Ulanów, dnia 07.12.2015r.
1. Nazwę i adres zamawiającego,
Gmina i Miasto Ulanów z siedzibą: 37-410 Ulanów , ul. Rynek 5
tel. 015 8763041, fax. 015 8763053
e-mail: miasto@ulanow.iap.pl
strona www: www.ulanow.pl
2. Rodzaj zamówienia: usługi projektowe
3. Nazwę zamówienia,
Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Tanewskiej wraz z rozbudową o salę gimnastyczną z łącznikiem. , zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych,, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie , w oparciu o parametry obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.
4. Opis przedmiotu zamówienia,
a) Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kosztorysu inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowybudynku Szkoły Podstawowej w Wólce Tanewskiej o salę gimnastyczną złącznikiem w oparciu o niżej wymienione założenia i wymagania:
a) Zakres prac projektowych obejmuje
• Branżę architektoniczną i konstrukcyjną,
• Branżę sanitarną z częścią wod-kan, c.o., c.w.u i wentylacji mechanicznej wywiewnej w obrębie Sali gimnastycznej
• Branżę elektryczną - instalacja oświetleniowa z zastosowaniem energooszczędnych systemów oświetleniowych, instalacja gniazd i wypustów
• Uzyskanie warunków technicznych do projektowania w zakresie niezbędnym do wykonania projektu,
• Uzyskanie opinii i uzgodnień wymaganych prawem budowlanym tj. uzgodnienie PPOŻ, sanepid i inne
• Uzyskanie wszelkich dokumentów tj. wypisy, wyrysy z rejestru gruntów i inne,
b) Dokumenty które, zostaną opracowane w ramach zamówienia
• Dokumentacja projektowa dotycząca dotyczącej rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Tanewskiej o salę gimnastyczną złącznikiem
• Etapy dokumentacji projektowej
• projekt budowlano - wykonawczy wg aktualnych przepisów prawa
• inwentaryzacja budynku,
• Specyfikacja Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
• Przedmiar robót,
• Kosztorys inwestorski.
c) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71000000-8-Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
d) Zamówienie należy wykonać w terminie:
• Projekt budowlany z kosztorysem inwestorskim do dnia 05.01.2016r.
• Projekt wykonawczy i pozostałe opracowania do dnia 29.02.2016r.
e) Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia: 24 m-ce
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga)5,
Maksymalną liczbę punktów [100] w kryterium „Cena" otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem
Pc - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
Pc = x [100]
^OB
gdzie:
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto,
Cob - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty, Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w kryterium „cena"
3. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.
a. ofertę należy złożyć w siedzibie Gminy i Miasta Ulanów (sekretariat pok. nr 9) w terminie do dnia 21.12.2015r. roku do godz. 12:30 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
b. oferty zostaną otwarte w Gminy i Miasta Ulanów - sala nr 11 dnia 21.12.2015r o godz. 13:00.
c. bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Informację na temat formy składania ofert (oferty powinny być składane w zamkniętej kopercie),
a. Ofertę należy umieścić w zapieczętowanym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym napisem: „Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Tanewskiej o salę gimnastyczną z łącznikiem"
b. Na opakowaniu należy podać nazwę i dokładny adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
c. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
5. Informację na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
6. informację o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
a. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia.
b. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną z późniejszym pisemnym potwierdzeniem przesłanej informacji. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
c. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
d. Zamawiający udzieli niezwłoczne wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy złożyć nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynie po upływie terminu wyżej wskazanego, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający przekazuje jednocześnie treść wyjaśnienia wszystkim oferentom, którym doręczono ogłoszenie, bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieści na stronie internetowej, na której udostępniane jest ogłoszenie.
e. Do porozumiewania się z wykonawcami upoważnieni są:
Adam Martyna - tel. (15) 8763041, e-mail: miasto@ulanow.iap.pl
7. Ogólne warunki umowy
a. Rozliczenie z projektantem nastąpi w formie umowy ryczałtowej.
b. Termin wykonania zamówienia:
Projekt budowlany z kosztorysem inwestorskim: do dnia 05.01.2016r. Projekt wykonawczy i pozostałe opracowania: do dnia 29.02.2016r.
c. Płatność za wykonany przedmiot zamówienia: przelewem w terminie 14 dni od wystawienia faktury.
d. Kary umowne:
za spóźnienie z przekazaniem dokumentacji projektowej 0,5% za każdy
dzień zwłoki liczony od wartości brutto zamówienia,
za odstąpienie od umowy z przyczyn projektanta 25% od wartości
zamówienia brutto.
e. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa , której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
files/fck/563/file/sala_wt/formularz_cenowy(1).doc
files/fck/563/file/sala_wt/Projekt_Umowy__sala(1).doc
|