http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  10-02-2016 | 13:25
data ostatniej modyfikacji:  02-12-2016 | 10:37
Wszczęcie postępowania 10.02.2016

 Ulanów, dnia 10.02.2016 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie poniżej 30 tys. euro prowadzone zgodnie z zasada uproszczonej konkurencyjności opisanej w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych Ze Środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień  Publicznych (Zał. Nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 14 października 2015 r.)

 

 

W związku z planowanym ubieganiem się przez Gminę i Miasto Ulanów o środki z EFRR na realizację projektu Przebudowa budynku administracji wraz ze zmianą konstrukcji dachowej i zmianą sposobu użytkowania budynku na budynek mieszkalny wielorodzinny typu socjalnego ze świetlicą środowiskową  w ramach konkursu osi priorytetowej VI. Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6,2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej ,poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej , określonego w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych RPO WP 2014 - 2020

zapraszamy do składania ofert na:

Wykonanie dokumentacji technicznej na Przebudowę budynku administracji wraz ze zmianą konstrukcji dachowej i zmianą sposobu użytkowania budynku na budynek mieszkalny wielorodzinny typu socjalnego ze świetlicą środowiskową .

 

Konkurs dotyczy osi priorytetowej VI. Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6,2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej ,poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej , określonego w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych RPO WP 2014 - 2020 i prowadzony jest dla następującego typu projektów:

Budowa/przebudowa zdegradowanych budynków w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne realizowanego w oparciu o istniejącą  infrastrukturę - powiązane z procesem integracji społecznej i aktywizacji społeczno  -  zawodowej  obejmująca takie elementy jak:

- projekt przebudowy konstrukcji dachu wraz z jej pokryciem i adaptacją poddasza na cele użytkowe

- projekt adaptacji pomieszczeń pod potrzeby projektu,

- projekt instalacji wod –kan  i OC

 - projekt instalacji elektrycznej,

- projekt instalacji gazowej,

- projekt zagospodarowania terenu wokół budynku

 

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego

 

GMINA I MIASTO ULANÓW

37-410 ULANÓW

NIP 602 001 065 10

e-mail:miasto@ulanow.iap.pl

tel. 15 8763041 w. 18

 

strona internetowa Zamawiającego na której znajduje się ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu: www.ulanow.pl

 

II. Rodzaj zamówienia

 

Usługi CPV 79314000-8; 71241000-9; 71242000-6

 

III. Nazwa zamówienia

 

Wykonanie dokumentacji technicznej na Przebudowę budynku administracji wraz ze zmianą konstrukcji dachowej i zmianą sposobu użytkowania budynku na budynek mieszkalny wielorodzinny typu socjalnego ze świetlicą środowiskową

 

IV. Opis przedmiotu zamówienia

 

1.     Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej na Przebudowę budynku administracji wraz ze zmianą konstrukcji dachowej i zmianą sposobu użytkowania budynku na budynek mieszkalny wielorodzinny typu socjalnego ze świetlicą środowiskową

 Budowa/przebudowa zdegradowanych budynków w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne realizowanego w oparciu o istniejącą  infrastrukturę - powiązane z procesem integracji społecznej i aktywizacji społeczno  -  zawodowej  

W skład dokumentacji wchodzi:

a)      Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 r. poz. 1129) – 5 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej.

b)      Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z wymogami Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U.  z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – 3 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej.

 

1.     W szczególności do zadań Wykonawcy będą należały:

a)      analiza obiektu podlegającemu modernizacji pod kątem realizacji celów Projektu,

b)      dobór odpowiednich rozwiązań do osiągnięcia celów Projektu,

c)      opracowanie dokumentacji technicznej opisanej w pkt 1 dla Projektu w oparciu o rozwiązania, o których mowa w pkt. b),

d)     efektem działań wskazanych w pkt. od a) do c) będzie opracowanie dokumentacji technicznej  zgodnej z regulaminem Konkursu,

e)      uzupełnienie dokumentacji technicznej o szczegółowe parametry w celu opracowania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,

f)       dopasowanie uzupełnionej zgodnie z pkt. e) dokumentacji do wymagań ustawy Prawo zamówień publicznych, dostępnych rekomendacji dotyczących udzielenia zamówień publicznych (w szczególności rekomendacji wydawanych przez Urząd Zamówień Publicznych w odpowiednim zakresie), rekomendacji / wytycznych Instytucji Zarządzającej dostępnych w dniu ogłoszenia postępowania przetargowego, z uwzględnieniem zasady równego traktowania konkurujących ze sobą technologii/ systemów (neutralność technologiczna/ systemowa),

g)      konsultacje przygotowanej dokumentacji z Zleceniodawcą i wprowadzanie uzupełnień w przypadku jego uwag i poprawek,

h)      pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie trwania postępowania przetargowego w zakresie dokumentacji opracowanej przez Zleceniobiorcę,

i)        pomoc ekspercka przy ocenie ofert złożonych przez wykonawców w zakresie zgodności z dokumentacją opracowaną przez Zleceniobiorcę.

Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na przedmiot zamówienia do dnia zakończenia inwestycji.

 

Opis obiektu:

Budynek murowany konstrukcja dachu drewniana o wymiarach 14,5x022 m

Wysokość elewacji do okapu 5,39 m

Wysokość budynku 10,20

Kat nachylenia połaci 33o dach wielospadowy

Budynek który będzie przebudowany znajduje się na działce ewidencyjnej  577/1, 577/2 obręb 0001 Ulanów

 

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

 

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.     Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,

2.     Posiadania wiedzy i doświadczenia,

3.     Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  umożliwiającej wykonanie zamówienia.

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie. Załącznik nr 1

VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

 

1.     1.      Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: kryterium: Cena - znaczenie kryterium - 100%

2.     Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

3.     Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

Ilość punktów = Cmin/Cb x 100

gdzie:

Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach

Cb – cena badanej oferty

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.

1.     W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

2.     Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.

3.     Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

 

VII. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

 

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów 37-410 Ulanów  pok. nr 9 (sekretariat).

 

Termin składania ofert do 19 lutego 2016 r. do godz. 10:30;

Termin otwarcia ofert w tym samym dniu o godz. 11:00; I p. sala posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta  w Ulanowie . Otwarcie ofert jest jawne.

VIII. Informacje na temat formy składania ofert

 

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą (kurierem) w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z treścią oferty przed  jej otwarciem.

Oferty złożone po terminie składania zostaną odesłane bez otwierania.

Ofertę należy wypełnić komputerowo lub maszynowo, lub długopisem.

IX. Informacje na temat ewentualnych zamówień uzupełniających

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

X. Informacje na temat zakresu wykluczenia

 

Z postepowania o zamówienie publiczne zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1.     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2.     posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3.     pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4.     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

XI. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

 

Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej, wszelkie zapytania należy kierować w formie pisemnej faxem, e-mail, pocztą na adres:

Gmina i Miasto Ulanów

37-410 Ulanów, ul. Rynek 5

Tel./fax 15 87 63 041 w. 18 lub 15 87 63 053

e-mail. miasto@ulanow.iap.pl

 

Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:

Adam Martyna tel. 15 87 63 041 w 18

 

XII. Określenie warunków zmian zawartej umowy w wyniku przeprowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.

 

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

 

XIII. Termin wykonania zamówienia

 

Wymagany termin przekazania dokumentacji technicznej Zamawiającemu
do 10. 03. 2016 r.

 

Natomiast końcowy termin wykonania zamówienia dotyczący pkt. IV.2 od e do i Opisu przedmiotu zamówienia następuje wraz  rozstrzygnięciem końcowym postępowania przetargowego będące przedmiotem dokumentacji technicznej tj. do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót.

XIV. Powtórzenie czynności lub unieważnienie postępowania

 

Zamawiający lub wykonawca może żądać powtórzenia czynności albo unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot lub podmioty biorące udział w postepowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

 

 

ZATWIERDZA: Burmistrz Gminy i Miasta Ulanów

/-/ Stanisław Garbacz

files/fck/563/file/Socjalny/Wykonanie_dokumentacji_technicznej_na_przebudowe_budynku_popr.doc

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska