Urząd Gminy i Miasta
w Ulanowie
ul. Rynek 5
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Samodzielne stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, turystyki, promocji gminy.
Kandydat winien spełniać następujace wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnej i posiadanie pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,
f) wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska,
g) co najmniej roczny staż pracy zawodowej w organach administracji rządowej lub samorzadowej,
h) dobra znajomość obsługi komputera,
i) umiejetnosć opracowywania dokumentów urzedowych.
2. Wymagania dodatkowe
a) znajomość przepisów okreslonych w opisie stanowiska,
b) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,
c) umiejetność sprawnej organizacji pracy,
d) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
e) łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
f) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· Realizacja zadań wynikających z przepisów:
· Prawa Ochrony Środowiska,
· o odpadach
· o ochronie przyrody,
· o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
· o gospodarce komunalnej,
· prawa wodnego
a w szczególnosci:
a) prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami oraz dbanie o utrzymanie porządku i czystosci na terenie gminy i miasta,
b) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
c) wymierzanie kar za samowolne usuwanie drzew i krzewów,
d) opracowywanie ograniczeń co do czasu pracy lub korzystania z urzadzeń technicznych stwarzających dla środowiska uciążliwosci z zakresu hałasu i wibracji,
e) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach(zdodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska,
f) prowadzenie spraw związancyh z zarządzaniem drogami gminnymi i ulicami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych.
Stanowisko prowadzi rownież sprawy z zakresu kultury, kultury fizycznej, turystykii i promocji gminy. Przy realizacji zadań współpracuje z organizacjami pozarządowymi, jednostkami samorządowymi i rządowymi.
4. Wymagane dokumenty
a) życiorys(CV) z opisem i przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej oraz doświadczeniem zawodowym,
b) list motywacyjny,
c) dokument poswiadczający wykształcenie,
d) kwestinariusz osobowy,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) zaświadczenie zawierające informacje o niekaralności kandydata uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego (wydane najpóźniej 3 miesiące od daty złożenia oferty,
g) oświadczenie posiadania obywatestwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
h) oswiadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne lub dyscyplinarne,
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejetnosciach np. posiadane dokształcenia, kursy i szkolenia, poprzedni zakres czynności, opinie i referencje,
j) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia,
k) oswiadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Wyłoniony w drodze naboru kandydat na pracownika samorządowego zobowiązny będzie do złożenia oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiscie w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Ulanów lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Ulanowie, ul. Rynek 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, turystyki, promocji gminy, w terminie do dnia 17 czerwca 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej okreslonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzglednieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinno być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r. Nr 142, poz 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Pobierz dokument str. 1
Pobierz dokument str. 2
Burmistrz
Gminy i Miasta Ulanów
mgr Andrzej Bąk
|