http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  16-04-2013 | 08:20
data ostatniej modyfikacji:  16-04-2013 | 08:20
Wszczęcia postępowania 16.04.2013

 

Ulanów, 2013-04-04
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.47.2013. Nazwa zadania: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w nieruchomości z terenu gminy Ulanów, na której zamieszkują mieszkańcy
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego          Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego            Rynek 5
Kod Miejscowość                   37-410 Ulanów
Telefon:                                  158763041
Faks:                                      158763053
adres strony internetowej       www.ulanow.pl
adres poczty elektronicznej  miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania:           7:30-15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    www.ulanow.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje nieruchomości określone w załączniku  do SIWZ. Szczegółowy wykaz nieruchomości będzie przekazywany Wykonawcy w toku realizacji umowy.
 
Szacunkowe dane ilościowe pozwalające ocenić (oszacować) wartość zamówienia (nie stanowią limitów Zmówienia)
a) liczba nieruchomości - 2200.
b) liczba worków 120l na odpady podlegające selektywnej zbiórce, przeznaczone do wyposażenia gospodarstw domowych około - 8800 szt. /miesięcznie
c) liczba worków 120l na odpady zmieszane, przeznaczone do wyposażenia gospodarstw domowych około 4400 szt. /miesięcznie
 
Zamówienie Obejmuje:
1.   Organizację selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2012 poz. 391 z późn. zm.)
Zbiórka odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy (wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ) odbywać się będzie z podziałem na :
 
a) odpady komunalne podlegające selektywnej zbiórce –papier, makulatura, tektura, szkło bezbarwne i kolorowe, tworzywa sztuczne, metale (np. puszki, złom), opakowania wielomateriałowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, popioły, zużyte opony, odpady biodegradowalne w tym odpady zielone,
 
b) odpady komunalne zmieszane - zmieszane odpady komunalne, z wyłączeniem: odpadów komunalnych podlegających selektywnej zbiórce ,
.
 
2. Wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w worki ( o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów) do zbiórki odpadów komunalnych. Ilość worków do gromadzenia odpadów podlegających selektywnej zbiórce odpadów, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikająca z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych
 
 
3. Odbiór odpadów określonych w pkt. 1, zgodnie ze sporządzonym przez wykonawcę (po zaakceptowaniu przez Zamawiającego) harmonogramem wywozu odpadów, który będzie realizowany przy zachowaniu następujących zasad:
 
a) zgromadzone w workach odpady podlegające selektywnej zbiórce i zgromadzone w workach odpady zmieszane, wystawione przed ogrodzenie zamkniętej nieruchomości lub ustawione na wyodrębnionym, urządzonym przez właściciela na terenie nieruchomości w rejonie bramy lub furtki wejściowej, placyku gospodarczym dostępnym dla wykonawcy - jeden raz w miesiącu w okresie zimowym, wiosennym i jesiennym, dwa razy w okresie letnim ( maj, czerwiec, lipiec, sierpień),
b) wystawione przez mieszkańców nieruchomości odpady wielkogabarytowe w określony dzień - jeden raz w roku,
c) wystawione przez mieszkańców nieruchomości zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w określony dzień - jeden raz w roku,
d) wystawione przez mieszkańców nieruchomości odpady budowlane i rozbiórkowe w ilości nie przekraczającej 0,12m3  w określony dzień – jeden raz w roku,
e) wystawione przez mieszkańców nieruchomości zużyte opony w określony dzień – jeden raz w roku,
f) wystawione w workach przez mieszkańców nieruchomości odpady biodegradowalne w tym odpady zielone w określony dzień – jeden raz w roku,
g) wystawione w workach przez mieszkańców nieruchomości popioły – w okresie zimowym jeden raz w miesiącu.
 
4. Organizację i prowadzenie gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Ulanów, zwanego dalej punktem. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieruchomość zlokalizowaną w Ulanowie z przeznaczeniem na ewentualne zorganizowanie Punktu
 
Punkt powinien spełniać następujące warunki:
a)  łatwy dostęp ( dogodny ) dla wszystkich mieszkańców Gminy,
b) teren punktu winien być utwardzony, ogrodzony oraz oświetlony,
c) punkt należy wyposażyć w niezbędnej ilości urządzenia (w tym pojemniki i kontenery)umożliwiające prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczonych do niego odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującymi w tym zakresie prawa,
d) do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa pozwoleń, zezwoleń, decyzji na zorganizowanie, otwarcie i prowadzenie Punktu,
e) Wykonawca winien zorganizować funkcjonowanie punktu w godzinach zapewniających łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców Gminy,
f) w punkcie zbierane będą następujące rodzaje odpadów:
- przeterminowane leki i chemikalia,
- zużyte baterie i akumulatory,
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- meble i inny sprzęt wielkogabarytowy,
- zużyte opony,
- odpady zbierane selektywnie,
- odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone i opakowaniowe ulegające biodegradacji.
- odpady budowlane i rozbiórkowe w ilości 0,01 m3 od gospodarstwa domowego na miesiąc
- popioły.
 
 
 
5 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, z zachowaniem następujących warunków:
a) odpady komunalne podlegające selektywnej zbiórce winny być dostarczone do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów,
b) odpady komunalne zmieszane winny być dostarczone do składowania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanych dla rejonu północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub instalacji Zastępczej w przypadku braki instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego
 
6. Odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych zebranych z zamieszkałych nieruchomości oraz z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbywać się winien zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
 
a) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych,
 
b) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów.
 
7. Bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
 
8. Przekazywanie Zamawiającemu na piśmie zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, kwartalnych sprawozdań zawierających :
a) informację o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania,
b) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
    - przekazanych do składowania na składowisko odpadów,
     - nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania,
c) informację o liczbie właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
d) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie,
e) kopie dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana tj. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów.
 
9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
a) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu,
b) zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzanie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń, służących do gromadzenia odpadów,
c) naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy, według wyboru Zamawiającego, szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów itp.),
d) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy oraz w identyfikatory do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi,
e) odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp.; w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, chyba, że strony umowy w danym przypadku postanowią inaczej,
f) prowadzenie kampanii informacyjnych (przez wywieszanie ogłoszeń, zamieszczanie na stronach internetowych itd.) o terminach i miejscach zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz o zmianach terminów wywozów wynikających z przypadających dni świątecznych,
g) uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji
Rady Gminy, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego w przypadku jego   zaproszenia, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy.
    Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy w terminie nie krótszym niż na 3 dni
    przed tymi naradami,
h) wykonywanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum,
i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy.
 
10. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) zapewnienie przez cały czas trwania umowy celem właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie,
b) użytkowanie pojazdów specjalistycznych dla tego typu usług; pojazdy te winny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy,
c) odbieranie i transportowanie odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi zgodnie z przepisami art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, póz. 908 z późn. zm.);. Transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi,
 
11.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i ustawić, we wskazanych przez Zamawiającego punktach (w aptekach), pojemniki do zbierania przeterminowanych lekarstw, a także punkty te oznaczyć za pomocą tabliczek informacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu informacji od Zamawiającego odebrać i zagospodarować z tych punktów odpady (przeterminowane lekarstwa), w terminie do 3 dni roboczych.
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
90000000-7    Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90512000-9    Usługi transportu odpadów
90513100-7    Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3    Usługi recyklingu odpadów
 
 
 
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia okres wykonania zamówienia obejmuje 30 miesięcy od dnia 01 lipca 2013 roku do 31 grudnia 2015 roku. Przy czym wyposażenie nieruchomości , na których zamieszkują mieszkańcy w worki do zbierania odpadów komunalnych (na pierwszy miesiąc świadczenia usług) , o których mowa w rozdziale I SIWZ oraz rozpoczęcie działalności Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Ulanów , o którym mowa w rozdziale 1 winno nastąpić nie później niż dnia 01 lipca 2013 roku
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) -  
a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Ulanów
b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów wydane przez właściwy organ,
c) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny prowadzony prze Głównego Inspektora Ochrony Środowiska
 
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej ednej usług odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
- obejmuje wykonanie usługi odbierania odpadów komunalnych od minimum 2 200 gospodarstw, o czasie świadczenia nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy,
- obejmuje wykonanie usługi odbierania odpadów segregowanych (selektywna zbiórka odpadów) w systemie workowym od minimum 2 200 gospodarstw domowych w czasie świadczenia nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy
 
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -
Wykonawca musi wykazać że :
dysponuje lub będzie dysponować samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami w szczególności w ilości :
- do odbioru odpadów podlegających selektywnej zbiórce i zmieszanych minimum 1 szt. pojazdów typu śmieciarka do odbioru odpadów z pojemników,
- minimum 1 szt. pojazdów z dźwigiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów z odpadami,
- minimum 1 szt. samochód ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów wielkogabarytowych lub odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych,
wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,
 
4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Wykonawca musi wykazać, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000,00 zł
b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokoći nie niższej niż 100 000,00 zł
 
 
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
 
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający wymaga wniesienia wadium
 
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000,00, słownie: trzydzieści tysięcy złotych
 
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena wykonania usługi
100%

 
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2013-06-11 do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 9
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-06-11, o godz. 11:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 11
 
 
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
n/d
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
n/d
n/d
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
n/d
n/d
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
 
 
XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazanedo publikacjiw Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2013-04-12
 
 
____________________________________
Stanisław Garbacz

files/fck/563/file/Odpady/ENOTICES_Ulanowinw-2013-050584-F02-PL.pdf

files/fck/563/file/Odpady/specyfikacja.rar

files/fck/563/file/Odpady/Wykazy.rar

files/fck/563/file/Odpady/wykaz_nieruchomosci.rar

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska