http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  14-12-2015 | 13:23
data ostatniej modyfikacji:  17-12-2015 | 12:35
zapytanie ofertowe 14.12.2015

 Ulanów, dnia 11.12.2015r.



1.       Nazwę i adres zamawiającego,

Gmina i Miasto Ulanów  z siedzibą: 37-410 Ulanów , ul. Rynek 5

 tel. 015 8763041, fax. 015 8763053


e-mail: miasto@ulanow.iap.pl

strona www:  www.ulanow.pl

 

2.       Rodzaj zamówienia: usługi projektowe

3.       Nazwę zamówienia,

Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy sieci dróg we wsi Bieliny wraz skomunikowaniem się z drogą powiatową nr 1062 R Ulanów Podolszynka –Krzeszów  .

4.       Opis przedmiotu zamówienia,

a)       Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kosztorysu inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy sieci dróg we wsi Bieliny wraz skomunikowaniem się z drogą powiatową nr 1062 R Ulanów Podolszynka –Krzeszów 

         Uzyskanie wszelkich dokumentów tj. wypisy, wyrysy z rejestru gruntów i inne,

Dokumenty które, zostaną opracowane w ramach zamówienia

a)                  Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

b)                   pozyskanie map do celów projektowych,

c)                  opracowanie koncepcji budowy dróg wraz z odwodnieniem powierzchniowym,

d)                  opracowanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji projektu budowlanego i projektów wykonawczych lub projektu budowlano - wykonawczego,

e)                  opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,

 opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

f)                    uzyskanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem

g)                  uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych służących uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę,

h)                   wykonanie projektów organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniami.

Ilościowy zakres rzeczowy zadania:

- Projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy

- Przedmiar robót - 2 egzemplarze

- Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze

- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze

- Projekt organizacji ruchu – 2 egzemplarze

- Pozostałe dokumenty, o ile wystąpią – 4 egzemplarze

Całość dokumentacji, o której mowa w punkcie 2 - również na nośniku informatycznym (płyta CD)

 

i)         Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71000000-8-Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

j)                     Zamówienie należy wykonać w terminie:

         Projekt budowlany z kosztorysem inwestorskim do dnia 11.01.2016r.

k)                    Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia: 24 m-ce

1.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga)5,

Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena" otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem

Pc - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę

Pc = x [100]

^OB

gdzie:

Cn - najniższa zaoferowana cena brutto,

Cob - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej

2.       Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty, Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „cena"

3.        Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

a.       ofertę należy złożyć w siedzibie Gminy i Miasta Ulanów (sekretariat pok. nr 9) w terminie do dnia 21.12.2015r. roku do godz. 12:30 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

b.       oferty zostaną otwarte w Gminy i Miasta Ulanów - sala nr 11 dnia 21.12.2015r o godz. 13:00.

4.       Informację na temat formy składania ofert (oferty powinny być składane w zamkniętej kopercie),

a.       Ofertę należy umieścić w zapieczętowanym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym napisem: Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy sieci dróg we wsi Bieliny wraz skomunikowaniem się z drogą powiatową nr 1062 R Ulanów Podolszynka –Krzeszów  "

b.       Na opakowaniu należy podać nazwę i dokładny adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

c.       Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

5.        Informację na temat zakresu wykluczenia.

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a.       uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b.       posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c.       pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d.       pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

6.       informację o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

a.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia.

b.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną z późniejszym pisemnym potwierdzeniem przesłanej informacji. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

c.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

d.       Zamawiający udzieli niezwłoczne wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy złożyć nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynie po upływie terminu wyżej wskazanego, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający przekazuje jednocześnie treść wyjaśnienia wszystkim oferentom, którym doręczono ogłoszenie, bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniane jest ogłoszenie.

e.       Do porozumiewania się z wykonawcami upoważnieni są:

Adam Martyna - tel. (15) 8763041, e-mail: miasto@ulanow.iap.pl

7.      Ogólne warunki umowy

a.       Rozliczenie z projektantem nastąpi w formie umowy ryczałtowej.

b.       Termin wykonania zamówienia:

Projekt budowlany z kosztorysem inwestorskim: do dnia 11.01.2016r.

c.       Płatność za wykonany przedmiot zamówienia: przelewem w terminie 14 dni od wystawienia faktury.

d.       Kary umowne:

za spóźnienie z przekazaniem dokumentacji projektowej 0,5% za każdy

dzień zwłoki liczony od wartości brutto zamówienia,

za odstąpienie od umowy z przyczyn projektanta 25% od wartości

zamówienia brutto.

e.       Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa , której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

files/fck/563/file/bieliny_droga/Projekt_Umowy(1).doc

 files/fck/563/file/bieliny_droga/formularz_cenowy.doc

files/fck/563/file/bieliny_droga/Ogloszenie_droga.doc

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska