółek leśnych,

4)    ochrony roślin uprawnych przed chorobami, szkodnikami i chwastami,

5)    związane z funkcjonowaniem komitetu przeciwpowodziowego,

 

Z zakresu handlu:

1)    ewidencji działalności gospodarczej,

2)    zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

3)    ustalania czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,

4)    związane z targami i targowiskami,

5)    sprawy określania cen urzędowych za usługi przewozowe gminnego transportu zbiorowego oraz za przewozy taksówkami, a także określania stref cen obowiązujących przy przewozie osób i ładunków taksówkami osobowymi i bagażowymi,

6)    związane z organizowaniem pracy i obsługą komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi.

 

Stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, promocji gminy, turystyki i zdrowia

 

Prowadzi sprawy:

 

Z zakresu ochrony środowiska:

1)    związane z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,

2)    związane z ograniczeniami dotyczącymi maszyn i urządzeń technicznych,

3)    ochrony środowiska przed odpadami,

4)    gospodarki wodnej,

5)    ochrony powietrza atmosferycznego,

6)    związane z wydawaniem decyzji, postanowień – zgodnie z ustawą o odpadach.

 

Z zakresu gospodarki komunalnej:

1)    zakładanie i utrzymanie zieleni,

2)    związane z utrzymaniem czystości i porządku,

 

Zadania z zakresu drogownictwa:

1)    prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnym i ulicami tj.:

a)     przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy i Miasta dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,

b)    związanych z projektowaniem przebiegu dróg, budową, modernizacją i ochroną dróg,

c)    określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne.

2)    koordynacja i obsługa w współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych.

 

Zadania z zakresu kultury, kultury fizycznej i turystyki:

1)    prowadzenie rejestru instytucji kultury,

2)    prowadzenie spraw związanych z kulturą i sztuką a w szczególności dotyczących ośrodków kultury, bibliotek,

3)    ochrona dóbr kultury,

4)    realizacja zadań gminy i miasta w zakresie kultury fizycznej w tym sport, rekreacji, turystyki i wypoczynku,

5)    podejmowanie działań zmierzających do bezpiecznego wypoczynku nad rzekami w sezonie letnim.

 

Zadania z zakresu promocji gminy i miasta:

1)    opracowywanie programów gospodarczych w tym wykonywanie prac studialnych i prognostycznych,

2)    analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy i miasta i gmin sąsiednich,

3)    gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę i miasto na zewnątrz,

4)    utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu,

5)    załatwianie spraw związanych z organizacją współpracy z zagranicą.

 

Zadania z zakresu zdrowia:

1)    prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i utrzymywaniem oraz przekształceniami i likwidacją zakładów opieki zdrowotnej,

2)     współpraca z komisją do spraw przeciwdziałania alkoholizmowi,

3)    współdziałanie z placówkami służby zdrowia w zakresie świadczeń zdrowotnych dla mieszkańców gminy i miasta,

4)    zgłaszanie Państwowej Inspekcji Sanitarnej i zakładom służby zdrowia przypadków zachorowania na chorobę zakaźną, podejrzenia o zachorowanie i zgonów na choroby zakaźne po uzyskaniu o nich wiadomości,

5)    prowadzenie spraw związanych z wyrażeniem zgody na utworzenie apteki otwartej, zmianę jej typu.

 

 

§ 28 otrzymuje brzmienie:

 

Stanowisko pracy do spraw administracyjno-gospodarczych

 

Do zadań stanowiska pracy ds. administracyjno-gospodarczych należą:

1)    sprawy związane z obsługą Sekretariatu tj.:

a)     wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania i wysyłania przesyłek przychodzących i wychodzących z Urzędu,

b)    obsługa telefonów, faksu, kserokopiarki,

c)    prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,

d)    przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub kierowanie ich do właściwych referatów, pracowników,

2)    prowadzenie remontów i napraw budynku Urzędu i inwentarza biurowego,

3)    wykonywanie czynności usługowych związanych z obsługą organizacyjną Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,

4)    zakup i prowadzenie rozchodu materiałów biurowych, kancelaryjnych, środków nietrwałych, odzieży ochronnej i środków czystości,

5)    prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników Urzędu,

6)    prowadzenie archiwum zakładowego tj.:

a)     przyjmowanie materiałów do archiwum z komórek organizacyjnych,

b)    opracowywanie przyjętych materiałów, prowadzenie ewidencji oraz ich zabezpieczenie,

c)    przekazywanie akt do archiwum państwowego,

d)    brakowanie akt kategorii „B”, udział w komisyjnym brakowaniu materiałów na makulaturę,

e)    wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń o wynagrodzeniu z dokumentacji archiwalnej Odzieżowej Spółdzielni Pracy „RUDOTEX” w Rudniku n/Sanem oraz Spółdzielni Kółek Rolniczych w Kurzynie Średniej,

7)    prenumerata prasy, czasopism fachowych.

 

 

§ 29 otrzymuje brzmienie:

 

Stanowisko pracy do spraw kadr i gospodarki gruntami

 

Zadania z zakresu spraw kadrowych:

1)    prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,

2)    przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,

3)    prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniem pracowników,

4)    prowadzenie dokumentacji związanej z nagrodami jubileuszowymi pracowników, odprawami emerytalnymi i rentowymi oraz wnioskami emerytalno-rentowymi,

5)    zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych mianowanych pracowników Urzędu,

6)    prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,

7)    prowadzenie rejestru zatrudnionych pracowników Urzędu Gminy i Miasta,

8)    zakup i prowadzenie ewidencji pieczęci,

9)    sporządzanie sprawozdań dotyczących stanu zatrudnienia i rozliczania czasu pracy,

 

Zadania z zakresu gospodarki gruntami:

1)    prowadzenie spraw związanych z:

a)     gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd,

b)    ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,

c)    organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,

d)    nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy,

e)    komunalizacja gruntów,

f)     prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,

g)    tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy,

2)    czynności związane z przygotowaniem decyzji o podziale nieruchomości.

3) załatwianie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne,

4)wyłączenie gruntów z produkcji,

5)sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych na okres 10 lat /zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników/,

6)prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu użytkowania wieczystego.

 

§ 30 otrzymuje brzmienie:

 

Stanowisko pracy do spraw gospodarki przestrzennej

 

Do zadań stanowiska ds. gospodarki przestrzennej należy:

1)    przygotowywanie spraw związanych ze sporządzeniem założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

2)    udostępnianie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów tych planów do publicznego wglądu i popularyzacja ich treści,

3)    przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów z tych planów,

4)    prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

5)    dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,

6)    ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu – przygotowywanie decyzji,

7)    prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy

      i zagospodarowania terenu, rejestru graficznego,

8)    załatwianie spraw związanych z podziałem nieruchomości tj. wydawanie na wstępny projekt podziału działek decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i opinii w formie postanowienia o zgodności z Miejscowym Planem Ogólnym Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Ulanów,

9)    wydawanie opinii do wyrysu z ewidencji gruntów o możliwości zabudowy,

10)            współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

 

 

§ 31 otrzymuje brzmienie:

 

Stanowisko pracy do spraw obsługi Rady Miejskiej i jej komisji.

 

Prowadzi sprawy związane z:

1)    wyborami Prezydenta RP, do Parlamentu RP, Rady Miejskiej, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa, referendum, organów samorządu mieszkańców miasta i wsi i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów,

2)    obsługą kancelaryjno-biurową Rady Miejskiej i komisji Rady Miejskiej,

3)    przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami, samodzielnymi stanowiskami pracy, projektów uchwał: Rady i jej komisji, zarządzeń Burmistrza oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady organów gminy, komisji Rady Miejskiej,

4)    opracowywanie protokołów z obrad, uchwał, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,

5)    prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, Zarządzeń Burmistrza Gminy i Miasta, wniosków i opinii Komisji, rejestru wniosków i interpelacji radnych,

6)    egzekwowaniem terminu załatwiania interpelacji i wniosków radnych przez organy, instytucje i jednostki gospodarcze,

7)    prowadzeniem dokumentacji organów samorządu mieszkańców miasta i wsi, a w szczególności związane z:

a)     ewidencją sołtysów/przewodniczących samorządu mieszkańców Ulanowa/,

b)    gromadzeniem protokołów z zebrań samorządu mieszkańców,

c)    przekazywaniem opinii i uchwał z zebrań samorządu mieszkańców Burmistrzowi Gminy i Miasta,

d)    przygotowywaniem informacji o pracy samorządu mieszkańców miasta i wsi dla potrzeb Burmistrza Gminy i Miasta, Rady Miejskiej,

8)    związane z opracowywaniem danych statystycznych i sprawozdań dotyczących Rady Miejskiej i jej komisji.

 

 

 

 

§ 32 otrzymuje brzmienie:

Stanowisko pracy do spraw organizacyjnych i informacji publicznej

 

Zadania z zakresu spraw organizacyjnych:

1)     śledzenie przepisów zawartych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich oraz przekazywanie ich na odpowiednie stanowiska,

2)     podczas nieobecności pracownika Sekretariatu – obsługa Sekretariatu i wykonywanie innych czynności z zakresu spraw administracyjno-gospodarczych mu przypisanych tj.:

-              czynności kancelaryjne takie jak:

      1/  przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę,

      2/ wysyłanie pism wychodzących z Urzędu,

      3/ przyjmowanie spraw i podań interesantów,

      4/ prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,

      5/ obsługa centrali telefonicznej, faxu.

-              prowadzenie ewidencji rozmów telefonicznych,

-              rozdział wpływów między pracowników zgodnie z dekretacją na pismach,

-              zakup materiałów biurowych, środków czystości.

 

Zadania z zakresu informacji publicznej:

1)     realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym:

      1/ prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,

2/ wprowadzania i uaktualniania danych przekazanych przez jednostki organizacyjne Gminy, referaty i samodzielne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy i Miasta,

      3/ stosowanie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,

4/ odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych, a w szczególności:

-         zabezpieczenie danych osobowych przed udostępnieniem ich osobom nie upoważnionym,

-         zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed zabraniem ich ze stanowisk pracy przez osoby do tego nie upoważnione,

-         obowiązek zachowania w tajemnicy wiadomości o danych osobowych /obowiązek ten istnieje również po ustaniu zatrudnienia/.

 

§ 33 otrzymuje brzmienie:

 

Zadania Radcy prawnego

 

1)    opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów przepisów gminnych,

2)    prowadzenie spraw zastępstwa sądowego przed sądami i innymi organami rozstrzygającymi spory,

3)    opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Burmistrza i Urząd Gminy i Miasta,

4)    doradztwo prawne na rzecz Rady Miejskiej i jej komisji,

5)    opiniowanie projektów wzorów decyzji administracyjnych,

6)    udzielanie informacji i pomocy prawnej pracownikom Urzędu Gminy i Miasta w interpretowaniu przepisów, załatwianiu skarg i wniosków, odwołań od decyzji,

7)    wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów o obsłudze prawnej.

 

 

§ 34 otrzymuje brzmienie:

1)     Załączniki od nr 1 do nr 4 niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną cześć.

2)     Zmiany Regulaminu następują w trybie wymaganym dla jego wprowadzenia.

 

§ 35 otrzymuje brzmienie:

Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.  

 

2. W załączniku do Zarządzenia Nr 21/2005 z dnia 8 kwietnia 2005r. w sprawie przyjęcia jednolitego tekstu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie uchyla się § 36 i § 37.

 

 

§ 2

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska