Ulanów, 19.03.2013 r.
Wszyscy uczestnicy postępowania
dotyczy: ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ulanów wraz z jednostkami organizacyjnymi.
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn. zm.) Zamawiający informuje o pytaniach Wykonawców, które wpłynęły do Zamawiającego oraz o udzielanych na nie odpowiedziach:
1. Czy w latach 1997 i 2009 na terenie gminy wystąpiły szkody powodziowe. Jeżeli tak to proszę podać które jednostki organizacyjne zostały poszkodowane oraz jakie mienie zostało uszkodzone dot. dróg, chodników, placów, itp.
Odpowiedź: We wskazanym okresie nie wystąpiły szkody powodziowe, a mienie deklarowane do ubezpieczenia nie jest zagrożone ryzykiem powodzi.
2. Proszę o informację w jakim zakładzie ubezpieczeń zamawiający jest ubezpieczony na chwilę obecną?
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że na chwilę obecną posiada umowy ubezpieczenia zawarte w PZU S.A. oraz HDI Asekuracja.
Informuję, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.
z poważaniem
|