http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  31-12-2012 | 13:38
data ostatniej modyfikacji:  09-01-2013 | 11:57
Wszczęcie postępowania 31.12.2012

 

Ulanów, 2012-12-28
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.62.2012. Nazwa zadania: Przebudowa domu ludowego w Gliniance
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego                Rynek 5
Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów
Telefon:                                       158763041
Faks:                                           158763053
adres strony internetowej            www.ulanow.pl
adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania:                7:30-15:00
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    www.ulanow.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Roboty budowlane
1. Wymiana stolarki okiennej na okna PCV koloru białego i drzwiowej zewnętrznych na drzwi z profili aluminiowych typu ciepłego
-Okna PCV U=l.l Wm2/K z parapetami wewnętrznymi aglomarmur, zewnętrzne blacha powlekana
2. Rozbiórka ścian wewnętrznych działowych z cegły ceramicznej pełnej
3. Zamurowania otworów w ścianach - cegłą pełna ściana gr 1cegły na zaprawie cem-wapiennej 3MPa
4. Wykucie otworów w ścianach gr 25 cm pod drzwi wewnętrzne .
5. Wstawienie nadproży prefabrykowanych dla drzwi ściany gr 25 cm szt. 4, gr 40 cm szt. 2, gr 12 cm szt 6
3. Wykonanie ścianek działowych gr 12cm z cegły pełnej na zaprawie cem-wapiennej marki 5MPa
3. Wykonanie ścianek działowych gr 6.5 cm z cegły pełnej na zaprawie jak wyżej
4. Wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych cem-wapiennych
5. Obłożenie ścian od środka styropianem w pomieszczeniach /w chłodniach / styropian ekstradowany pod okładziny z płytek
5. Układanie płytek ceramicznych 20x25 cm na ścianach na zaprawie klejowej
6. Oczyszczenie istniejącej posadzki z lastrico a następnie po zagruntowaniu preparatem Ceresit CT17 lub równoważnym pod płytki posadzkowe układane na kleju elastycznym / Płytki gressowe 30x30 cm antypoślizgowe /
7. Ułożenie cokolików wys. min 8 cm na ścianach z płytek jak wyżej.
8. Wstawienie drzwi wewnętrznych płycinowych na ościeżnicach stalowych z uszczelką / drzwi płycinowe okleinowane okleinami o podwyższonej wytrzymałości na zarysowania wraz z okuciami w kolorystyce ustalonej z inwestorem. / szt. 12/
8a- Wstawienie drzwi z profili aluminiowych typu zimnego ze szkleniem 1/2 bezpiecznym szt. 3
9. Wstawienie okienek podawczych PCV lub aluminium o wym 100x75 szt2
10. Wstawienie 3 deflektorów z blachy A150 obudowane płytami gkf na profilach stalowych z wyprowadzeniem ponad dach.
11. Montaż kratek wentylacyjnych
9. Zerwanie istniejącej boazerii ze ścian a następnie /wykonanie okładzin ścian tynkiem mozaikowym do wys. 1.5 m
10. Wykonanie robót malarskich farbami emulsyjnymi starych tynków polegające na oczyszczeniu , zagruntowaniu i jednokrotnym szpachlowaniu sufitów i ścian.
Instalacje sanitarne
11. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej z rur PCV Dn 160, DnIlO, Dn 75, Dn50 z uwzględnieniem wycięcia posadzki lastrico
12. Wykonanie podejść pod umywalki, muszle w zabudowie, zlewozmywaki
- montaż umywalek szt. 4
- montaż umywalki dla osób niepełnosprawnych szt.l
- montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem szt .1
- montaż zlewozmywaka gospodarczego szt. l
- montaż muszli obudowanych ściennych szt. 3
- montaż pisuaru -szt l
13. Włączenie do istniejącej zewnętrznej kanalizacji śr 150 w wykopie o długości 15 m
14. Wykonanie instalacji wody zimnej wewnętrznej z rur PP Dn 25, Dn 20, Dn 15 na ścianach
- montaż zestawu wodomierzowego szt. l
- montaż hydrotermy
- montaż baterii zlewozmywakowej szt. 2
- montaż baterii umywalkowej szt. 5
-montaż zaworu pisuaru -szt. l
- montaż podejścia wody do pisuaru, WC, zaworu ze złączka - szt. 5
14a. Wykonanie podejścia do hydrantu wewnętrznego z rur stalowych 32 mm na ścianach wraz z montażem skrzynki hydrantowej z hydrantem śr 25 mm.
14. Wykonanie instalacji wody ciepłej wewnętrznej z rur PP Dn 25, Dn 20, Dn 15 na ścianach
15. Wykonanie instalacji gazowej jako rozbudowa istniejącej instalacji gazoweji
13. Montaż wyposażenia
Szafa przelotowa nierdzewna 1000x700x1800 szt. 2
Basen do mycia jednokomorowy stal nierdzewna 800x600x850/400 szt.l
Zlew dwukomorowy stal nierdzewna 1400x600x850 szt.l
Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 900x600x850 - szt.2
Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 1700x600x850 -szt.2
Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 1500x600x850 -szt.2
Okap SC 090C stal nierdzewna 3000x1000x500 -szt.l
Taboret gazowy 2 palnikowy moc 18 KW
Hydroterma ze stali nierdzewnej 150 l
Nagrzewnica gazowa ROBUR M202v 20.6/14.4 kw szt.l
Baterie zlewozmywakowe stojące z wylewką i prysznicem szt.2
Roboty zewnętrzne:
1. Oczyszczenie i pomalowanie dachu z blachy farbami poliwinylowymi
2. Rozbiórka starych rynien i rur spustowych i montaż nowych stalowych powlekanych
2. Oczyszczenie, zagruntowanie i pomalowanie tynków zewnętrznych gładkich / szpachlowanie rys i pęknięć, gruntowanie i 2 x farba fasadowa /
3. Ułożenie płytki odbojowej szer. 0.7 m z kostki betonowej gr 6 cm z ułożeniem obrzeży betonowych 30x 8 cm
4. Wykonanie podejść i podjazdów z kostki betonowej gr 6 cm z ułożeniem obrzeży betonowych 30x 8 cm
 
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7
45332000-3
45300000-0
45332300-6
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
2013-06-29
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch obót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty budowlane polegające np. na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji budynków) i o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto
3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowanie przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odnośnie potencjału technicznego
      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,
             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł
           
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
 
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 
zamawiający wymaga wniesienia wadium
 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00, słownie: osiem tysięcy złotych
 
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena wykonania zadania
100%

 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2013-01-18 do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 9
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-01-18, o godz. 11:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 11
 
                       
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
informacje o dynamicznym systemie zakupów
adres strony internetowej
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej
adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja
 
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 529954 -2012. Data zamieszczenia 2012-12-28
 
 
 
____________________________________
Stanisław Garbacz

files/fck/563/file/Glinanka/zal_nr_1.doc

files/fck/563/file/Glinanka/zal_nr_2(1).doc

files/fck/563/file/Glinanka/zal_nr_3.doc

files/fck/563/file/Glinanka/zal_nr_4.doc

files/fck/563/file/Glinanka/zal_nr_5.doc

files/fck/563/file/Glinanka/zal_nr_6.doc

files/fck/563/file/Glinanka/zal_nr_7.doc

files/fck/563/file/Glinanka/Czesc_budowlana_i_instalacje.rar

files/fck/563/file/Glinanka/Elektryka.rar

files/fck/563/file/Glinanka/PRZEDMIAR_BUDOWLANY.pdf

files/fck/563/file/Glinanka/PRZEDMIAR_ELEKTRYKA.pdf

files/fck/563/file/Glinanka/Gazowy.rar

files/fck/563/file/Glinanka/specyfikacja(1).doc

 files/fck/563/file/Glinanka/Wyjasnienia_do_specyfikacji.doc

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska