http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  30-04-2013 | 09:26
data ostatniej modyfikacji:  16-05-2013 | 13:44
Wszczęcie postępowania 30.04.2013

 

Ulanów: Remont ,Przebudowa i Odbudowa dróg gminnych w Gminie Ulanów
Numer ogłoszenia: 172074 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Ulanów , ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów, woj. podkarpackie, tel. 15 8763041 w. 32.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ,Przebudowa i Odbudowa dróg gminnych w Gminie Ulanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : Odbudowa drogi gminnej nr 102845 w m. Bieliny ul. Mokradło w km 0+000-0+700 wraz z odbudową przepustu w km 0+046 Odbudowa drogi obejmuje: - profilowanie podłoża - wykonanie wyrównania podbudowy materiałem kamiennym - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego -ułożenie warstw bitumicznych -remont przepustu. - regulacja studni kanalizacyjnych Parametry drogi: - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR1 o liczbie osi pas dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm - Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stab. mechanicznie średnio 10 cm -Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego TŁUCZEŃ gr. 20 cm -Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stab. mechanicznie średnio 10 cm -Warstwa odsączająca 15 cm piasek - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy dla ruchu KR1 w ilości 75kg m2 - regulacja studni kanalizacyjnych Zadanie nr 2 : Przebudowa drogi gminnej nr 102843 ul. Parkowa w miejscowości Bieliny Parametry drogi: - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR1 o liczbie osi pas dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 kmh; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni Zadanie nr 3 : PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. STRUMIENIOWA KM 0+000 DO KM 0+796 Stan projektowany obejmuje: - profilowanie podłoża - wykonanie wyrównania podbudowy materiałem kamiennym - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego -ułożenie warstw bitumicznych - remont przepustu Parametry drogi: - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR1 o liczbie osi pas dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 kmh; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy dla ruchu KR1 w ilości 75kgm2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm - Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stab. mechanicznie średnio 10 cm.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej roboty budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 200 000 zł, obejmującej: roboty drogowe, roboty ziemne, roboty ogólnobudowlane
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunky w tym zakresie
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -min. 1 osoba z upraw. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • inne dokumenty
Referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 37-410 Ulanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 37-410 Ulanów pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

files/fck/563/file/Drogi/OPIS_TECHNICZNY.pdf

files/fck/563/file/Drogi/PRZEBUDOWA_DROGI_GMINNEJ_UL_STRUMIENIOWA_KM_0.pdf

files/fck/563/file/Drogi/Przedmiar_parkowa.pdf

files/fck/563/file/Drogi/przedmiar_robot.pdf

files/fck/563/file/Drogi/PRZEKROJ_NORM.pdf

files/fck/563/file/Drogi/przekroj_typowy.pdf

files/fck/563/file/Drogi/PRZKR__NORM.pdf

files/fck/563/file/Drogi/PZT(1).pdf

files/fck/563/file/Drogi/PZT.pdf

files/fck/563/file/Drogi/specyfikacja.doc

files/fck/563/file/Drogi/UMOWA_wzor_1.doc

files/fck/563/file/Drogi/zal_nr_1.doc

files/fck/563/file/Drogi/zal_nr_2.doc

files/fck/563/file/Drogi/zal_nr_3.doc

files/fck/563/file/Drogi/zal_nr_4.doc

files/fck/563/file/Drogi/zal_nr_5.doc

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska