http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI 
 
data publikacji:  02-06-2008 | 09:02
data ostatniej modyfikacji:  02-06-2008 | 09:02
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy 02.06.2008

Urząd Gminy i Miasta

w Ulanowie

ul. Rynek 5

 

OGŁASZA NABÓR

 

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Samodzielne stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, turystyki, promocji gminy.

 

Kandydat winien spełniać następujace wymagania:

 

 1.    Wymagania niezbędne:

 

 a)    posiadanie obywatelstwa polskiego,

 b)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnej i posiadanie pełni praw publicznych,

 c)    niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

 d)    posiadanie nieposzlakowanej opinii,

 e)    posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,

 f)      wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska,

 g)    co najmniej roczny staż pracy zawodowej w organach administracji rządowej lub samorzadowej,

 h)    dobra znajomość obsługi komputera,

 i)      umiejetnosć opracowywania dokumentów urzedowych.

 

 2.    Wymagania dodatkowe

 

 a)    znajomość przepisów okreslonych w opisie stanowiska,

 b)    umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,

 c)    umiejetność sprawnej organizacji pracy,

 d)    umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,

 e)    łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

 f)      umiejętność pracy w zespole.

 

 3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

·          Realizacja zadań wynikających z przepisów:

·          Prawa Ochrony Środowiska,

·          o odpadach

·          o ochronie przyrody,

·          o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

·          o gospodarce komunalnej,

·          prawa wodnego

a w szczególnosci:

 

 a)   prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami oraz dbanie o utrzymanie porządku i czystosci na terenie gminy i miasta,

 b)    wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,

 c)    wymierzanie kar za samowolne usuwanie drzew i krzewów,

 d)    opracowywanie ograniczeń co do czasu pracy lub korzystania z urzadzeń technicznych stwarzających dla środowiska uciążliwosci z zakresu hałasu i wibracji,

 e)    przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach(zdodnie z ustawą Prawo  ochrony środowiska,

 f)      prowadzenie spraw związancyh z zarządzaniem  drogami gminnymi i ulicami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych.

Stanowisko prowadzi rownież sprawy z zakresu kultury, kultury fizycznej, turystykii i promocji gminy. Przy realizacji zadań współpracuje z organizacjami pozarządowymi, jednostkami samorządowymi i rządowymi.

 

 4.    Wymagane dokumenty

 

 a)    życiorys(CV) z opisem i przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej oraz doświadczeniem zawodowym,

 b)    list motywacyjny,

 c)    dokument poswiadczający wykształcenie,

 d)    kwestinariusz osobowy,

 e)    kserokopie świadectw pracy,

 f)      zaświadczenie zawierające informacje o niekaralności kandydata uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego (wydane najpóźniej 3 miesiące od daty złożenia oferty,

 g)    oświadczenie posiadania obywatestwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,

 h)    oswiadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne lub dyscyplinarne,

 i)      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejetnosciach np. posiadane  dokształcenia, kursy i szkolenia, poprzedni zakres czynności, opinie i referencje,

 j)      zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia,

 k)    oswiadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

 

      Wyłoniony w drodze naboru kandydat na pracownika samorządowego zobowiązny będzie do złożenia oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiscie w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Ulanów lub pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Ulanowie, ul. Rynek 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, kultury, kultury fizycznej, turystyki, promocji gminy, w terminie do dnia  17 czerwca 2008 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej okreslonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie.

      Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z  uwzglednieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinno być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r. Nr 142, poz 1593 z późniejszymi zmianami)”.

 

Pobierz dokument str. 1

Pobierz dokument str. 2

 

Burmistrz

Gminy i Miasta Ulanów

mgr Andrzej Bąk

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska