http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  22-11-2012 | 08:49
data ostatniej modyfikacji:  30-11-2012 | 11:33
Wszczęcie postępowania 22.11.2012

 

Ulanów, 2012-11-21
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.61.2012. Nazwa zadania: Budowa małego zbiornika retencyjnego w Ulanowie
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego                Rynek 5
Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów
Telefon:                                       158763041
Faks:                                           158763053
adres strony internetowej            www.ulanow.pl
adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania:                7:30-15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    www.ulanow.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ,pok. nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem jest budowa ziemnego, wodnego zbiornika retencyjno- rekreacyjnego o powierzchni lustra wody 6,10 ha w celu gromadzenia powierzchniowej wody płynącej potokiem o nazwie Strug na działkach nr ewid.1745;1746/1;1746/2;1747;1748;1749;1750;1751;1752;1753;1754;1755;1756;1757;1758;1760/1;1760/2;1761 położonych w Ulanowie gm. Ulanów powiat niżański
 
W ramach zadania przewiduje się:
- zdjęcie warstwy humusu gr. 10cm z terenu zbiornika i grobli,
- wykop czaszy zbiornika, z wbudowaniem pozyskanego urobku w groble,
- uformowanie grobli wokół zbiornika,
- wyplantowanie dna zbiornika oraz skarp i korony grobli,
- wykonanie mnicha spustowego typowego żelbetowego wolnostojącego,
- budowę rowu wprowadzającego i odprowadzającego wodę ze zbiornika,
- budowę rurociągu odwadniającego zbiornik od strony drogi powiatowej nr 1063R wraz
z wlotem i wylotem,
- wykonanie projektowanych umocnień skarp i korony grobli oraz rowu odprowadzającego wodę,
 
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45247270-3
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
2013-09-30
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej  jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca oświadczy o spełnieni w/w warunku i przedłoży dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zamawiających potwierdzające że powyższe roboty zostały wykonane należycie
3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -dokumentu potwierdzającego iż Wykonawca ma do dyspozycji odpowiedni wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadających kwalifikacje :
kierownik budowy -osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji robót wodno-melioracyjnych , posiadając co najmniej 3 letnie uprawnienia budowlane o specjalności wodno -melioracyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych
      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,
             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -aktualną polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie obejmującej co najmiej zakres przewidywanego zamówienia
           
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
 
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający wymaga wniesienia wadium
 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 000,00, słownie: sto tysięcy złotych
 
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena wykonania zadania
100%

 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2012-12-11 do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 9
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-12-11, o godz. 11:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 11
 
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
informacje o dynamicznym systemie zakupów
adres strony internetowej
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej
adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja
 
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 463476 - 2012. Data zamieszczenia 2012-11-21
 
 
 
____________________________________
Stanisław Garbacz

 

 

Wykaz_osob.doc

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

OŚWIADCZENIE

OŚWIADCZENIE

UMOWA

 

 

dokumentacja 4

dokumentacja 3

 

dokumentacja 2

dokumentacja 1

PRZEDMIAR ROBÓT

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska