http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  19-10-2016 | 11:19
data ostatniej modyfikacji:  04-01-2017 | 11:17
wszczęcie postępowania 19.10.2016

 I.270.85.2016

……………………………..

ZAPYTANIE OFERTOWE Na zakup samochodu osobowego dla Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30.000 euro prowadzone na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

ZAMAWIAJĄCY

Gmina i Miasto Ulanów
ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów Tel. 15 87 63 041
Fax 15 87 63 053
e-mail: miasto@ulanow.iap.pl
NIP: 6020016510,
REGON: 0830409488

I.                    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Gminy i Miasta Ulanów

Minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia

Lp.

Wymagane opcje wyposażenia

1

Rok produkcji –2016, fabrycznie nowy

2

Liczba miejsc - 5

3

Typ nadwozia - pięciodrzwiowe, typu sedan, kombi, hatchback

4

Silnik - benzynowy, benzyna/lpg

5

Pojemność silnika - min. 1400 cm3, max. 2000 cm3

6

Moc silnika - min. 110 KM

7

Norma emisji spalin - min. EURO 5

8

Skrzynia biegów - manualna

9

Układ kierowniczy - ze wspomaganiem

10

Poduszki powietrzne - dla kierowcy i pasażerów

11

Lakier - metalik, kolor dowolny

 

12

Rozstaw osi (mm) - min. 2600

13

Przednie światła przeciw mgielne

14

Światła do jazdy dziennej, załączane automatycznie po uruchomieniu pojazdu

15

Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach

16

Elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich i tylnych

17

Klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury - dwustrefowa

18

Centralny zamek sterowany pilotem

19

Radio CD/MP3 + bluetooth z funkcją zestawu głosnomówiacego

20

Immobilaizer

21

Autoalarm montowany fabrycznie

22

Komputer pokładowy

23

Oświetlenie wewnętrznej przestrzeni pasażerskiej i w przedziale bagażowym

24

System ABS, ESP,ASR lub równoważne

25

Apteczka spełniająca wymogi DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy, Kamizelka odblaskowa ( 7 szt.), gaśnica

26

Koła ze stopów lekkich min. 15”

27

Dodatkowy komplet kół zimowych ( 4 szt. opon zimowych + felgi)

28

Koło zapasowe - pełnowymiarowe lub dojazdowe

29

Gwarancja na samochód - min. 3 lata ( lub 100.000 km), gwarancja na lakier i perforację nadwozia - min. 5 lat

30

Roczny pakiet ubezpieczeń ( OC + AC )

 

Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty do dokonania rejestracji i dopuszczenia do ruchu.

II.                TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

14 dni od daty podpisania umowy

III.              WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM

Ofertę może złożyć wykonawca, który:

1.       Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, do wykonania zamówienia.

2.       Dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania.

3.       Wykona przedmiot zamówienia w terminie.

4.       Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT

5.       Przyjmie zlecenie przedmiotowego zadania w formie pisemnej umowy między Zamawiającym a Wykonawcą na warunkach określonych w umowie stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

IV.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferent powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania

Oferta powinna być:

a)       opatrzona pieczątką firmową,

b)       posiadać datę sporządzenia,

c)       zawierać adres oferenta, numer telefonu, numer NIP,

d)       być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim,

e)       podpisana czytelnie przez wykonawcę,

f)        zawierać wszystkie wymagane załączniki,

g)       Wszelkie oświadczenia i dokumenty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy lub upoważnionego przez nią przedstawiciela. Dokumenty w formie kserokopii powinny być poświadczone na każdej zapisanej stronie „za zgodność z oryginałem" i opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia.

h)       W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną

Do oferty obowiązkowo należy dołączyć:

1.       Oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ,

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny niż opisany w niniejszym zapytaniu sposób wykonania zamówienia.

V.      MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być przesłana w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres: Gmina i Miasto Ulanów, ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów do dnia 22 grudnia 2016 r. do godz. 09:00 (decyduje data wpływu oferty )

Oferty złożone po terminie lub bez obowiązujących załączników lub podpisane przez osoby, które nie są do tego upoważnione nie będą rozpatrywane.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

VI.                 OCENA OFERTY

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena - 100 %.

VII.               INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie.

VIII.             DODATKOWE INFORMACJE

Wykonawca może złożyć więcej niż jedną ofertę. Dodatkowych informacji odnośnie niniejszego zapytania w imieniu Zamawiającego udzieli pracownik Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie – Adam Martyna pod numerem telefonu 15 87 63 041 w .18.

Zamawiający może unieważnić zapytanie ofertowe w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Zapytanie ofertowe służy rozeznaniu rynku i nie zobowiązuje Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie do złożenia zamówienia.

 

 (pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

1.      Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia za przedmiot umowy po zrealizowaniu zamówienia na podstawie przedłożonej faktury VAT (rachunku), przelewem na wskazane na fakturze konto

2.      Płatność za przedmiot umowy nastąpi w terminie 14 dni od daty przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, nie wcześniej jednak niż po ostatecznym sprawdzeniu poprawności wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia .

 
««« powrót
 
 


Interaktywna Polska