http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  05-12-2012 | 10:29
data ostatniej modyfikacji:  05-12-2012 | 11:55
Przetarg na dostawę pomocy dydaktycznych 05.12.2012

 

 





                                                   Zamawiający:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie
ul. 3 Maja 19
37-410 Ulanów

SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę pomocy dydaktycznych do  prowadzenia zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkól podstawowych gminy Ulanów w projekcie POKL priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 pn.

„ Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych  gminy Ulanów”



Wartość zamówienia poniżej 14 000 EURO


Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  z 2010r. nr 113 poz.759, nr 161 poz. 1078 )







                                         Dyrektor ZEAS: Halina Skiba


Ulanów, dnia 04.12.  2012r.

I. Warunki ogólne

1.1. Nazwa i adres Zamawiającego:

   Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie
                    ul. 3 Maja 19  37-410 Ulanów
tel. (015) 8763 090, fax (015) 8763 090
e-mail: zeas_ulanow@vp.pl


1.2 . Tryb zamówienia publicznego

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r.  – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, nr 161 poz. 1078)
 
II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów do prowadzenia zajęć w Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrówce , w Wólce Tanewskiej oraz w Bielinac,h  w ramach projektu POKL „ Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych  Gminy Ulanów”  - szczegółowy zakres dostawy zapisano w zał. nr 1 SIWZ – wykaz pomocy dla PSP Wólka Tanewska,                                     w  zał. Nr. 2 – wykaz pomocy i materiałów  dydaktycznych dla PSP Dąbrówka, zał. nr 3 – wykaz pomocy dydaktycznych dla PSP Bieliny

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany towaru określonych w zał. Nr 1 nr 2, 3 które należy traktować jako przykładowe  pod warunkiem, że parametry techniczne, fizyczne będą równoważne lub lepsze niż wskazane w dokumentacji

3. Dostawa   odrębnie dla każdej szkoły – (zakres zamówienia dla PSP Dąbrówka i Wólka Tanewska taki sam )

4. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców do realizacji zamówienia

5. Rodzaj zamówienia:  dostawa

6. Wspólny słownik zamówień (CVP) :32.23.21.10.8  39.16.21.00, 39.16.21.10, 37.44.00.00, 48.19.00.00

7. Wartość zamówienia: poniżej  14 000 EURO  kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP

III. Informacja o podzieleniu zamówienia na części:  tak (na 2 części: 1-dostwa dla PSP Wólka Tanewska i Dąbrówka,   2 część PSP Bieliny)

IV. Informacja o składaniu ofert wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

V. Termin wykonania zamówienia – do 25 grudnia 2012



VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:  

    Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:

1.  O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP tj.
- posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami  
  zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
2. nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP

3.  Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia

VII. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1                  ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP  wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5

2)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
3) zaświadczenie lub ich potwierdzone kopie z ZUS i US o nie zaleganiu z należnymi  zobowiązaniami /ważność 3 miesiące/, lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu należności wobec ZUS I US  podpisane przez osoby uprawnione

Dokumenty, o których mowa wyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

VIII. Ofertę stanowią następujące dokumenty:

1) formularz ofertowy wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr  6 SIWZ

2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika                       z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,

3) parafowany przez Wykonawcę projekt umowy  – jako akceptacja ich warunków według wzoru stanowiących załącznik  Nr  7  SIWZ

4) dokumenty wymienione w pkt.  VII niniejszej specyfikacji

IX. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy PZP.

2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze specyfikacją, sposobem  przygotowania i złożenia oferty kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w terminie co najmniej 3 dni przed terminem składania ofert.

4. Wszelką korespondencję należy przekazywać na adres Zamawiającego:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie ul. 3 Maja 19  tel. 015 8763 090       
fax. 158 763 090
e-mail: zeas_ulanow@vp.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu jest:

Halina Skiba – kontakt j.w.

X. Wymagania dotyczące wadium

     Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

XI. Termin związania z ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz                         z upływem terminu składania ofert.

XII. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym  załącznik  Nr 6 do SIWZ wraz z wyceną pomocy dydaktycznych wg. Zał. Nr 1 i zał. Nr 2 i nr 3 które stanowią integralną część oferty

b) wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie                         z postanowieniami punktu VII i VIII  SIWZ

2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w SWIZ.

3. Każdy Wykonawca powinien złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.

4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnione/ą do reprezentacji podmiotu.

5. Oferta  musi być sporządzona w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka

6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

7. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y podpisujące ofertę opatrzone datami ich dokonania.

9. Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SWIZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do SWIZ.

10. W przypadku złożenia jako załącznika do oferty kopii wymaganego dokumentu, kopia musi być potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

11. Oferta musi być złożona w zamkniętej  kopercie, którą należy zaadresować                       
       w następujący sposób:

             
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie ul. 3 Maja 19
37 -410 Ulanów

Oferta na  dostawę pomocy  dydaktycznych i materiałów do prowadzenia zajęć dla PSP Dąbrówka,  Wólka Tanewska i Bieliny  w ramach programu „Indywidualizacja nauczania uczniów kl. I-III szkól podstawowych gminy Ulanów „

Nie otwierać przed godz. 10.00 dnia 14.12.2012r.

 12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie  
        przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu  
        Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu
        oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany jak w pkt 11 oraz
        dodatkowo oznaczone słowami „ ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

13. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1   
        ustawy PZP.

14.   Informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zastrzeżone przez Wykonawcę muszą być
         umieszczone w osobnym opieczętowanym opakowaniu z napisem „TAJNE” . Wykonawca nie  
         może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4  ustawy Pzp.

XIII. Miejsce i termin składania i otwarcia  ofert

1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ZEAS Ulanów ul. 3 Maja 19  , nie później niż do dnia  14.12.2012r. do godz. 10-tej.

2) Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do
      siedziby Zamawiającego.

3)   Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego , w dniu  14.12.2012 r.  o godz. 1015 .

4) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyznaczonym terminie i czasie  zostaną  zwrócone bez
     otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

5)   Otwarcie ofert jest jawne.

6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń                               
       i  dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w  postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty
       zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania
       konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

7) W razie wątpliwości Zamawiający wezwie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń                       

XIV. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
1. W ofercie Wykonawca podaje  cenę brutto do 2 miejsc po przecinku,   ustaloną wg. poszczególnych pozycji zał. Nr 1 – wykaz pomocy dla PSP Dąbrówka   i       zał.     Nr 2 – wykaz pomocy dla  PSP Wólka Tanewska i zał. nr 3 –wykaz pomocy dydaktycznych dla PSP Bieliny stanowiących  integralną część oferty  na  zamówione pomoce dydaktyczne do tych szkół

XV. Kryteria jakimi będzie się kierować Zamawiający przy wyborze ofert

Oferty Wykonawców  niewykluczonych oraz oferty nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów:

       1.  Wartość zł brutto zamówienia   -  100%


XVI. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty     
       w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz  uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Powyższe informacje Zamawiający umieści również na stronie internetowej miasto@ulanow.iap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta  w Ulanowie.

2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy                                      
w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą    spośród      pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny chyba, że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1  ustawy Pzp.
XVII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
       Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

XVIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej   
       umowy w sprawie zamówienia publicznego

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do podpisania umowy  na warunkach określonych we wzorze załącznik nr 6 SIWZ
 XIX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących w toku postępowania        
        o udzielenie zamówienia
Oferentom przysługują środki odwoławcze przewidziane w dziale VI Środki ochrony prawnej                  ustawy PZP.

Objaśnienia:
Ustawa Pzp – ustawa Prawo zamówień publicznych  (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, nr 161 poz. 1078).
SWIZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
      Załączniki:
1) Formularz oferty  – zał. Nr 6 ze szczegółowym wykazem zamawianych pomocy zawartych w zał. nr 1,  2  i 3 do SIWZ
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 – zał. Nr 4
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania  na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP – zał. Nr 5  
4) Projekt umowy - zał. Nr  7

Wykaz pomocy dydaktycznych PSP Wólka Tanewska zał 1

Wykaz pomocy dydaktycznych PSP Dąbrówka zał 2

Zapotrzebowanie na pomoce dydaktyczne dla PSP Bieliny zał 3

Oświadczenie o spełnieniu warunków zał 4

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zał 5

Formularz Ofertowy zał 6

Projekt_umowy zał 7

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska